PDA

View Full Version : Tri-AC gekocht



Lexvandoef
26 januari 2007, 12:59
Joehoe, eindelijk een apparaat gevonden dat geschikt is voor repetities:)

Ik heb hem gitserenavond opgehaald in een boerenschuur/oefenruimte in Middelburg. Ik heb hem daar getest over een Marshall JMP 2204, Mesa Boogie Blue Angel (rechtstreeks in poweramp) en over de PA.

Over de Marshall, klonk hij goed, zij het wat vreemd, maar dat kwam omdat ik hem gewoon in de input stak. Maar niettemin lekker geluid.

Daarna in de poweramp van de Mesa. Dat klonk echt heel erg slecht. Alles klonk dof, levenloos en heel zacht. Gelijk uitgehaald.

Dan in de PA, Ohhhh wat een geluidje, hier istie voor gemaakt. Klonk realistisch voor een transistor-modeling preamp. Zeer duidelijk, goede articulatie maar nooit te scherp. Redelijk lekker gevoel ook.

Ben zeer tevreden en ik ga hem ook veel gebruiken voor repetities/jams en kleine optredens. Ik wilde ook per se geen modeling pedaal omdat ik toch geen gebruik maak van al die effecten. Gewoon een goed 'droog' geluid vind ik voldoende.

Hehe, nu ga ik es ff lekker spelen.

vosarnout
26 januari 2007, 13:30
Gefeliciteerd!
Zijn de geluiden eigenlijk hetzelfde als de GT2? Dus is de tri-ac eigenlijk een Gt2 alleen dan met 3 user presets?

Lexvandoef
26 januari 2007, 20:13
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik ken de GT2 niet.

Bâh
26 januari 2007, 21:58
Leuk!

Wanneer kan ik hem komen bezichtigen? :D