PDA

View Full Version : GT-6, GT-5, GT-3 site



Oviv
28 december 2002, 13:00
Ik ben sinds gisteren 27-12 een (Nederlandse) site begonnen met patches en andere items voor Boss GT-6/5/3 bezitters.

http://www.ravivo.nl

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ic3gl0vE
19 januari 2003, 17:30
je hebt je site duidelijk verbeterd! keep up the good work!

Oviv
19 januari 2003, 23:00
Thanks voor het complinent. Er gaat een hoop tijd in zitten en langzaam maar zeker komt er steeds meer vorm in.

Groeten Richard.

el loco
22 januari 2003, 11:57
Is een goeie site, alleen die .syx-bestanden. Welk programma moet je gebruiken om die te openen? (ik kan kan de text-files niet vinden)

Oviv
22 januari 2003, 19:39
Bedankt voor het compliment. Op mijn site (http://www.ravivo.nl/) staan onder het kopje "editors" verschillende programma's waarmee je syx bestanden kunt openen. En waarmee je bestanden van en naar je GT-3/5/6 en computer kunt zenden.

Uiteraard heb een midikabel nodig om de twee apparaten met elkaar te kunnen verbinden. Een foto van die kabel staat onder het kopje "diversen". Zo'n kabel kan je in de meeste muziekzaken wel kopen en kost ongeveer 27€.

Ik weet niet wat voor GT je gebruikt (3/5/of 6), maar er staan wel degelijk textbestanden tussen de syx bestanden in. Meestal staat het erbij vermeld als het een textbestand is. Je zal je alleen even door de pagina's heen moeten worstelen.

Als er mensen zijn die nog bestanden in wat voor formaat dan ook (syx, text, excel, etc)kwijt willen houdt ik me uiteraard beschikbaar. :smile: Dan kan ik ze op m'n site plaatsen.

S6 en groeten
Richard

el loco
23 januari 2003, 14:56
Thanx, ik ga ff kijken. Als ik `ns tijd zal wat van mijn geluiden voor je uitschrijven. (voor de GT-5)

el loco
23 januari 2003, 15:05
Is gelukt, ga m`n gt niet aan de computer ophangen, maar `t is wel een handig programmaatje om de geluiden te bekijken.

Hitpoint
24 januari 2003, 00:18
Super site :smile: Hulde, maar zijn er nog meer van deze site voor patches en met name voor de GT6?

Oviv
24 januari 2003, 18:12
Er zijn een paar sites die ik zelf wel oke vindt, die staan op mijn site onder het kopje "links".

Er zijn er nog veel meer, alleen zijn de meeste verouderd of de bestanden zijn weg etc.