PDA

View Full Version : eerste electrische gitaar: squire strat



savale
26 januari 2007, 21:25
Vanavond even in een gitaarwinkel wat gitaren geprobeerd en de strat bevalt me toch erg goed wat betreft de stijl die ik er mee wil gaan spelen.

Toch ook even tweedehands gaan kijken en kwam onder andere op deze (wil geen afgeragde):

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/72483301-fender-stratocaster-squier-cube-15-versterker.html

Dit leek me een leuk setje om te beginnen, maar 250,- is nog fors aan de prijs volgens mij?

Spitfire
26 januari 2007, 21:35
Nieuw zou dat ongeveer 300 kosten, dus ik vind het idd iets aan de prijzige kant. Maar het is een goed beginnerssetje, dus dit kan je zeker doen.

savale
26 januari 2007, 21:38
K thanx, moet nog wel wat afkunnen dan idd. :) Kan ik m eindelijk ook in t grote stratocaster topic showen...
btw dit is toch gewoon de squire strat std?

Spitfire
26 januari 2007, 21:48
Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen, het kan een Standard zijn maar ook een Affinity. Iemand anders misschien?

skttrwave
26 januari 2007, 22:36
voor zover ik kan zien is het een affinity. Een standard heeft volgens mij dikgedrukt "stratocaster" op de kam staan wat duidelijk te zien zou moeten zijn op de foto. bij een affinity staat er in hele dunnen letters 'strat'.. daar lijkt het hier dus meer op. Helemaal zeker weet ik het niet, ben ook pas sinds kort naar die squier strats aan het kijken voor evt een nieuw gitaartje.