PDA

View Full Version : Nederlandse Jackson leveranciers?



Like-Minded Lunacy
26 januari 2007, 22:57
Hallo,

Ik heb dus interesse in een Jackson gitaar, maar ik kan nergens op het internet een winkel vinden die die gitaren verkoopt. Soms wel een enkele winkel maar die hebben niet alle modellen (en niet het model dat ik zoek, de KE3 Kelly). In Utrecht zit de staffhorst waar ik voor een BC Rich ga kijken dus zou helemaal mooi zijn als er een winkel in Utrecht zit. Ik had al gehoord dat vroeger de Stand-By daar stond, maar die over genomen is door DirkWitte, en op hun site staat 1 jackson, de warrior.

Woon in de buurt van Amsterdam, dus winkels in de regio zijn wel fijn.

Tho
27 januari 2007, 11:42
Ik weet niet wat voorn Jackson je zoekt, een japanner of een USA?

Nederland blijkt niet zo gek van Jacksons te zijn. In Duitsland heb je meer kans, want daar zit ook de importeur.

Verder heeft Kees Dee een aantal mooie exemplaren staan! Dat is in Amersfoort, dus dicht bij Utrecht :)

JacksonBas
27 januari 2007, 11:48
[QUOTE=Tho]Ik weet niet wat voorn Jackson je zoekt, een japanner of een USA?

hij zegt tog een ke3

Tho
27 januari 2007, 11:49
[QUOTE=Tho]Ik weet niet wat voorn Jackson je zoekt, een japanner of een USA?

hij zegt tog een ke3

Ow pardon hoor meneer. Die hebben ze niet bij Kees Dee, maar die lijkt me makkelijk te bestellen. Ik zou ze eens een belletje geven!

AART
27 januari 2007, 13:51
Live Music in Arnhem heeft wat jacksons en is Jackson dealer, bel ze eens, misschien hebben ze hem.

Lenweë Míriel
27 januari 2007, 16:02
Nederland Muziek in Almere heeft er ook wel wat hangen.

Mauser
27 januari 2007, 17:28
www.muziekhandeljoosten.nl ;)

JacksonBas
27 januari 2007, 18:14
als je al zeker weet wat je wil hebbe waarom bestel je hem da niet gewoon bij music store?

Soulflyhigh
27 januari 2007, 18:33
Hallo,

Ik heb dus interesse in een Jackson gitaar, maar ik kan nergens op het internet een winkel vinden die die gitaren verkoopt. Soms wel een enkele winkel maar die hebben niet alle modellen (en niet het model dat ik zoek, de KE3 Kelly). In Utrecht zit de staffhorst waar ik voor een BC Rich ga kijken dus zou helemaal mooi zijn als er een winkel in Utrecht zit. Ik had al gehoord dat vroeger de Stand-By daar stond, maar die over genomen is door DirkWitte, en op hun site staat 1 jackson, de warrior.

Woon in de buurt van Amsterdam, dus winkels in de regio zijn wel fijn.
In Amsterdam zou je eens een bezoekje kunnen brengen aan Dijkman muziek. Die zit aan de rozengracht volgens mij.

Ps Ik dacht dat ze bij Kees Dee in Amersfoort wel wat Kelly's hadden staan

Tho
29 januari 2007, 17:32
www.muziekhandeljoosten.nl ;)

Die zaak is bizar duur, en ze hebben niks op vooraad :) Aan de site te zien altans

Lenweë Míriel
29 januari 2007, 17:35
Het is gewoon een k*t winkel (maar dat is slechts mij mening)

Tho
29 januari 2007, 17:39
Het is gewoon een k*t winkel (maar dat is slechts mij mening)

Ben er nooit geweest, maar kijk voor de gein eventjes wat ze vragen voor een 'ordinaire' USA Jackson, en kijk daarna welk bedrag daar weer bovenop komt als je een transparante of custom finish wilt.


en dan moet hij nog besteld worden...

Like-Minded Lunacy
31 januari 2007, 21:18
Hmm, ja, vind het best wel balen dat het alleen die winkel is (staat daar als enige op de site) en daar is het 100 euro duurder dan op internet....
Ga er gewoon een keer heen, sowieso om te testen, en ik zie wel of ik af kan dingen. (Bel natuurlijk wel van tevoren, als ze em niet hebben is het helemaal nutteloos :p)

Anders wordt het toch bestellen via internet, hoogstwaarschijnlijk een Duitse leverancier/site. Iemand daar ervaring mee? (en dan doel ik voornamelijk op deze site: www.musik-produktiv.de