PDA

View Full Version : GLX pedaaltjes.......hot or not?



r0etie
26 januari 2007, 19:35
Hidiho,

Laatst zag ik een paar pedaaltjes van het merk "GLX" uitgestalt in een winkel die verdacht veel op boss stompboxjes leken. Ik had helaas geen tijd om ze uit te proberen. Op harmony-central staan niet veel reviews, wel allemaal positief.

Mijn vraag is dus.....

Iemand ervaring met deze doosjes? Wat say you...........

Paul.

Vonk
26 januari 2007, 19:46
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=86320

Ik wist dat dit laatst ook al gevraagd werd, en ziehier de 3e pagina. Maakt niet uit, aangezien de zoekfunctie geen 3 letters aankan...
Niet dat je er veel aan hebt. Ik zie ze vaak op Ebay staan, maar blijkbaar kent niemand het echt.

r0etie
26 januari 2007, 20:01
Nah lekkah dan,

Heb ik weer. Doet de zoekfunctie het niet lekker. Of doe ik digitaal onverantwoorde dingen in cyberspace? In ieder geval bedankt voor de link Vonk. Het beste is zowiezo om het allemaal zelf lekker uit te proberen.

Kom ik op terug.....

Paul.

Vonk
26 januari 2007, 21:19
Ach er is al vaker commentaar geweest op de zoekfunctie, aangezien ontzettend veel merken en productnamen 3 letters hebben. En dat pakt de zoekfunctie niet.
Het ligt trouwens aan de software waarmee het forum is opgebouwd. Bijna ieder forum heeft dit ingebouwd.

interessander
26 januari 2007, 22:16
Dan typ je toch gewoon in google: "site:www.gitaarnet.nl/forum glx"
De search was een tijdje terug disabled op het harmony-central forum en zo kon je tenminste nog een beetje zoeken.

Davidian
31 januari 2007, 17:47
Ik heb vandaag een bass overdrive gekocht en ik ben er zeer tevreden over, hij was 35 euro maar hij klinkt er niet naar!

Ik had de heavy metal ook al eens geprobeerd en daar was ik ook zeer over te spreken.


Een boss voor de prijs van een behringer.