PDA

View Full Version : Autovoorstelling



BailHope
1 februari 2007, 22:29
Een autobiografie kan je dit niet noemen, dus maar een autovoorstelling!

Ik ben Bail (dat is heus maar een bijnaam, maar het is er echter een dat ik altijd al heb gebruikt) en ik ben 19 jaar oud. Ik kom uit Noord-Antwerpen, zeer dichtbij Nederland en ik bezit twee gitaren.

Mijn oudste gitaar is een Epiphone Korina Explorer, editie van 1958. Hier vind je daar een fotootje van: http://www.hickies.co.uk/shop/images/1958%20Korina%20Explorer.jpg
Het is de gitaar waarop ik heb leren spelen, en ondertussen drie en een half jaar oud.

Onlangs kocht ik in een opwelling een gitaartje op Ebay, namelijk een Keiper MRD 91. Die is heus niet zo goed als je zou willen, maar wat verwacht je anders van een gloednieuwe gitaar die maar 85 euro kost?
Daar ga ik andere pickups op steken, en dan oftewel bijhouden als ze mij bevalt, en anders verkoop ik ze terug via Ebay.

Mijn versterker is een Marshall met een box van Behringer (4 boxen, 200 watt in totaal) en ik kan de buren heus wel wakker maken als ik begin te spelen. 'k ben echter nog nooit zo ver gegaan dat de politie aan mijn deur stond wegens nachtlawaai :)

Zo, dat was ik. Als je nog vragen hebt, aarzel dan zeker niet om me eens te contacteren op de een of andere manier :)

Dai
2 februari 2007, 14:27
Heus welkom. :)

bass blom
2 februari 2007, 15:05
ik wil ook een box met vier boxen :D

Mitch_mashinguard
2 februari 2007, 18:41
Onlangs kocht ik in een opwelling een gitaartje op Ebay, namelijk een Keiper MRD 91. Die is heus niet zo goed als je zou willen, maar wat verwacht je anders van een gloednieuwe gitaar die maar 85 euro kost?
Daar ga ik andere pickups op steken, en dan oftewel bijhouden als ze mij bevalt, en anders verkoop ik ze terug via Ebay.

Vlaams is echt geweldig! :)

iwamoto
3 februari 2007, 00:56
een vlaamse vriendin echter niet altijd (hier verschillen ik en hendrix2 van mening)