PDA

View Full Version : iemand ervaring met harley benton cabs?



matty
25 januari 2007, 18:18
ik ben op zoek naar een 2x12 cab en ik kwam bij thomann op een harley benton 2x12 uit voor 130 euro ...

nu verwacht ik daar geen wonderen van, maar voor thuis te spelen en qua prijs lijkt het mij wel ideaal... ik kan er later nog altijd andere speakers insteken dacht ik zo?

een ander alternatief kost me minstens het dubbel dus (framus of fame cab nieuw) of een andere 2x12 2dehands ...

iemand ervaring hiermee?

a darker shade of grey
26 januari 2007, 07:56
Volgens mij zitten er zelfs Celestion Vinage 30's in, dus als het een degelijk cabinet is hoef je de speakers niet eens te vervangen. Ik denk dat het net zoiets is als met Fame en Music Store, een merk dat maar door één winkel wordt verkocht en daarom heel goedkoop, maar ik heb geen ervaringen.

Ik wil wel je ervaringen horen als je hem hebt ;)

tabmaniac
26 januari 2007, 08:10
het geluid wat uit de combo's komt is helemaal niet zo droog en de clean is best mooi!

ik zou wat goede reviews opzoeken, maar 130 euro is cker een mooie prijs/kwaliteit verhouding!

almarvk
26 januari 2007, 08:10
Ik denk niet dat er Vintage 30's in zitten, want dat zou nooit kunnen voor 130 euro als de prijs van een enkele speaker al dat kost...

tabmaniac
26 januari 2007, 08:47
haha, I agree :)

ACSlater
26 januari 2007, 11:15
Volgens mij zitten er zelfs Celestion Vinage 30's in, dus als het een degelijk cabinet is hoef je de speakers niet eens te vervangen.

Niet dus. Daarom kosten de Fame en Framus ook meer dan het dubbele omdat daar wel Vintage 30's in zitten. Als de TS toch de speakers gaat vervangen dan kun je maar beter meteen een met V30's kopen want dan ben je zeker goedkoper uit; cab + 2 V30's kost meer dan een Fame/Framus.

matty
26 januari 2007, 12:09
ik heb gezegd, na een jaar ofzo kan ik die misschien vervangen moest het nodig zijn :)

AART
26 januari 2007, 16:23
Ik zou het niet doen.