PDA

View Full Version : Site voor Boss GT bezitters



Oviv
28 december 2002, 13:02
Ik ben sinds gisteren 27-12 een (Nederlandse) site begonnen met patches en andere items voor Boss GT-6/5/3 bezitters.

http://www.ravivo.nl

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ic3gl0vE
28 december 2002, 13:20
Ben er gisteren geweest toen ik je link zag via de yahoo! group :smile:
Site ziet er goed uit maar bij de gt5 en gt3 patches zijn de namen nogal onhandig zeg maar... Als je de patches zou kunnen indelen op genre zou dat erg makkelijk zijn.

Oviv
28 december 2002, 14:17
Je hebt een beetje gelijk wat betrefd de gt-5 en gt-3 patches. Maar daar moet ik bij vertellen dat het hier dus om een ruim 200 patches gaat die ik opgestuurd heb gekregen.

En om toch wat te plaatsen heb ik het even zo gedaan. Ik weet niet wanneer en hangt ook af of er genoeg animo is, maar ik ga het zeker veranderen.

:smile:

Oviv
29 december 2002, 12:33
Ic3gl0vE, ik ben dus begonnen met het uitpakken van die zip bestanden. Er staan nu ongeveer 70 patches bij de gt-3 en 70 patches bij de gt-5.

Ik probeer! er dagelijks 40 a 50 nieuwe patches te plaatsen.

Groet Richard

Eddie van Halen
29 december 2002, 17:06
Hmmz :sad: ik kan niks met die bestanden op je site beginnen...

Is er een programma om de instellingen van die .SYX bestanden te bekijken, dus niet via midi-kabels die dingen er op te zetten? dus om een soort overzichtje te krijgen:
Preamp:
Type: Clean TWIN
Volume: 50
Bass: 75, enzovooooort

EDIT: Ik geloof dat ik al wat heb gevonden

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Eddie van Halen op 2002-12-29 16:18 ]</font>

Ibanez44
29 december 2002, 17:52
Je hebt er inderdaad iets moois van gemaakt Oviv. Maar... ik als digibeet zou, buiten dat je de afstellingen kan linken, ook wel een willen zien hoe de afstellingen gemaakt zijn.

Veel succes!!

Oviv
29 december 2002, 20:44
He Eddie van Halen,

Je zal een editor nog hebben om de syx bestanden te kunnen gebruiken of de instelling hiervan te bekijken. En zoals je zelf al zegt; een midikabel. Deze kan je bij de meeste muziekzaken kopen voor ongeveer 25 euro. Dan kan je ze omzetten naar textbestanden.

Ik probeer vanavond nog mijn linkpagna te updaten (morgenavond staat het er zeker op). Vanaf daar kan je naar verschillende sites mbt de editors.

Er zijn vele editors waar je dan precies je instelling kan bekijken en eventueel bewerken en weer terug zappen naar je GT-6/5/3.

Succes
Richard

StormCrow
30 december 2002, 00:17
en nou nog iets voor de ME-5 :smile:

Ic3gl0vE
30 december 2002, 03:18
als je een midikabel hebt wil je je syx bestanden niet meer omzetten naar tekst natuurlijk!
en Oviv; als je klaar bent met sorteren heb ik nog zo'n 500 patches (gt3) voor je... mail maar als je ze hebben wilt

Ic3gl0vE
30 december 2002, 03:18
als je een midikabel hebt wil je je syx bestanden niet meer omzetten naar tekst natuurlijk!
en Oviv; als je klaar bent met sorteren heb ik nog zo'n 500 patches (gt3) voor je... mail maar als je ze hebben wilt

Oviv
30 december 2002, 18:34
Ic3gl0vE, als ik zover ben hoor je zeker van me :smile:

sebass
31 december 2002, 01:11
Even naar sites verplaatst.

Frank kaforka
4 januari 2003, 13:13
Misschien is het een goed idee om een vraagbaak op te zetten, FAQ's

Kan iemand mij vertellen hoe ik de Wah instellingen van de Dulop Hendrix programeer?

Oviv
4 januari 2003, 17:13
Er is al een soort vraagbaak.
http://groups.yahoo.com/group/GT-3GT-5-NL/

Is een Nederlandse gt-groep