PDA

View Full Version : GFS bas pickups!



koennie
23 januari 2007, 16:06
Hier even een nieuwtje! gfs levert nu ook bas pickups! humbuckers, p- en jazzbass pickups! Ik kwam er gisteren achter en ben er erg blij mee, want dat is het enige wat ik naast de guitarfetish bas-hardware miste.
Heeft iemand al een setje besteld? vast niet..

http://store.guitarfetish.com/gfsbasspickups.html

edit: dit had misschien in t bas forum beter gestaan, maar hier zijn zo veel meer lezers. Als t niet tof is moet een moddereter t maar even verplaatsen :)

edit: ik zet t maar ff in dit topic, omdat het t zelfde bedrijf aangaat: Heeft iemand ervaring met de Floyds die bij guitarfetish vandaan komen?
Die dingen kosten echt geen drol, maar stel nou dat ze van hetzelfde kwaliteitsniveau zijn als hun pickups, dan zit het toch wel goed?

Brammibal
23 januari 2007, 17:02
Jaaaa! die gaat op mijn broertjes squier jazz bas die ik helemaal kaal heb geschuurd 8-)
Als iemand trouwens een zwarte jazz bas slagplaat heeft liggen en een witte wil, stuur dan even een pm!

Luke-wannabe
23 januari 2007, 17:07
Fukking vet!

Nickname
24 januari 2007, 14:45
Jahaa.. vet.. die wil ik ook op mn jazz bass! Want die goedkope prul dingen die er nu op zitten zijn niks. Enig iemand idee of deze echt zo goed zijn als ze op de site beweren? :satisfie:

Brammibal
24 januari 2007, 17:09
ik dnek niet dat iemand ze nog heeft kunnen testen, wat voorn jazz bas heb je dan ?

koennie
24 januari 2007, 21:29
Jahaa.. vet.. die wil ik ook op mn jazz bass! Want die goedkope prul dingen die er nu op zitten zijn niks. Enig iemand idee of deze echt zo goed zijn als ze op de site beweren? :satisfie:

nou gezien de ervaringen van mensen met de gfs gitaarpickups kun je het risico wel nemen. bijna alleen maar positieve reacties!

koennie
26 januari 2007, 11:30
Ik ga denk ik binnenkort zo'n humbuckertje bestellen en zal hier wel mijn bevindingen spauwen.

heeft verder eigenlijk iemand ervaring met de floyds die bij guitarfetish vandaan komen? Die verhaaltjes die bij al hun producten staan zijn altijd wel een beetje van t ebay niveau, maar het klopt wel. Zouden die floyds dan ook van echt staal zijn gemaakt?