PDA

View Full Version : Nieuw hier



drive
31 januari 2007, 22:13
Mijn naam is Cora, ik ben 46 jaar en ik ben bijna 20 jaar getrouwd. Ik heb 2 kinderen, een dochter van 17 en een zoon van 15 jaar. Ik woon in Hoofddorp.
Ik heb in 1979 een jaartje gitaarles gehad maar omdat ik moeite had met de vingerzetting ben ik ermee gestopt. Ik heb (nu nog steeds) een Spaanse gitaar (ik zou het merk niet weten, het is geen elektrische) en ik wil nu de draad weer oppakken.
Wat muzieksmaak betreft: Ik ben een enorme fan van R.E.M. en verder ben ik een hele grote fan van UB 40, Coldplay, Keane, O.M.D., C.C.R. en sinds ongeveer een maand ook van Snow Patrol.
Ik hoop dat ik op dit forum op het goede adres zit voor hulp.

freekick
1 februari 2007, 10:24
hallo Cora! je hebt het ware geloof gevonden. bless you!

Bassbitch
1 februari 2007, 15:55
Welkom! Toch nog :D

Tho
1 februari 2007, 15:56
Welkom Cora! :)

Ja,meneer
1 februari 2007, 17:17
Welcome.

PS. Ben zelf ook nieuw.

patricia
1 februari 2007, 17:36
hoi cora,welcome aboard!

Noid
1 februari 2007, 18:54
Hallo en welkom hier! Succes met de vernieuwde kennismaking met de gitaar, ben je van plan om les te gaan nemen?

hendrix_appendix
1 februari 2007, 22:00
Kun je er nog een kind bij hebben? Mijn moeder en stiefvader willen me het huis uit zetten namelijk.

drive
1 februari 2007, 23:04
Hallo en welkom hier! Succes met de vernieuwde kennismaking met de gitaar, ben je van plan om les te gaan nemen?

Nee, eigenlijk niet. Ik hoop dat iemand op dit forum me de basisbeginselen kan leren van het noten lezen of hoe je moet spelen.
Ik heb les gehad uit een blauw en een groen boekje. Dat heet a modern approach to the guitar, maar dat is allemaal in het Engels. Omdat ik les had, werd het natuurlijk in het Nederlands uitgelegd, maar ik weet dus niet meer waar je je vingers moet zetten. Het is "based on the principles of Emilio Pujol by Guido Topper" en de uitgever is Broekmans & van Poppel in Amsterdam.

patricia
1 februari 2007, 23:08
ik geloof wel dat je hulp kunt krijgen hier,er zitten hier wat goeie gitaristen hier hoor!