PDA

View Full Version : Snow Patrol - Open your eyes (beginner video)



savale
25 januari 2007, 10:10
Hier een poging van mij om dit prachtige nummer te coveren.
Het is ongeveer een jaar geleden dat ik voor het eerst n gitaar in m'n handen had. Eigenlijk speel ik pas de laatste 2 maanden wat intensiever. Per a.s. dinsdag ga ik ook op gitaarles. (hehe zangles is eigenlijk ook geen overbodige luxe ;))

Ik zou zeggen check m! commentaar en kritiek is zeer welkom!
http://www.xs4all.nl/~leth/fok/gitaar/openyoureyes.wmv

prullos
25 januari 2007, 14:17
Hier een poging van mij om dit prachtige nummer te coveren.
Het is ongeveer een jaar geleden dat ik voor het eerst n gitaar in m'n handen had. Eigenlijk speel ik pas de laatste 2 maanden wat intensiever. Per a.s. dinsdag ga ik ook op gitaarles. (hehe zangles is eigenlijk ook geen overbodige luxe ;))

Ik zou zeggen check m! commentaar en kritiek is zeer welkom!
http://www.xs4all.nl/~leth/fok/gitaar/openyoureyes.wmv

hehe, heb je een camera uit 1890 gebruikt ofzo? zeer authentiek :)

maargoed, ik pruts nu ook een jaartje ofzo aan, maar je speelt iig een stuk cleaner dan ik :)

misschien een beetje meer variatie in je strumpatroontje, dat zou het wel wat interessanter maken!!

savale
25 januari 2007, 15:30
hehe, heb je een camera uit 1890 gebruikt ofzo? zeer authentiek :)

maargoed, ik pruts nu ook een jaartje ofzo aan, maar je speelt iig een stuk cleaner dan ik :)

misschien een beetje meer variatie in je strumpatroontje, dat zou het wel wat interessanter maken!!

Keej goede tip!
Dit is trouwens wel echt n heel simpel nummertje dat je echt snel onder de knie hebt. Alleen het zingen erbij is dan nog knap lastig. Kwa timing gaat t dan nog wel eens in de soep.
Mjah heb n filtertje gebruikt voor de video, dus vandaar :P
Opname is trouwens zo gedaan:

video: webcam
linker kanaal: gitaar direct (tis n semi-acoustische).
links + rechts: microfoon met zang (+ btje gitaar)

Ik had zang iets harder moeten doen misschien, maar aangezien dat niet m'n sterkste punt is maar lekker zo gelaten :)

Bl44t44p
25 januari 2007, 15:51
Wel aardig, mooi nummer, zang inderdaad harder of laat het dan helemaal weg. Maar werk aan je timing (!!!), want er klopt écht geen moer van. Je lijkt wel Tool met je onbedoelde verandering van maatsoorten ;)