PDA

View Full Version : Nothing Else Matters



Cizzie
30 januari 2007, 22:23
http://www.youtube.com/watch?v=csutlAR9xqA

:satisfie:

davidof
30 januari 2007, 22:35
mooi mooi mooi :o ... kan er niet veel opzeggen alleen dat het goed gespeeld is ? :D

grtz!

Gitaro
31 januari 2007, 10:30
Ik vind de pet erg fout, maar het liedje klinkt goed :D

armageddon
31 januari 2007, 11:07
Jij bent goed!

Als je met dezelfde inzet door blijft oefenen wordt je echt heel errug goed:D

Negative K3 fan
31 januari 2007, 11:17
het begin is allemaal erg leuk en afgaande op hoe je eruit ziet ook erg netjes voor je leeftijd, je gaat alleen een beetje de mist in als die akkoorden komen (met die hoge Em D C), is een beetje jammer. Als je daar de timing goed van weet te krijgen en de akkoorden net iets langer door kunt laten klinken is hij perfect.

Daarnaast moet je misschien eens kijken naar die gitaar, want dat A akkoord in de refreinen is wel heel erg vals.

Wat betreft de solo weet je het zelf waarschijnlijk ook allemaal wel, maar dat is slechts een kwestie van tijd.

maargoed, erg netjes gedaan!

duckman
31 januari 2007, 11:35
Goed gedaan !!! Je mag trots zijn op jezelf.

Speel ze..

Mr.Bluesbreaker
31 januari 2007, 15:17
He verdorie, mij quoten kost geld hoor!

Nee serieus, weer een leuke 'tallica klassieker.
Wat ik wel zou doen is je linkerduim over de hals zetten wanneer je snaren opdrukt. Het is niet helemaal te zien, maar volgens mij blijft jouw duim netjes achter de hals bij de laatste lange bend in de solo.

Wanneer je je duim gebruikt kun je vele meer kracht uitoefenen op de snaren, en de toonhoogte makkelijker controleren. Goed snaren opdrukken is een hele kunst en leer je niet in een dagje. Het lastige is om te weten waarheen je gaat, een halve toon een hele toon, anderhalve. Speel bijvoorbeeld eens een keer vakje 15 en 17 op de b snaar na mekaar, dan weet je op welke toonhoogte je zou moeten uitkomen. (je zit al heel redelijk in de buurt hoor)

Leuk gespeeld, misschien heb je nog meer dingen naast Metallica om hier eens te posten? Goeie band, heb er 12 albums van, maar ben benieuwd hoe je andere stijlen speelt.

Ja,meneer
31 januari 2007, 15:27
Goed gspeelt gast. K heb die Amp ook! :cooler:
K vind dit nummer zelf ook heel leuk. Het klinkt gwoon goed.
Kan em ook spele... :satisfie:

armageddon
31 januari 2007, 16:33
Goed gspeelt gast. K heb die Amp ook! :cooler:
K vind dit nummer zelf ook heel leuk. Het klinkt gwoon goed.
Kan em ook spele... :satisfie:

eeuuhm....

Cizzie
31 januari 2007, 17:12
Hehe, oke bedankt jongens!

Nouuu, waarom is m'n Metallica pet nou weer niet goed? Vond het wel toepasselijk...

Ik denk idd dat ik even flink moet oefenen op mijn bends en degelijke, ik denk dat dat de solo dan een heel stuk op zal knappen!

:)

Cizzie
31 januari 2007, 17:16
Daarnaast moet je misschien eens kijken naar die gitaar, want dat A akkoord in de refreinen is wel heel erg vals.


Nu ik het terug luister en op de akkoorden let klinken niet echt prachtige nee! Maar bedoel je dat mijn gitaar niet goed gestemd was, dat ik het verkeerd speelde of dat er iets mis is met mijn gitaar :o?

Negative K3 fan
31 januari 2007, 18:29
Nu ik het terug luister en op de akkoorden let klinken niet echt prachtige nee! Maar bedoel je dat mijn gitaar niet goed gestemd was, dat ik het verkeerd speelde of dat er iets mis is met mijn gitaar :o?

misschien een intonatie probleempje, elke gitaar zonder buzz feiten, fretwaves of earvana systeem zal daar altijd enigszins last van blijven houden, vind het zelf ook erg irritant.

Ja,meneer
31 januari 2007, 18:32
eeuuhm....

wat heb ik nou weer gedaaan??

armageddon
31 januari 2007, 19:38
de benaming 'gast' :)

Cizzie is een meisje als ik niet compleet scheel ben en gast zeggen is dan net zoiets als dude zeggen tegen een meisje...klopt op een of andere manier niet :)

Cizzie
31 januari 2007, 20:22
Hehe, je bent niet compleet scheel hoor Armageddon :satisfie:

Tja ik zit er niet zo mee hoor, dat 'gast', maar misschien kom je zelf wat slimmer over als je meisjes geen gast noemt ;).


:hippie: