PDA

View Full Version : Het moest er van komen..



Mauser
23 januari 2007, 18:48
Ik heb nog niet zo lang geleden gezegd dat ik bij Jackson blijf, maar een tijdje terug kwam ik een erg mooi gitaartje tegen.. vandaag weer gezien, en bespeeld.. En maar gekocht. BC Rich NJ Classic M0ckingbird, in naturel. Erg stoer, maar ook erg chic ;) Vind ik dan :P

Foto's volgen!

JacksonBas
23 januari 2007, 18:56
VERRADER !!!! neej grapje sjieke gitaar is dat

Malle Eppie
23 januari 2007, 21:50
Foto's!!!!!!!!

Vooral in naturel vind ik de Mockingbird echt gaaf!!!!

Veel plezier ermee!

DarknessAwaits
24 januari 2007, 00:29
Kan interessant zijn... maar dan moeten we natuurlijk wel foto's zien :D.

Mauser
24 januari 2007, 01:18
Foto's hoop ik ASAP te hebben, maar wou 't alvast ff kwijt :P

Moet wel zeggen dat ik moet wennen aan de hals, die wat dikker is dan die van m'n Jackson.

Mauser
25 januari 2007, 13:40
De foto's:

http://img223.imageshack.us/img223/4941/krokus0109we.jpg

http://img153.imageshack.us/img153/8896/krokus0117yp.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/4036/krokus0147wz.jpg


Helaas heb ik een fout gemaakt, waardoor ik iinfinanciele problemen kan komen, en ben ik genoodzaakt 'm nu al te verkopen :( Dus mocht iemand interesse hebben...

almarvk
25 januari 2007, 13:41
Wel een super gave uitvoering!

Jammer dat je 'm alweer kwijt moet...

koennie
25 januari 2007, 14:16
De foto's:

*plaatjes*


Helaas heb ik een fout gemaakt, waardoor ik iinfinanciele problemen kan komen, en ben ik genoodzaakt 'm nu al te verkopen :( Dus mocht iemand interesse hebben...


wat de hell, nu al verkopen?! dat is zonde! kun je niet iets regelen met een leninkje ofzo?
wel ontzettend mooie gitaar, persoonlijk vind ik dit de mooiste BC Rich die ze maken. alleen natural is deze zo mooi. Wat moet ie kosten?

gerrekat
25 januari 2007, 14:17
Ik heb nog niet zo lang geleden gezegd dat ik bij Jackson blijf, maar een tijdje terug kwam ik een erg mooi gitaartje tegen.. vandaag weer gezien, en bespeeld.. En maar gekocht. BC Rich NJ Classic M0ckingbird, in naturel. Erg stoer, maar ook erg chic ;) Vind ik dan :P

Foto's volgen!


Cool Ik vind BC RIch in tegenstelling tot de meesten wel mooi qua vorm. Ik heb een USA Neckthru mockingbird gehad die was niet zo heel erg goed qua playability maar god wat zag die er gaaf uit....

ziet er goed uit man, wel erg jammer dat je er nu alweer vanaf moet. dat zal je een flinke duit kosten, niet makkelijk zulke modelletjes te verkopen.

Mauser
25 januari 2007, 15:29
wat de hell, nu al verkopen?! dat is zonde! kun je niet iets regelen met een leninkje ofzo?
wel ontzettend mooie gitaar, persoonlijk vind ik dit de mooiste BC Rich die ze maken. alleen natural is deze zo mooi. Wat moet ie kosten?

Tjah, ik probeer er toch 700 voor te krijgen omdat hij nu nog maar 2 dagen oud is en maar 3 keer is bespeeld. En anders valt er wel wat te overleggen.

Maar lening.. dat is het juist, door deze aankoop ben in het rood komen te staan, en later bedacht ik me dat dat niet zo'n erg slimme zet was aangezien ik nog andere dingen moet betalen. En de gitaar zelf vind ik ook minder lekker spelen dan m'n Jackson. Het was gewoon een overhaaste aankoop, ik zat al twee weken zonder gitaar, en het zoug wel eens zo lang kunnen duren voor ik 'm terug had, dus kocht ik deze.

@ Gerrekat: Zijn ze echt zo moeilijk te verkopen?? Dat had ik eigenlijk niet echt verwacht, dacht dat Classic Mockingbirds best in trek waren..

a darker shade of grey
25 januari 2007, 15:42
Jah das lullig.....zeker met zo'n mooi gitaartje!
Ik wil hem best hebben, maar ik kan ff geen 700 piek missen :P

Geniet er nog een paar daagjes van....

casper innosence
25 januari 2007, 15:43
VET ding, jammer dat je er al weer van af moet.. Ik moet niet teveel vette gitaren zien..Krijg te veel GAS..

Lord Abortion
25 januari 2007, 22:40
Mooie gitaar, maar er is toch iets mis mee. Voor mij mag een "echte" Mockingbird echt geen fineerlaagje hebben, en al helemaal niet zo een foute brug. Ofwel moet er een echte quilt top op, ofwel moet je gewoon de mahonie laten uitkomen. En de brug moet ofwel een Quad, Floyd of Kahler zijn.

Lang geen misse gitaar, maar toch ook niet 100% ...

vulvasonic
25 januari 2007, 23:21
Heel stom eigenlijk, maar ik als ouwe lul zijnde heb van kinds af aan altijd al een zwak gehad voor dit model. Ik vind ze schitterend. Ik tekende ook altijd cartoons van mezelf met zo'n plank (voor de duidelijkheid, dat moet rond 1980 zijn geweest). En dan in een turquoise tint.

Mijn voorliefde valt voor een deel te verklaren uit het feit dat ik altijd helemaal weg zat te kwijlen bij een boek van Mighty Mite waarin allemaal foto's stonden van alle type bodies in alle soorten hout die je maar kon krijgen (PUT MORE POOP IN YOUR PRECISSION BASS!). Dit model stond er ook in en daar was ik helemaal gek van. :cooler:

Maar ik moet het ook op tv ofzo hebben gezien bij TopPop of zo.
Jammer dat ik blut ben en dat ie niet turquoise is........ :(