PDA

View Full Version : dave mustaine bij dean



cobhc
25 januari 2007, 16:33
dave mustaine heeft onlangs zich aangesloten bij dean en zn eigen signature uitgebracht :cooler: dacht meld dit even maar ik snap eigenlijk nie waarom hij dit gedaan heeft hij had toch ook een mooie lijn bij esp??

Tho
25 januari 2007, 16:58
dave mustaine heeft onlangs zich aangesloten bij dean en zn eigen signature uitgebracht :cooler: dacht meld dit even maar ik snap eigenlijk nie waarom hij dit gedaan heeft hij had toch ook een mooie lijn bij esp??

Ik weet niet waarom hij het heeft gedaan, volgens mij een ruzie of zo. Soulflyhigh weet het wel..

Ik vind zijn nieuwe Dean lelijk, maar alles beter zijn zijn ESP's!

japievoorhuid
25 januari 2007, 18:44
Dus van Jackson naar Esp naar Dean guitars.
Ach zijn sound blijft nog steeds mega strak en de band
rete goed. Wat betreft de gitaren, de man heeft iets met
flying-V's natuurlijk Deze gitaren zien er nie verkeerd uit
de controls zullen wel even wennen zijn, alleen snap ik nie
waarom je een neck ontwerpt met sharkvin inlays inc. dots
een beetje overbodig ..En als het dezelfde gitaren zijn
die je hoort in het nummer gears of war dan zitten we goed
met deze axe.

Pegasus
25 januari 2007, 22:42
Niet erg merkvast die Dave Mustaine. Ben benieuwd met welk merk hij volgend jaar op de proppen komt.

YannickH
9 juli 2007, 16:27
dave mustaine is en blijft mijn nr1 gitarist en ik had op roadrunnerrecords aan hem gevraagt waarom hij van esp naar dean is gegaan en hij heeft niets gezegt:p maar ik denk dat hij van jackson naar esp is gegaan voor de zelfde reden als alexi laiho van children of bodom:jackson werd overgenomen door fender en het duurde meer dan een jaar voor ze een custom model klaarhadden voor de artiest en esp kon dat in3-4maanden.daarom zal hij wel naar esp gegaan zijn.maar ik denk dat hij door ruzie naar dean is gegaan ofzo maar zen dean (di speciale zwarte) is super mooi met goude hardwear enzo. hij heeft nu zen eigen signature sejmour duncans pickups,jackson,esp en dean gitaren en line6 amps:p hij wil op alles zen naam wel:p

dave 4ever!!!!! :rockon:

Soulflyhigh
25 juli 2007, 14:46
Hij is van Jackson naar ESP gegaan omdat hij eerst jackson wilde overkopen. Toen jackson dit op het laatste moment afblies was ome Dave op z'n teentjes getrapt. Bij ESP had hij ook volledige vrijheid voor z'n eigen signature. Dit is uiteindelijke na de DV-8r de Axxion geworden. Waarom hij hierna weer naar Dean verkast is weet ik niet. Hij heeft alleen nog wel een formeel briefje geschreven waarin stond harstikke bedankt ESP en het ligt niet aan de instrumenteb bla bla bla. Goed ik dat hij het voor de poen doet. my 2$

Rubenios
25 juli 2007, 15:08
Alexi is van Jackson weg gegaan omdat hij niet meer onder endorsement viel toen zijn gitaren werden gejat en hij dus geen nieuwe kreeg. ESP daarintegen stonden meteen voor zijn deur met endorsement (slimme zet, aangezien CoB daarna hoop populairder is geworden).

Anyways vind de King V nog steeds vetste van de Dave mustaine serie...