PDA

View Full Version : mijn band: Syndrome 7



Nova
27 januari 2007, 19:14
Hey, ik speel al n jaar of 2 in een soort van melodische metalband, Tears of Valiance en sinds een maand of 3 zit ik in nog een band, namelijk Syndrome 7.

Omdat we meedoen aan een wedstrijd (popsport) enzo kregen we 2 dagen studio vergoed.. we hebben dus enorm gehaast en 2,5 maanden de tijd gehad om wat materiaal te schrijven, eigen nummers. Donderdag en vrijdag was het zover en we hebben dus een demo'tje :)

Graag hoor ik jullie mening :D

www.myspace.com/syndrome7

Nova
28 januari 2007, 14:17
niemand een mening? :p

felle kritiek mag ook hoor :D

jw009
28 januari 2007, 14:49
Niet echt mijn stijl van muziek, wel aardige riffjes hier en daar. De zang vind ik niet super, maar ik weet dat dat heel persoonlijk is en onwijs moeilijk is om iemand te vinden met een stem die iedereen mooi vindt.
Daarnaast vind ik het niet echt melodische hoe je het zelf beschrijft, dan denk ik meer aan in flames/killswitch met mooie melodische stukken.

Maar over het algemeen zeker niet slecht jullie zijn nog jong dus nog ontzettend veel groei mogelijkheden. Ik zou zeggen; ga zo door!

Slevin
28 januari 2007, 14:58
Tof gitaar spel vind ik, lekker ruig. Alleen de zang vind ik dan weer totaal ruk, sorry :)

Nova
28 januari 2007, 15:08
melodisch? dat sloeg op die andere band :p

ik zing daar trouwens ;)
maar goed, ieder zen eigen mening :)

jw009
28 januari 2007, 15:21
melodisch? dat sloeg op die andere band :p

ik zing daar trouwens ;)
maar goed, ieder zen eigen mening :)


Ja ik zie het nu ook! Weer eens te snel gelezen ./...

-=JEROEN=-
28 januari 2007, 18:31
staat er lekker op hoor

en ik vind de zang prima, al hou ik helemaal niet van dit genre

lekker gevarieerd, 't heeft wel wat :hippie:

ben vanhoof
28 januari 2007, 21:12
Gitarist beïnvloed door system of a down? Sommige liedjes (brutality) doen me wat denken aan steal this album. Enkel de zang is dan wat "anders"