PDA

View Full Version : Slag en lead gitarist gezocht voor Jaren 80 metal band lees verder..



Waterfiets
30 januari 2007, 14:19
Gegroet gitaartuig,

Drummer(Ex-Throne Of Tyranny)30 en Bassist 20 zijn op zoek naar 2 gitaristen met eventueel al wat eigen werk.

Wij willen jaren 80 Heavy//Thrashmetal gaan maken richting: Sadus, Slayer, Vio-lence, Testament, Oude Death, Destruction.

Oefenen: We willen in omgeving Arnhem gaan oefenen maar kunnen ook uitwijken richting Utrecht als dat handiger is, is ook nog verder bespreekbaar.

Als je interesse hebt mail naar Hoe_bedoel_je@hotmail.com

Groeten,

Renzo en Sander

Vonk
31 januari 2007, 12:18
Ik neem aan dat het niveau erg hoog ligt? Ikzelf speel bijna 2 jaar, eigenlijk constant aan het leren uit de metalreeks van Troy Stetina. Op dit moment ben ik bezig met de thrashmetal-editie. Enige probleem is dat ik denk dat mijn speelniveau laag is vergeleken met jullie niveau.

Enige pluspunten: thrash is mijn favoriete metal. Ik woon in de buurt van Utrecht, en heb de beschikking over een auto en ik ben zeker niet te belazerd om af en toe naar Arnhem te komen. Ik ben in staat goede apparatuur aan te schaffen. Ik ben 22, en zie er niet uit als metalfan ;)

Ik ga alleen stagelopen de komende 4 maanden, dus ik heb alleen tijd in het weekend om met zijn allen te oefenen, met misschien af en toe een onderbreking omdat ik naar het buitenland moet (misschien ook niet, maar de kans is er).

Kan je dus niemand in heel Nederland vinden, dan ben ik er altijd nog!

Ik post mijn reactie maar gewoon hier, wie weet ziet iemand nog iets in mij...

Waterfiets
11 februari 2007, 15:50
Gegroet gitaartuig,

Drummer(Ex-Throne Of Tyranny)30 en Bassist 20 zijn op zoek naar 2 gitaristen met eventueel al wat eigen werk.

Wij willen jaren 80 Heavy//Thrashmetal gaan maken richting: Sadus, Slayer, Vio-lence, Testament, Oude Death, Destruction.

Oefenen: We willen in omgeving Arnhem gaan oefenen maar kunnen ook uitwijken richting Utrecht als dat handiger is, is ook nog verder bespreekbaar.

Als je interesse hebt mail naar Hoe_bedoel_je@hotmail.com

Groeten,

Renzo en Sander

Van de baan!