PDA

View Full Version : Toelating voor Noorse rockacademie



armageddon
26 januari 2007, 22:51
Ja...en niet voor mij dus ;)
Maar een vriend van me woont dus in Noorwegen en ze waren redelijk succesvol met hun bandje (die maar 7 maanden bestaan heeft omdat de drummer het leger in ging). Hij wil nu naar de Noorse rockacademie en zoekt wat kritieken voor de demo die ie moet laten horen.

Ze hebben het opgenomen in een oefenruimte met een Marshall JCM900, Crate VC50 en een Mesa Nomad55.
Download hier (http://wieringen.dyndns.org/arjan/gymbag.mp3)

Mijn grootste punt van kritiek was de lengte. Het liedje verliest definitie na de solo....je weet niet waar je naartoe gebracht wordt zeg maar. Einde is dan wel weer lekker gaaf. Oh, de chorus op de zang is rampzalig, maar hij kan het er niet meer uithalen want de dude die het gemixt is is weg en hij heeft alleen de stereo-mix. Verder vind ik het lekkere muziek :D

Jullie kritieken?

arjanb01
26 januari 2007, 23:10
Lekkere gitaarsound, alleen vind ik de drummer niet echt sterk. Maar verder hindert de chorus op de zang niet echt, verder wel een leuk nummertje, genoeg voor het niveau wat de rockacademie nastreeft lijkt me.

DonPingu
27 januari 2007, 21:25
Beetje dezelfde opmerkingen... drums bij momenten wat flauwtjes en voor mij mocht de solo gitaar nog net iets prominenter... maar het rockt wel stevig :)