PDA

View Full Version : RATM reunite for 1 show.



mdb
23 januari 2007, 17:03
Gadverdamme is het weer in Amerika. Had ze graag een keer live willen zien. Bahbahbah

http://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/rage_against_the_machine_to_reunite.html

ibbie
23 januari 2007, 19:09
Hup, gelijk een tourtje door Europa er achteraan, zijn we allemaal blij.

Tho
23 januari 2007, 19:34
Hup, gelijk een tourtje door Europa er achteraan, zijn we allemaal blij.

En ik denk dat je dat ook wel kan verwachten.. Welke lul geeft er nou een EENMALIG optreden op enkel maar ÉÉN locatie? Het wordt vast een commerciële zet. Knallen ze er vast ook nog een DVDtje bij.

Spitfire
23 januari 2007, 19:40
Ik ben eigenlijk wel voor een volgend album :blast:

Als ze het maar weer een beetje goed met elkaar kunnen vinden....

Fender75
23 januari 2007, 20:20
Wauw...kan ik ze na al die jaren nog een keer zien!

vinni
23 januari 2007, 21:04
Oh shit......toch wel mijn favo band....

Audioslave heeft me nooit kunnen bekoren.....die zanger....bagger....

Vinni

AART
23 januari 2007, 22:51
Oh shit......toch wel mijn favo band....

Audioslave heeft me nooit kunnen bekoren.....die zanger....bagger....

Vinni

Haha, ik vind audioslave dan wel weer aan te horen en RATM een beetje te zweverig. Chris Cornell is wel vet. Maarja, smaken verschillen.

pol
23 januari 2007, 23:11
Chris Cornell terug bij soundgarden, en RATM gewoon afvoeren, met dat die irritante gitaarpartijen en slecht rapzang.

up-guitarman
23 januari 2007, 23:26
Allright, een RATM-reünie !!!
Hopen dat ze euro-tourtje doen !!! (incl. belgië)

Baker
24 januari 2007, 08:55
Chris Cornell terug bij soundgarden, en RATM gewoon afvoeren, met dat die irritante gitaarpartijen en slecht rapzang.

Zo zie je maar weer, smaken verschillen.
Ik vind nou net dat soundgarden irritante gitaarpartijen had.
Het gitaarwerk van ratm is echter BRILJANT.

duckman
24 januari 2007, 10:52
ik vind Audioslave, RATM en Soundgarden erg goed.
En ik heb het geluk gehad dat ik alle 3 debands meerdere malen live heb aanschouwd.
:cooler:

Maar ik zie meer een muzikale toekomst voor Audioslave als RATM.

up-guitarman
24 januari 2007, 11:19
Ik vind ze ook alle 3 supergoed !!!
Audioslave 2 jaar geleden op werchter gezien, en dat was gewoon een supervette rockgig !!!

ibbie
24 januari 2007, 11:22
audioslave op fields of rock gezien, 2 jaar terug, toen ze de ragenummers gingen spelen werd het pas echt vet :)

Droffie
25 januari 2007, 16:42
Chris Cornell is een fenomeen, maar past niet echt goed bij Audioslave vind ik...Gewoon Soundgarden en RATM weer bijelkaar en Audioslave opheffen, klaar... 8-)

Pun
25 januari 2007, 21:07
Chris Cornell is zeker een fenomeen, vind hem een van de beste zangers die er is, maar ik ben bang dat hij tegenwoordig niet zo heel veel stem meer over heeft. Toch jammer, want bij Soundgarden was hij echt fantastisch, goede band ook.

Verder vind ik RATM ook gewoon heel goed :)

Audioslave vind ik toch wat minder.

the feable
26 januari 2007, 11:11
Chris Cornell heeft inderdaad een geweldige stem vooral het meer Rock werk ( superunknown) van Soundgarden vind ik erg vet! RATM is natuurlijk ook geweldig! Ik vind audioslave beetje zeikmuziek, ze proberen te Grooven als bij RATM en dan tegelijk black hole sun achtige muziek te maken! Die gasten van RATM kunnen alleen maar grooven, dus dat werkt niet! En chris cornell gaat proberen mooi te zingen! Dat kan die gast niet! Hij moet gewoon van die schuurpapierzangpartijen hebben! Daar is ie de koning in!

Lennartmot
28 januari 2007, 19:08
Hopelijk maken ze er een videoregistratie van en komt er een toffe dvd met surround uit.. Beter dan de 30-schuddende-seconden-filmpjes op YouTube!