PDA

View Full Version : wat haat ik fender (en gibson) snobs



jimihattricks
25 januari 2007, 13:05
tjongejonge, wat heb ik daar toch een hekel aan..

zeg je tegen zo'n fenderlover dat je de klusons op je strat hebt vervangen door sperzels en de topkam door een graphtech, kijktie je aan of je net op z'n strat hebt gescheten.. ongelooflijk.. als t nu een originele strat van een jaar of 50 geleden is, ok..

nog meer van dat soort opmerkingen: 'gibsons hebben natuurlijk niet echt een pure sound, een strat heeft dat wel'.. waar slaat dat op..?

en dan kom je erachter dat ze vaak ook nog op van die relic strats uit de custom shop spelen, nee, dat is authentiek :roll:

even voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen liefhebbers, en ik waardeer t ook niet wanneer originele fenders op brute wijze worden gemod of mishandeld, maar sommige mensen draven wel een btje door..

Nocki
25 januari 2007, 13:08
even voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen liefhebbers, en ik waardeer t ook niet wanneer originele fenders op brute wijze worden gemod of mishandeld, maar sommige mensen draven wel een btje door..

en de titel van het topic is "wat haat ik fender (en gibson) snobs"

Of je probeerd je mening af te vlakken of je definitie van het woord haat is niet goed.
Zelf ben ik lid van een Gitaarfundementalistische groepering en onze guiman die vind dat jij dood moet. dus roep ik een Jisnaar tegen je uit.

zo! ook weer gebeurd!

Dude
25 januari 2007, 13:13
je kan je dr maar druk om maken :satisfie:

jimihattricks
25 januari 2007, 13:14
wellicht is mijn keuze voor het woord snob een beetje misplaatst..

er is een verschil tussen een liefhebber en iemand die mij gaat vertellen wat ik wel en niet met een strat mag doen..

als je tot die laatsten behoort haat ik je dus :P

Mitch
25 januari 2007, 13:16
Je bedoelt de Merkenmierenneuker ? :satisfie:

Lucluc
25 januari 2007, 13:17
Of je probeerd...

En ik ben van de spellingpolitie. Jij kan binnenkort een transactie op je deurmat verwachten. :sneaky:

Kim Wilson
25 januari 2007, 13:17
Nou zeg. Beetje vreemd om mensen te haten die je niet kent. Haten is IMO nogal ernstig. De Van Dale heeft het zelfs over "langdurig en hevig verafschuwen". Enkel omdat iemand een mening heeft. Je durft nogal, zeg ik.

Maar hey, wie ben ik? :)

Harry
25 januari 2007, 13:19
in sommige gevallen moet je gewoon je schouders een keer ophalen en iets leuks gaan doen.

Nocki
25 januari 2007, 13:22
En ik ben van de spellingpolitie. Jij kan binnenkort een transactie op je deurmat verwachten. :sneaky:

Je hebt helemaal gelijk! ik schrijf het al mn hele leven fout! wat erg! ik ga er gelijk wat aan doen! voortaan schrijf ik het goed!

Lucluc
25 januari 2007, 13:24
Ach, als je maar niet dit soort fouten maakt met gitaarspelen: een d aanslaan als het een b moet zijn, dat soort dingen.

Nocki
25 januari 2007, 13:26
Ik denk dat dat de reden was. ik heb wel een D op mn gitaar maar geen T!

Kim Wilson
25 januari 2007, 13:27
Ach, als je maar niet dit soort fouten maakt met gitaarspelen: een d aanslaan als het een b moet zijn, dat soort dingen.
Die ken ik! Een paar optredens terug nog! Begin van het optreden, tweede nummer. Ik begin met een r&r slag in de turnaround, en toen de band inviel, kwam ik erachter dat ik een volledige noot te hoog zat. :chicken:

almarvk
25 januari 2007, 13:29
De boel gaat dicht, want het slaat nergens meer op

@JimiHattricks; ik denk dat je zelf nu ook wel snapt dat het een nutteloos topic is!?!

Vragen? -> PM!