PDA

View Full Version : Epiphone SG gewonnen



blominski
31 januari 2007, 21:15
Hey de mannen,

Vandaag heb ik een leuke mail gekregen.
Een tijdje geleden heb ik via de nederlandse site van Gibson meegespeeld met een wedstrijd.
Wat blijkt nu ik heb prijs, een Epi SG G310 komt mijn richting uit en denk dat die volgende week toekomt.
Heeft er iemand ervaring en/of eigen mening over dit model van Epiphone?

http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=23&CollectionID=16

Greetz, Bjorn.

Hector_Tsolodimos
31 januari 2007, 21:40
ten eerste:
gefeliciteerd!
ten weede:
volgens mij is het de wat goedkopere, minder en waarschijnlijk ook minder goede serie van de G-400
nja, hoe dan ook
een gitaar winnen is altijd cool!
ik zou zeggen, houd em een maand, en beslis dan wat je er mee doet! (houden of verkopen)

Yamhammer_71
31 januari 2007, 21:55
heej gefeliciteerd :)
Hoop dat je er veel plezier van mag beleven!!
Is toch een leuk ding...inpluggen en hoppakee...

outside
31 januari 2007, 21:59
Het is altijd leuk om dingen te winnen he :p. De g310 zou kwalitatief iets minder zijn dan de g-400 en heeft een geschroeve ipv gelijmde nek als ik mij niet vergis.

Brammibal
31 januari 2007, 22:00
Lucky Bastard!

Dude
31 januari 2007, 23:09
gelijk weer gezeik over kwaliteit en "meer of minder"

dat vind ik altijd zo sneu aan de manier waarop sommige lui dit forum "beleven"



@ topicstarter... gefeliciteerd jongen ! winnen is altijd leuk !

Mufftin
1 februari 2007, 10:17
en je moet blij zijn dat je wat wint, je moet een gegeven paard nooit in de bek schijten das bah!

gefeli!

Veekeren
1 februari 2007, 11:11
gelijk weer gezeik over kwaliteit en "meer of minder"

dat vind ik altijd zo sneu aan de manier waarop sommige lui dit forum "beleven"


Als de openingspost is:


Heeft er iemand ervaring en/of eigen mening over dit model van Epiphone?

Word je dan blijer van slechts "gefeliciteerd, ziet er leuk uit"?

blominski
1 februari 2007, 21:36
Ik ga zeker eerst de plank eens uittesten als die binnenkomt.
Als die me nadien dan toch niet bevalt wordt ie verkocht en met wat bij te betalen schaf ik me dan een Les Paul model van Epiphone aan.
Want een Les Paul vind ik toch een heel stuk aantrekkelijker dan een SG (smaken kunnen verschillen).
Ik denk ook kwa muziekstijl (RHCP [daar heb ik een strat voor], Anouk, U2 en af en toe wat blues) dat een Les Paul beter bij me past.
Een SG vind ik wat meer hard-rock en metal achtig, als je dan weer The Edge bezig ziet op zijn SG..... maarja die jongen heeft ook heel regelmatig wat last van GAS aanvallen.

Zoals Deryck zegt


en je moet blij zijn dat je wat wint, je moet een gegeven paard nooit in de bek schijten das bah!

Dat is net zoals ik er over denk, wie het kleine niet eert is het grote niet.......

Greetz,

Bjorn.

kassie
1 februari 2007, 21:42
gefeliciteerd! verder ben ik ook altijd nog eens van plan om de loterij te winnen.

patricia
1 februari 2007, 22:50
gefeliciteerd man!!

echt leuk voor je.

gedver.... ik win nooit wat...misschien moet ik eens meedoen:satisfie:

Gitarezzo
2 februari 2007, 19:17
foto's? :)

als je 'm hebt :p

blominski
3 februari 2007, 08:37
Vanaf ik hem binnen heb zal ik zeker een paar foto's posten.
Ik zit nu wel te twijfelen ik zoe deze gitaar willen wisselen (mits opleg) bij een gitaarzaak in de buurt.
Zoals ik al zei is een Epiphone Les Paul standard zeer gegeerd bij mij, maar ik vindt de faded SG-400 (worn brown) ook wel een lekker ding.

http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=25&CollectionID=16

Deze faded SG heeft tov de SG310 dan wel eem magohany body, gelijmde hals, de mooie inlays op de hals, de vintage looks en niet te vergeten toch wel goede elementen.


The bridge pickup is a Hot-B Gibson humbucker and the neck humbucker is a '57 classic Gibson humbucker (witch is the exact same humbucker that Angus Young's signature SG has)

Wat ik wel eens zou willen weten, wat is eigenlijk het veschil bij een standard LP tussen de "gewone" uitvoering, de plain-top en de plus-top?

Greetz,

Bjorn.

GoldKiwi
4 februari 2007, 01:30
Gefeliciteerd :D

glacius
4 februari 2007, 04:06
definitief verkopen ! leuk gitaartje totdat je serieus gaat gitaarspelen ..

maar toch erg tof dat je hem gewonnen hebt

cardinal
4 februari 2007, 21:28
Ik ga zeker eerst de plank eens uittesten als die binnenkomt.
Als die me nadien dan toch niet bevalt wordt ie verkocht en met wat bij te betalen schaf ik me dan een Les Paul model van Epiphone aan.
Want een Les Paul vind ik toch een heel stuk aantrekkelijker dan een SG (smaken kunnen verschillen).
Ik denk ook kwa muziekstijl (RHCP [daar heb ik een strat voor], Anouk, U2 en af en toe wat blues) dat een Les Paul beter bij me past.
Een SG vind ik wat meer hard-rock en metal achtig, als je dan weer The Edge bezig ziet op zijn SG..... maarja die jongen heeft ook heel regelmatig wat last van GAS aanvallen.

Zoals Deryck zegt



Dat is net zoals ik er over denk, wie het kleine niet eert is het grote niet.......

Greetz,

Bjorn.


Scherp, hehehe

woody
5 februari 2007, 06:43
Wat ik wel eens zou willen weten, wat is eigenlijk het veschil bij een standard LP tussen de "gewone" uitvoering, de plain-top en de plus-top?



de Plus heeft tijger-strepen.