PDA

View Full Version : Ook eens een nieuwe aanwinst!



Nickname
29 januari 2007, 00:55
Jazeker mensen, naast mijn Ibanez RG en GSA en challenge jazz bass, heb ik nu een mooie Ibanez AXS32 erbij. Sommigen kunnen misschien herinneren dat hij een tijdje geleden hier op het forum stond en ook op gitaarmarkt. Ik vind het in ieder geval een hele fijne gitaar die echt geweldig speelt. In de band hou ik het ook goed vol met deze gitaar.

Genoeg geluld.. nu de foto's :satisfie: :

http://i42.photobucket.com/albums/e318/boeltjes/DSC01452.jpg

http://i42.photobucket.com/albums/e318/boeltjes/gitaar2.jpg

http://i42.photobucket.com/albums/e318/boeltjes/gitaar1.jpg

TiLT
29 januari 2007, 00:59
Dat alu slagplaatje met die knoppen, die stringthru en de bouble cut away, het ziet er allemaal erg mooi uit. Ze hebben hier toch ook een baritone versie van of vergis ik me?

Tupelo
29 januari 2007, 01:00
Congrats!

T is niet mijn ding maar 't ziet eruit als een erg nette strakke plank. :)

Nickname
29 januari 2007, 01:03
Ik dacht ook eerst dat het eigenlijk niet mijn ding was.. lange tijd was ik echt helig overtuigd dat alles wat ik zocht in een suerstrat te vinden is. Echter vervult deze gitaar nu een rol in mn muziek en in de band die ik eerder niet had met mn RG of GSA. De andere gitaren blijf ik zeker spelen (de RG is mn main axe) maar deze gaat toch ook regelmatig gebruikt worden :satisfie:

zeppo
29 januari 2007, 09:02
Zo te zien zijn wel de pickups vervangen door EMG's. Stukkie duurdere pickups.
Hoe klinkt ie?

armageddon
29 januari 2007, 09:05
Mooi gitaartje Nickname :)

Maarja, dat wist ik zelf ook natuurlijk ;)

Ligt het nu daadwerkelijk aan de belichting dat je nu het hout wel ziet?

Hector_Tsolodimos
29 januari 2007, 09:21
ik vind Žem eigenlijk wel heel erg mooi!

Edit: Congrats!

interessander
29 januari 2007, 10:29
Dat alu slagplaatje met die knoppen, die stringthru en de bouble cut away, het ziet er allemaal erg mooi uit. Ze hebben hier toch ook een baritone versie van of vergis ik me?

De baritone versie is iets simpeler van opzet en heeft een enkele humbucker en staat toevallig op gitaarmarkt (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=73443)
(niet mijn advertentie)

gerrekat
29 januari 2007, 11:03
Tof ding doet me sterk aan de Jackson JJ Scott Ian signature series denken, die heb ik tijden serieus overwogen om te kopen!

Fenndangoband
29 januari 2007, 11:07
Proficiat met je aankoop... qua bespeelbaarheid weet ik het niet maar ze ziet er in ieder geval veel lekkerder uit dan de Ibanez RG series.

rickert
29 januari 2007, 12:08
Heuh die hebk ook! Gefeliciteerd, is een leuke gitaar :cooler: Ik heb hem meer vintagewaardig gemaakt door er Duesenbergpups in te gooien, nu komt een een heerlijke Jimmy Page grom uit! Je moet wel een mooie leren strap hebben, hij is aardig kopzwaar.

Nickname
29 januari 2007, 13:07
Heuh die hebk ook! Gefeliciteerd, is een leuke gitaar :cooler: Ik heb hem meer vintagewaardig gemaakt door er Duesenbergpups in te gooien, nu komt een een heerlijke Jimmy Page grom uit! Je moet wel een mooie leren strap hebben, hij is aardig kopzwaar.

Dat is ie inderdaad wel.. hier moet ik nog flink aan wennen.. maar als ik deze iets horizontaler houd dan mn RG dan gaat het wel.

Hij is inderdaag gemod met een EMG ZW set (81/85) en hoewel ik nooit een fan ben geweest van EMG's geef ik ze toch een kansje. Want nu is het wel echt een heerlijke scheur en beukgitaar, iets wat mn RG veel minder heeft. Ik zal hem ook voornamelijk gebruiken voor dedowntunede nummers, meestal staat hij in D of drop C. :satisfie:

Gitaro
29 januari 2007, 13:37
Prachtig ding, en zo stijlvol 'zonder' inlays! En dan die zilverkleurige pickuprings.. oohoh yeah!

Yamhammer_71
29 januari 2007, 13:44
Mooie gitaar die AXS32. Er zitten wel enorm dikke snaren op of vergis ik me? :)

armageddon
29 januari 2007, 13:45
Hey, what the hell?

Die laatste twee foto's zijn op mijn kamer genomen :D Anders maak je even originele fotos ;)

Op dat moment zaten er inderdaad .54-.10's op.

Nickname
29 januari 2007, 13:48
Hey, what the hell?

Die laatste twee foto's zijn op mijn kamer genomen :D Anders maak je even originele fotos ;)

Op dat moment zaten er inderdaad .54-.10's op.

Haha.. die bovenste foto is hier gemaakt :D

Hoe zit het trouwens met je ESP? wanneer is die binnen?

armageddon
29 januari 2007, 14:14
Ik hoop volgende week woensdag :)

Nickname
29 januari 2007, 19:17
Heuh die hebk ook! Gefeliciteerd, is een leuke gitaar :cooler: Ik heb hem meer vintagewaardig gemaakt door er Duesenbergpups in te gooien, nu komt een een heerlijke Jimmy Page grom uit! Je moet wel een mooie leren strap hebben, hij is aardig kopzwaar.

Hee, ik zie dat jij er ook 1 hebt.. hoe oud is die van jou? Op de ibanez site kan ik het model nergens meer terugvinden. Is hij uit productie gehaald, of was het maar een tijdelijk model? Wie o wie weet het.... :chicken:

Malle Eppie
29 januari 2007, 19:22
Tof ding doet me sterk aan de Jackson JJ Scott Ian signature series denken!

Scott Ian, was ook het eerste waar ik aan dacht! Hoe vaker ik er naar kijk hoe mooier ik 'em vind! Gaaf setje EMG's en vooral het fingerboard zonder inlay! Subliem!!

Jaaaahhh....! Mijn stem heeft 'ie!!

rickert
29 januari 2007, 19:23
Hee, ik zie dat jij er ook 1 hebt.. hoe oud is die van jou? Op de ibanez site kan ik het model nergens meer terugvinden. Is hij uit productie gehaald, of was het maar een tijdelijk model? Wie o wie weet het.... :chicken:

Zijn als ik me niet vergis alleen in 2004 in deze vorm in productie geweest. Nu zijn er enkel soortgelijke gitaren verkrijgbaar, namelijk de GAXserie, is een budgetserie, maar niet meer precies dit model.

Nickname
29 januari 2007, 19:27
Zijn als ik me niet vergis alleen in 2004 in deze vorm in productie geweest. Nu zijn er enkel soortgelijke gitaren verkrijgbaar, namelijk de GAXserie, is een budgetserie, maar niet meer precies dit model.

Inderdaad.. de GAX is dezelfde gitaar alleen dan uit de Gio serie.. ik vind die toch veel minder mooi dan de AXS 32 en 42. Wel raar dat ze alleen in 2004 zijn gemaakt. :chicken: