PDA

View Full Version : online mandoline lessen



hendrix2
23 januari 2007, 22:46
Sinds gisteren musicmoose.org ontdenkt.
Ideaal voor violisten, banjospeler, maar zeker mandolinisten.
Zelf ben ik volledig verliefd geworden op de mandoline en raak ik amper nog een gitaar aan (juist in m'n band). Nu vond ik op musicmoose.org gratis online lessen, en ik moet zeggen dat ik daar op 2 uur tijd ongelooflijk veel van bijgeleerd heb.
De man die de lessen geeft legt het echt heel goed uit. Er zit zowel iets in voor beginner als voor gevorderden. Het zijn 25 lessen van elk ongeveer 10 minuten.

Vooral de Crosspicking lessen en Boil them cabbage down lessen zijn héél leerrijk en leuk om te doen.
Het lijkt misschien wel spam, maar ik prijs deze site gewoon aan om dat je er echt fantastisch veel kan door bijleren. Echt alles komt aan bod voor mandoline... chops,doublestops,tremelo,crosspicking,rechter en linkerhand technieken, alle mogelijk akkoorden... noem maar op...

Veel plezier ermee!

klik hier (http://www.musicmoose.org/component/option,com_alphacontent/Itemid,32/section,12/)

Bruvtilov
12 februari 2007, 10:40
Hey te gek!

Wat eengave site zeg. Ik speel naast "gewoon" gitaar ook dobro, mando, lap steel en banjo. Heel veel leuke en vooral ook bruikbare dingen zijn hier te vinden. Bedankt voor je tip!

Robert