PDA

View Full Version : Squier Strat



dIRE sTRAITS
22 januari 2007, 21:48
hallo,

Ik kan voor 50 euro, een 2de hans squier stratocaster kopen, natuurlijk gaa ik er eerst op spelen en testen als ik hem wil gaan kopen, maar is dit een beetje goede prijs voor een squiertje?
Ik speel nu op een s101 guitars strat, een merk wat volgens mij bijna niemand kent omdat het maar een beginners gitaartje is, dus ik ga ervanuit dat een squier als snel beter is. ik speel (probeer) blues en bluesrock/classic rock en ongeveer een jaar

is dit een wijze keus en een goede prijs?
iemand ervaringen met squiers?

Squier4ever
22 januari 2007, 21:57
squiers zijn supergoede gitaren voor het geld imo, vooral de oudere(n)
wel even testen of er niks aan de hand is (nek getordeerd oid), want 50€ is zelfs voor een squier vrij weinig...

dIRE sTRAITS
22 januari 2007, 22:17
squiers zijn supergoede gitaren voor het geld imo, vooral de oudere(n)
wel even testen of er niks aan de hand is (nek getordeerd oid), want 50€ is zelfs voor een squier vrij weinig...

sorry maar wat is getordeerd?

Spitfire
22 januari 2007, 22:19
sorry maar wat is getordeerd?
Dat de hals gedraaid is. Dus dat je kan zien dat de kop ten opzichte van de body scheef staat.

Maar als je van een 'beginnersstrat' naar een Squier gaat, zou je dan niet even doorsparen voor een betere gitaar? Dit is in mijn opzicht namelijk niet echt vooruitgang (een Squier is wel beter, maar over een half jaar snak je naar meer en heb je toch weer 50 euro uitgegeven)

Squier4ever
22 januari 2007, 22:32
beetje onzin, op zich heb je voor 50 eutjes een leuke gitaar erbij, alstie goed is, en ze zijn altijd leuk om een projectje van te maken....
anders kun je em altijd nog voor 100 eu's verkopen... in goede staat

dIRE sTRAITS
22 januari 2007, 22:34
Dat de hals gedraaid is. Dus dat je kan zien dat de kop ten opzichte van de body scheef staat.

Maar als je van een 'beginnersstrat' naar een Squier gaat, zou je dan niet even doorsparen voor een betere gitaar? Dit is in mijn opzicht namelijk niet echt vooruitgang (een Squier is wel beter, maar over een half jaar snak je naar meer en heb je toch weer 50 euro uitgegeven)

nou kijk, ik denk dat het al een aardige vooruitgang is, en ik krig hem dan dnek tog voor me verjaardag dus geld is niet egt belangrijk en het is maar 50 euro, nu moety ik eerst tog me rijbewijs halen dus een nieuwe prijzige gitaar zit er tog niet in

koennie
22 januari 2007, 22:42
voor 50 euro gelijk kopen. koop je m niet? dan wil ik hem wel graag voor dat geld kopen! speelze

DarknessAwaits
22 januari 2007, 22:49
Gewoon doen! Behoorlijke kans dat het best een leuke gitaar is, en voor dat geld hoef je eigenlijk niet 2x te denken.

guitardude
22 januari 2007, 23:04
Zoals de anderen al zeggen. 50 euro is geen geld voor een Squier. Zelfs niet als het de allergoedkoopste is. Die gaan al gauw voor 100 euro. Mooie deal dus :)

hanzeman
23 januari 2007, 13:00
ik krig hem dan dnek tog voor me verjaardag dus geld is niet egt belangrijk en het is maar 50 euro, nu moety ik eerst tog me rijbewijs halen dus een nieuwe prijzige gitaar zit er tog niet in

Weet je zeker dat jij al auto mag rijden? Aan je taalfouten te zien schat ik in dat je de lagere school nog niet helemaal hebt afgemaakt?

dIRE sTRAITS
23 januari 2007, 14:33
Weet je zeker dat jij al auto mag rijden? Aan je taalfouten te zien schat ik in dat je de lagere school nog niet helemaal hebt afgemaakt?

owkeej is dit humor ofzo? lekker boeiend hoe je typt, zit hier niet op nederlandse les ofzo, wil gewoon wat reacties op me vraag, krijg je dit, dit vind ik nou egt zielig, dat je nou nix te doen hebt de hele dag, hoef je nog niet van die domme reacties te plaatsen

de andere mensen hartstikke bedankt voor de reacties :D, kijk er egt naar uit om hem te testen en ik weet bijna zeker dat ik hem ga kopen. :)

almarvk
23 januari 2007, 14:35
Een beetje normaal typen kan geen kwaad. De opmerking van Hanzeman is dan ook volledig terecht.

koennie
23 januari 2007, 15:41
Een beetje normaal typen kan geen kwaad. De opmerking van Hanzeman is dan ook volledig terecht.

mee eens, t is hier t bReEzAhforum niet

edje kadetje
23 januari 2007, 15:53
mee eens, t is hier t bReEzAhforum niet

Ook mee eens. Kijk tikfouten maken we allemaal, maar een mailtje dat vol met tik- en taalfouten staat, nodigt mij althans niet echt uit om te reageren.
Dan is er nog wel een verschil tussen niet kunnen en niet willen. Iemand die het echt niet kan, door welke reden dan ook, dat maakt me dan niet zo veel uit. Maar iemand die er met de pet naar gooit en niet de moeite neemt om redelijk leesbaar nederlands te schrijven, nogmaals dat nodigt niet echt uit.

Denk er eens over na, en doe er je voordeel mee.

Spitfire
23 januari 2007, 15:53
Een beetje normaal typen kan geen kwaad. De opmerking van Hanzeman is dan ook volledig terecht.
Daar heb je gelijk in, maar zeg het dan gewoon ipv een vernederende opmerking te maken.

Kim Wilson
23 januari 2007, 15:59
Daar heb je gelijk in, maar zeg het dan gewoon ipv een vernederende opmerking te maken.
Ach, soms is er niet zoveel nodig om bij iemand op de tenen te staan...


Ik ben het ook wel eens met Almar, je mag best wat aandacht besteden aan je spelling. Het is een Nederlands forum, het enige wat we hier hebben, is geschreven tekst. Zorg dan iig dat het wat leesbaar is. :)

hanzeman
23 januari 2007, 22:47
Ik vind het ronduit irritant om berichten te lezen die in SMS-, breezah-, of FOK-taal zijn geschreven. Het gaat mijn nog niet eens om tik- of taalfouten. Maar om nou je hele bericht steeds 'tog' te schrijven in plaats van 'toch', en geen hoofdletters en interpunctie te gebruiken laat voor mij zien dat je eigenlijk poep hebt aan anderen en hoe ze je bericht lezen. Kwestie van fatsoen (Juh wEet tog!!!) ofzo. Dat is alles.