PDA

View Full Version : Flevoland : Zanger aangeboden (all-round)



Azrael
31 januari 2007, 00:12
Ik (Sander) ben momenteel op zoek naar een goed lopende coverband of een coverband met goede muzikanten die serieus aan de slag willen. Zelf woon ik in Almere maar eventueel Amsterdam/Utrecht/Bussum/Lelystad is geen probleem als het de moeite waard is. Ik ben zelf bereid er veel tijd in te steken en wil ook graag veels optredens doen. Ik geef mijn hart en ziel voor muziek en zoek mensen die even gedreven zijn als dat ik dat ben.

Het liefst zing ik pop/jazz/cover-werk/akoustisch/eigen werk. Er mag wel flink de beuk ik maar het moet wel binnen de perken blijven (ik zoek geen metal band) en ik moet er qua zang echt wat mee kunnen. Ik ben qua zang veelzijdig en zoek een band die dat ook is. Ik zing prakties alles behalve grunten/schreeuwen en dat soort ongein. Heb een zuivere stem en veel expressie vooral voor rustig werk. Het liefst zou ik met een band goed eigen werk willen schrijven maar met een band optreden op bruiloften/partijen en dan met bekende nummers het publiek een leuke avond geven, is ook zeker iets dat mij ligt.

Los van het zingen speel ik veel gitaar (akoustisch/elektrisch en basgitaar) en speel wat piano/synthesiser en viool. Begeleiden op gitaar kan ik uitstekend terwijl ik zing wat van pas kan komen.

Lijkt het wat , stuur me een prive-bericht op dit forum of mail me naar trunks-carracho@hotmail.com

Voor mensen die een soundfile willen. Ik heb een cover van John Mayer - Victoria een tijd terug opgenomen. Eventueel kan ik ook wat eigen werk laten horen maar dan moet je even een gil geven.
http://download.yousendit.com/7B435A621EB4156D

fretboardtoash
4 maart 2007, 22:24
sorry joh, ik denk dat je voor de meesten en dus ook voor mij te ver weg zit. ik ken ook verder niemand daar dus kan je niet helpen.

Azrael
4 maart 2007, 22:26
sorry joh, ik denk dat je voor de meesten en dus ook voor mij te ver weg zit. ik ken ook verder niemand daar dus kan je niet helpen.

Mhah , er zullen toch zeker wel mensen uit A'dam/Utrecht omgeving zijn dacht ik zo. Valt vaak nog tegen....
Overgens zal ik mijn yousendit file weer opnieuw uploaden want die is vast alweer verlopen. Tot nu toe ben ik solo met wat werk thuis bezig. Op het moment ben ik een Marco Borsato achtige piano ballad aan het schrijven (moest het toch een naampje geven en het deed me denken aan "De Waarheid" van hem)

fretboardtoash
4 maart 2007, 22:46
ja dat is onvermijdelijk der zijn zoveel mensen daar maar 't probleem zit vaak in de spullen die nodig zijn voor een band en waar je die laat, een versterkers neem je niet zomaar mee en dan komen daar ook nog de reiskosten bij die mensen vaak afschrikken.
als je dat nummer heb laat m dan alsjeblieft even horen marco borsato heeft echt hele sterke nummers en als jij dat niveau haalt zou ik echt wel ns willen horen.
ik zelf zit denk ik ook zoiets maar ik hou wel van een lekker grommend randje aan de muziek,
ik ben dan ook opgegroeid met blues en van daaruit doorgegroeid naar dingen als iced earth etc. maar ik begin de laatste tijd steeds meer terug te groeien naar dingen als robert palmer en zz top.

Azrael
4 maart 2007, 23:01
ja dat is onvermijdelijk der zijn zoveel mensen daar maar 't probleem zit vaak in de spullen die nodig zijn voor een band en waar je die laat, een versterkers neem je niet zomaar mee en dan komen daar ook nog de reiskosten bij die mensen vaak afschrikken.
als je dat nummer heb laat m dan alsjeblieft even horen marco borsato heeft echt hele sterke nummers en als jij dat niveau haalt zou ik echt wel ns willen horen.
ik zelf zit denk ik ook zoiets maar ik hou wel van een lekker grommend randje aan de muziek,
ik ben dan ook opgegroeid met blues en van daaruit doorgegroeid naar dingen als iced earth etc. maar ik begin de laatste tijd steeds meer terug te groeien naar dingen als robert palmer en zz top.

Tuurlijk. Maar luister voor een idee hoe ik zing gewoon die yousendit link die ik in de eerste post heb geplaatst. Je krijgt daarmee een prima indruk.