PDA

View Full Version : Tilburgse blues/jazz/rockgitarist biedt zich aan



Elvenkindje
28 januari 2007, 22:09
Ik ben een 18-jarige gitarist met ongeveer 3,5 jaar ervaring. Ik ben een maand geleden van het kleine dorp Kruisland (vlakbij Roosendaal) verhuisd naar Tilburg, omdat ik daar ook studeer. Hier heb ik helaas nog weinig muzikale contacten, dus vandaar dat ik alle mogelijkheden aangrijp om meer mensen te vinden. Ik ben ook bereid om naar steden in de buurt te reizen (Den Bosch/Eindhoven/Breda)

Ik speel voornamelijk blues, rock en jazz. Overlappingen van deze stijlen kunnen mij natuurlijk ook bekoren en ik ben ook wel in voor progrock (Rush!)en progmetal als Opeth en Pain of Salvation (hoewel deze zeer verschillend zijn)

Ik heb meer dan een jaar gitaarles gehad en ik heb veel verstand van muziektheorie. Ik zou het fijn vinden als jij hier ook iets vanaf weet en eventueel wil ik je dit wel leren.

Bandervaring heb ik ook: Ik heb in de schoolband van mijn vorige school gespeeld en ik ben een tijdje zanger in een metalband geweest. Ik kan dus ook redelijk zingen.

Geïnteresseerden mogen me mailen op elvenkindje@hotmail.com omdat ik niet veel op dit forum kijk.

:hippie: Mark