PDA

View Full Version : Waar kopen jullie je basspul?



Chris Wolstenholme
28 december 2002, 15:43
Simpele vraag dus, durf je het aan om op 't internet te kopen? of toch altijd naar een winkel, en welke dan?
Ik heb alleen wat ervaring met hartman( baswinkel broek op lange dijk) en Spanjaard in alkmaar.

MikeDirnt
28 december 2002, 15:51
feedback is wel redelijk vertrouwbaar over internet geloof ik

bathmutz
28 december 2002, 17:28
ja, ik wou laatst mn oude zoom506bass effect verkopen maar iedereen wilt het opgestuurd krijgen over de post, maar daar begin ik niet aan hoor. met het internet ook zo iets, het is niet dat je het goed kan bekijken ofwat, en dan krijg je zomaar wat opgestuurd.

das best lastig.

BathmutZ

MikeDirnt
28 december 2002, 17:32
ja dat is een groot nadeel ervan. je kan ook niks uitproberen

basswasp
28 december 2002, 17:36
Voor die ene keer dat ik iets koop, ga ik gewoon naar een echte winkel :smile:

basbeest
28 december 2002, 18:07
Als ik dan iets koop ga ik meestal naar Paul's Bass Matters in Nijmegen. De place to get good stuff and advice :smile:)

basswasp
28 december 2002, 18:10
Moet je er natuurlijk wel een beetje dichtbij wonen... :sad:

Maar waar woon je dan? :smile:

basbeest
28 december 2002, 18:11
Naast nijmegen:)

he maar hoe maak je die bigsmiles om eens iets helemaal niet bass te vragen

basswasp
28 december 2002, 18:15
'k zal ff een smilie list maken:

:smile: : )
:sad: : (
:grin: : D
:razz: : P
:mad: : x
:eek: : o
:roll: : r o l l :
:lol: : l o l :
:B : B
:amp: : a m p :

Dat waren ze zo ongeveer wel...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: basswasp op 2002-12-28 18:17 ]</font>

Wouter J
28 december 2002, 18:46
Ik schaf mijn gear aan waar ik het vind en daar ik drie custom bassen heb is dat niet gek vaak.

Het laatste beetje Bas spul dat Ik kocht was een Ibanez Bas synthesizer pedaal wat een ongeloofelijk waus geluid geeft.

Ik ben eigenlijk nog eens van plan om een Music Man stingray te kopen, de dingen klinken zo ongelofelijk goed.

basbeest
28 december 2002, 19:45
thanx :grin:

AntY
28 december 2002, 20:23
ik heb mijn bas bij SPanjaard gekocht,

kon er via via 10% korting krijgen, maar verder vind ik t een kutwinkel eigenlijk. denk niet dat ik er nog veel vaker zal komen.

basswasp
28 december 2002, 20:51
Op 2002-12-28 18:46, schreef Wouter J:
Ik schaf mijn gear aan waar ik het vind en daar ik drie custom bassen heb is dat niet gek vaak.

Het laatste beetje Bas spul dat Ik kocht was een Ibanez Bas synthesizer pedaal wat een ongeloofelijk waus geluid geeft.

Ik ben eigenlijk nog eens van plan om een Music Man stingray te kopen, de dingen klinken zo ongelofelijk goed.


een ongeloofelijk waus geluid? Dat vraagt om verduidelijking... :grin:

Wouter J
29 december 2002, 02:10
Wel um...

Pak de CD "BloodSugarSexMagic" van de Red Hot Chili Peppers en zet "Sir Psycho sexy" op, dat geluid kan ik er precies mee nadoen.

basswasp
29 december 2002, 11:15
Da's dus een BassBalls :wink:

Chris Wolstenholme
29 december 2002, 11:52
__________________________________________
Op 2002-12-28 20:23, schreef AntY:
ik heb mijn bas bij SPanjaard gekocht,

kon er via via 10% korting krijgen, maar verder vind ik t een kutwinkel eigenlijk. denk niet dat ik er nog veel vaker zal komen.
__________________________________________

persoonlijk vind ik het ook een sjitwinkel. Ik vind het personeel zo van: als je komt kijken rot je maar weer op, want voor jou 10 andere. Maar die gasten snappen toch ook wel dat je niet iedere week een nieuwe bas komt kopen? Daarom vind ik hartman zo relaxt, overal lekker aanzitten, kloojen, maakt hem nix uit.

AntY
29 december 2002, 12:17
ja idd. op zich kan je dr best wel spullen uitproberen, maar t gaat gewoon niet van harte of zo. je moet ze zowat smeken denk ik. en die ene ouwe grijze gast, die is echt ALTIJD knorrig, de lange is wel ok. maar die doet meer reparaties en zo. hij kan in ieder geval technisch veel meer vertellen.

Lordhar
29 december 2002, 12:42
Ik kan Bassconnection (www.bassconnection.nl) in Hilversum erg aanbevelen. Vooral de service is daar top.

LordHar.

Chris Wolstenholme
29 december 2002, 13:10
en nou wil die ouwe knor nou net bij elektrisch staan :smile:

Laus
30 december 2002, 00:01
Bestel tegenwoordig het meeste via internet bij http://www.piens.be

scheelt vaak meer dan 100 euro met nederland. Zeker als je geen standaardspul wilt hebben.

Voor de rest alles 2e hands via bijvoorbeeld marktplaats of eventueel toch een winkel als de RockPalace in Den Haag. Als je doet alsof je geld hebt zijn die wel te pruimen.

basswasp
30 december 2002, 10:12
'k dacht ook dat 't daar goedkoop is, maar je moet daar wel zelf ff de BTW erbij optellen...

Laus
30 december 2002, 12:46
als het ff kan regel je de aankoop via bijvoorbeeld het bedrijf van je vader maar ook met de BTW erbij scheelt het nog 100 euro.

VB: heb bij piens een Epiphone Thnderbird IV besteld en gekocht. In NL kon ik bestellen voor 595 euro.

Bij Piens kreeg ik hem thuisgestuurd voor 389 euro alles inclusief. 595 - 389 = 206 euro !!!!

basswasp
30 december 2002, 19:20
Niet alles scheelt zoveel, maar zo te zien is 't wel handig daar even te kijken... €206,- goedkoper is handig gedaan :smile: