PDA

View Full Version : waar is leo wijnkamp



leo wijnkamp
1 februari 2007, 22:53
hallo

Schrok mij de kutkanker zowat, te zien op dit forum, dat mensen achter mij informeren en vragen. Dit na 30 jaar. Leuk. Ik woon in Antwerpen, al zo'n 30 jaar. Mijn job in de muziekwinkel is ook alweer passé, ontslagen. Mijn muziekcarriére is ook passé, maar ik speel nog wel met lokale muzikanten.
En zoals een persoon in het forum formuleerde; ik heb ook nooit gesnapt waarom die Harrie Sacksionie zo vreselijk werd opgehemeld. Grossman, Duck Baker, John Renbourn etc lachten gewoon met die 1e lp. Voor hen werd dat afgedaan als een soort J.Last op gitaar (F.Goya?). En inderdaad; lullig van al die moeite en werk. Zoals alles ; voor de kat z'n kut.

GRoeten uit Antwerpen
leo Wijnkamp Jr

Mithrandir
1 februari 2007, 22:56
Uh, hallo Leo, fijn dat je terug bent.......maar moet het allemaal zo grof? Het woord kanker word hier niet geaccepteerd als scheldwoord evenals andere ziektes dus gelieve die niet te gebruiken.

GunMetalBlue
1 februari 2007, 23:01
Wat ben jij sympathiek!

En wat doe je veel! (hint :p) wat doe van stijlen muziek enzo?

Don Capo
2 februari 2007, 13:07
Hoi Leo Wijnkamp,

Ik hoop ten zeerste dat je mensen in het dagelijks leven iets vriendelijker begroet dan dat je hier doet. Miscchien is Kanker bij jou in de familie een leuke hobby, bij mij heeft het helaas al teveel mensen bij me weggehaald.
Een goed gitarist kunnen we hier altijd gebruiken dus in zoverre welkom maar let ajb een beetje op je taalgebruik.

Tho
2 februari 2007, 17:18
Nou welkom. Ik heb eigenlijk nog nooit van je gehoord

mediator
2 januari 2013, 19:15
Hoi Leo - ik vond een opname van een optreden van jou in mijn toenmalige café (de Westpoort - in Goes, Zeeland, NL) uit 1983.
Heb deze gedigitaliseerd voor 't privé-archief... (wordt niet gedeeld met anderen).
Misschien vind jij het wel leuk om nog 'ns te horen wat je 30 jaar geleden deed (time flies)

Ik kom overigens regelmatig in den Anvers voor Irish sessions - misschien kunnen we eens afspreken?

Email me als je wil: info@mediatormedia.nl

Hartelijke groet en toch nog de beste wensen!

Rob Bitter
Goes, NL





hallo

Schrok mij de kutkanker zowat, te zien op dit forum, dat mensen achter mij informeren en vragen. Dit na 30 jaar. Leuk. Ik woon in Antwerpen, al zo'n 30 jaar. Mijn job in de muziekwinkel is ook alweer passé, ontslagen. Mijn muziekcarriére is ook passé, maar ik speel nog wel met lokale muzikanten.
En zoals een persoon in het forum formuleerde; ik heb ook nooit gesnapt waarom die Harrie Sacksionie zo vreselijk werd opgehemeld. Grossman, Duck Baker, John Renbourn etc lachten gewoon met die 1e lp. Voor hen werd dat afgedaan als een soort J.Last op gitaar (F.Goya?). En inderdaad; lullig van al die moeite en werk. Zoals alles ; voor de kat z'n kut.

GRoeten uit Antwerpen
leo Wijnkamp Jr

crazycow
2 januari 2013, 19:39
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zo voorstelt.

JohnLord
2 januari 2013, 19:47
Ik kan me niet voorstellen dat Leo dit leest.

Ukeloeder
2 januari 2013, 20:14
Leo's profiel zegt dat hij sinds eind februari 2007 niet meer actief is op het forum. Je kunt proberen hem een PM te sturen, wellicht heeft 'ie nog het zelfde emailadres en met een beetje heel erg boel geluk staat zijn profiel dan ook nog op Notificatie bij PM.

mediator
2 januari 2013, 20:16
Hey guys - nou niet al dat nodeloze commentaar... Leo is moeilijk te vinden en ik wilde gewoon proberen een berichtje te plaatsen...

Jullie ook de beste wensen!

Rob

mediator
2 januari 2013, 20:18
Hoi Olav! Bedankt voor je suggestie! Ik vond verder een referentie naar een muziekschool en heb daar ook maar een berichtje voor Leo achtergelaten.

Groet!
Rob


Leo's profiel zegt dat hij sinds eind februari 2007 niet meer actief is op het forum. Je kunt proberen hem een PM te sturen, wellicht heeft 'ie nog het zelfde emailadres en met een beetje heel erg boel geluk staat zijn profiel dan ook nog op Notificatie bij PM.