PDA

View Full Version : Gitaar laten airbrushen ?? !!



Shay
28 december 2002, 15:32
Hoi,

Ik heb naast mijn blade rh4 classic een ibanez grx 40.

Ik ben van plan om dat ding een beetje op te tutten en ik heb al een mooie pickguard op het oog.

Nu wil ik de body laten airbrushen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zoiets kost bijvoorbeeld en een adresje omgeving den aso haag :grin:

Ik zou er graag loony toones op willen hebben of een groene draak ofzo ..



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shay op 2002-12-28 15:37 ]</font>

Moonchild
28 december 2002, 16:02
Ik zou eerst een RG 5XX kopen en die laten arbrushen ipv die grx 40, ik bedoel, t kan dan wel een mooie gitaar zijn, maar een tis geen goeie.

Jay Cal
28 december 2002, 16:07
De prijs van de brush (als je het echt goed gedaan wilt hebben that is) zal snel over de nieuwprijs van je gitaar gaan.

Mijn geairbrushte RG527R kan je hier vinden:
http://community.webshots.com/user/mycoolguitars
Kopje :Giger guitar project

Gelukkig had ik een meevallertje met de prijs van die van mij. Je kan me altijd mailen als je het adres wit hebben (omg nijmgen)

Greetz from a fellow hagenees,

Gianno!

lupoloco
28 december 2002, 16:18
heb je een 8-string?
ziet er best wel cool uit

Shay
28 december 2002, 16:24
Op 2002-12-28 16:07, schreef Jay Cal:
De prijs van de brush (als je het echt goed gedaan wilt hebben that is) zal snel over de nieuwprijs van je gitaar gaan.

Mijn geairbrushte RG527R kan je hier vinden:
http://community.webshots.com/user/mycoolguitars
Kopje :Giger guitar project

Gelukkig had ik een meevallertje met de prijs van die van mij. Je kan me altijd mailen als je het adres wit hebben (omg nijmgen)

Greetz from a fellow hagenees,

Gianno!


Hey,

Echt gaaf hoor die gitaar .. Dat vind ik apart en onwijs mooi .. Nijmegen is best ver ik hoop dat er eentje dichter bij den haag zit..

Shay
28 december 2002, 16:26
Op 2002-12-28 16:02, schreef Moonchild:
Ik zou eerst een RG 5XX kopen en die laten arbrushen ipv die grx 40, ik bedoel, t kan dan wel een mooie gitaar zijn, maar een tis geen goeie.


Snap ik, maar er gaat enkele hardware vervangen worden en elementen gaan eraf. Dus het is een knutselgitaar .. eentje die niet veel geld gekost heeft en die ik kan aanpassen zodra mijn portomennee daar de ruimte voor heeft..

Of even lief vragen aan mijn vriendin :grin:

JV
28 december 2002, 16:33
goeie pickups of niet. het hout blijft bout.

bouw dan gewoon een hele gitaar opnieuw van allemaal goed spul

blank plankie hout alder 70 euro. hals 210 euro. en dan de rest wilde je zowieso al kopen

Shay
28 december 2002, 16:39
je hebt wel gelijk .. hout is dikke mik van die ibanez .. eigenlijk is heel die gitaar dikke mik op brugelement na (redelijk) ...

Misschien moet ik maar eentje van scrap opbouwen tot een leuke en dan laten airbrushen hmmm thnx :wink:


Maar wie heeft een goeie adresje voor airbrush??

ikzeidegek
28 december 2002, 18:45
Maar wie heeft een goeie adresje voor airbrush??

Ja, ik.

Shay
30 december 2002, 05:44
Nou gek,

Komaarop met die adresje van je.

Anders Destium
30 december 2002, 09:53
Stuur een prive-berichtje naar Jay Cal, die weet dat wel.
Ik wilde van mijn zwarte RG470 een blue snakeskin maken, alleen het was een beetje een vlag op modderschuit idee dus dat heb ik laten varen (een job van een paar honderd euro op een gitaar die minder waard is is NIET de moeite).

ikzeidegek
30 december 2002, 11:09
Op 2002-12-30 05:44, schreef Shay:
Nou gek,

Komaarop met die adresje van je.


Ok, ik stuur je wel effe een berichtje, want ik weet niet of die gast het wel zo'n goed idee vind dat ik hem hier op het forum zet. Hij vraagt trouwens maar zo'n 75 euro.