PDA

View Full Version : Een aanrader voor een gitaarversterker in Eindhoven Musical



Abel
27 december 2002, 23:08
Hoi,

Ik ga zaterdag naar Music on the Move
in Eindhoven.
Is er iemand die een aanbieding kan aanraden voor een elektrische gitaar versterker?

Alvast bedankt

Lacrymosa
28 december 2002, 00:00
uuuuhhh.....
Koch!!

CheerS!!

Matje
28 december 2002, 01:27
uh? Ze hebben een marshall bluesbreaker staan. Een paar Engl tops en combos en een combo en een top van Line6. Maar die waren allemaal niet in de aanbieding geloof ik.

Apello
28 december 2002, 12:46
EMI wil van tijd tot tijd zijn onverkoopbare rotzooi kwijt. Elk jaar met kerstmis doen ze deze poging onder de noemer "uitverkoop". Vaak wordt de oorspronkelijke prijs die op de kaartjes staat ongeveer 50% verhoogd waarna je er 50% korting op krijgt.

Dit jaar was het gitarenmagazijn aan de beurt want veel anders dan een hoop staggs en wat vrolijk gekleurde kabeltjes en hopeloos verouderde versterkers stond er niet. Als je toch sommige gitaren zag staan: met barsten, deuken, waterverflak, zonder snaren of stemmechanieken, multiplex hout waarbij de moeite om de klankgaten te ontbramen nog niet eens genomen is.

Maar ja, een korting van 50% lokt toch elk jaar weer vele mensen naar de zaak die na een half uurtje teleurgesteld weer afdruipen.

Soms tref je er handelaren aan die gretig enkele gitaren afschermen omdat ze denken er winst op te kunnen maken. Deze lieden trof ik dit jaar niet meer aan dus die hebben de boodschap ook begrepen.

Niettegenstaande dit alles vind ik het een sluw plan van EMI want als je al kijkers hebt is de kans op een koper ook groter.

BLOK182
28 december 2002, 12:49
Ik heb er toch een gitaartje gekocht hehe kon het niet laten.

sKa3
28 december 2002, 13:16
Ik vond de uitverkoop bij EMI een beetje zielig. Normaal hebben ze nooit Stagg gitaren maar nu stond heel de winkel vol. Ze hebben gewoon een container uit Korea ofzo laten overkomen en al die gitaren in de uitverkoop gegooid. De 50% korting was ook al onzin omdat de gitaren gewoon duur geprijsd waren. Bij Conijn kan je normaal Staggs kopen voor veel minder dan dat ze daar hadden staan. Bij EMI ging er dan wel 50% vanaf maar dat was dus niet echt 50% als je begrijpt wat ik bedoel. Al het normale spul stond niet in de uitverkoop. Gewoon mensen lokken, op de brief die ik thuis kreeg stond ook: uitverkoop, gitaren ZEER BEKEND MERK. Zeer bekend kut merk ja.

Owk, toen ik er was stond er één Gibson Explorer voor rond de 750 euro ofzo. Ik weet niet of er later nog andere gitaren bij zijn gekomen. Ook stonden er zeer oude en stoffige versterkers die echt al jaren in de winkel lagen.

BLOK182
28 december 2002, 13:44
Ze hadden ook nog een USA Strat voor 600.

Matje
28 december 2002, 13:52
Op 2002-12-28 13:16, schreef sKa3:
Ik vond de uitverkoop bij EMI een beetje zielig. Normaal hebben ze nooit Stagg gitaren maar nu stond heel de winkel vol. Ze hebben gewoon een container uit Korea ofzo laten overkomen en al die gitaren in de uitverkoop gegooid. De 50% korting was ook al onzin omdat de gitaren gewoon duur geprijsd waren. Bij Conijn kan je normaal Staggs kopen voor veel minder dan dat ze daar hadden staan. Bij EMI ging er dan wel 50% vanaf maar dat was dus niet echt 50% als je begrijpt wat ik bedoel. Al het normale spul stond niet in de uitverkoop. Gewoon mensen lokken, op de brief die ik thuis kreeg stond ook: uitverkoop, gitaren ZEER BEKEND MERK. Zeer bekend kut merk ja.

Owk, toen ik er was stond er één Gibson Explorer voor rond de 750 euro ofzo. Ik weet niet of er later nog andere gitaren bij zijn gekomen. Ook stonden er zeer oude en stoffige versterkers die echt al jaren in de winkel lagen.


die explorer was ook 2de hands. En inderdaad alleen die stagg gitaren waren in de aanbieding.

wimmeltje
2 januari 2003, 12:08
tja, als jullie dan toch naar eindhoven komen. (mijn woonplaats) ga dan ff bij conijnmuziek langs. Hier zijn ze een stuk vriendelijker in de winkel en de drang om spullen te verkopen bij de verkopers is ook niet zo groot.Hier hebben ze trouwens een hoop spullen staan die denk ik veel interessanter zijn. Dat betekend niet dat ze goedkoper zijn. Maar soms kan je bij conijn een mooie deal sluiten en dan ben je toch voordeliger uit. Naar mij mening mag EMI van mij wel weg. ik vind het een stelletje afzetters..

Raffel
3 januari 2003, 09:51
vallen ook deals te sluiten trust me :smile:

Drang om te verkopen is niet kleiner, ze zijn gewoon ongeinteresseerd bij Conijn. :smile: