PDA

View Full Version : gezocht easy tabs voor een beginner :)



Strangegun
26 januari 2007, 13:17
IK ben op zoek naar een paar makkelijke taps ik speel nu ongeveer 4 maanden denk ik . En mijn muziek voorkeur is metal,speed,trash,hardcore,grindcore,heavy,new. etc


Trouwens dit supforum heeft maar 2 pagina's en heb de zoek opdracht ook al geprobeerd en heb niks gevonden dus doe hier a.u.b geen slotje op.

chubbyfan
26 januari 2007, 17:50
ff googelen op tablature

Strangegun
26 januari 2007, 18:02
weet je een paar makkelijke bands ?? ik zit nu aan rammstein en de blood hound gang. dus graag wat bands aub

chubbyfan
26 januari 2007, 18:43
moet je eens op metaltabs.com kijken kun je zelf zien wat je moeilijk vind of niet

chubbyfan
26 januari 2007, 18:47
ik vind het zelf leuker om het zelf uit te zoeken en op gehoor mee te spelen
daar leer je ook meer van

Strangegun
26 januari 2007, 19:12
Bedankt die tab site is wel mooi :)
Maar nu heb ik al gelijk een probleem
Tning drop D hoe weet ik nu dat mijn E op de D staat ? is hier een handig progamma voor ?

chubbyfan
26 januari 2007, 19:17
a snaar 5e fret moet het zelfde klinken als de open e snaar

chubbyfan
26 januari 2007, 19:23
alleen een oktaaf lager

Spitfire
26 januari 2007, 19:52
Chubbyfan, het slaat werkelijk nergens op wat je zegt. Een e een oktaaf lager is nog steeds een e. En als je de d op de a snaar speelt is hij nog steeds een oktaaf hoger dan de d die je wilt hebben.

Download gewoon AP Guitar Tuner, heb je alleen een microfoontje nodig om je gitaar te stemmen.

prs
26 januari 2007, 20:48
Trouwens dit supforum heeft maar 2 pagina's en heb de zoek opdracht ook al geprobeerd en heb niks gevonden dus doe hier a.u.b geen slotje op.

Klopt niet!
Als je naar de hoofdpagina van dit subforum kun je onderaan de weergaveopties instellen. Als je daar een jaar, een maand of wat dan ook pakt, kun je alle (tientallen) pagina's zien!

dr.distortion
2 februari 2007, 10:17
Drop D-tuning: Sla de lage e-snaar aan op de twaalfde fret. Vervolgens de D-snaar. Stem deze gelijk, dan heb je Drop D-tuning!

GoldKiwi
2 februari 2007, 11:16
misschien kan je wat nirvana proberen, das niet zo moeilijk

savale
2 februari 2007, 13:14
Nirvana - about a girl, come as you are
Metallica - nothing else mathers (niet de intro :P)