PDA

View Full Version : van een beetje dePerik is nog nooit iemand slechter geworden



dePerik
21 januari 2007, 23:43
Heya,
dePerik hier, snarenfriemelaar sedert 1979 en sinds (te)kort ook op het forum te vinden. Bandjes? Ja tuurlijk, af en aan maar al wel heel lang. Ambities? Ja tuurlijk, ooit zullen ze bereikt worden. Goeie gitarist? Ik had veel beter kunnen zijn als ik niet zo slordig geweest was. Spijt van? Weinig, maar die 70's Strat die ik weggedaan heb, oei. Houdt van? Veel, heel veel maar het komt toch vooral steeds weer neer op sferische-rock, prog-rock, new age-rock, space-rock, en ba-rock.
Getrouwd en twee kinders. Werk in de justitiële jeugdhulpverlening.
En ik wil ook foto's kunnen posten!

vulvasonic
21 januari 2007, 23:55
DePerik!

WELKÒÒÒÒÒÒÒÒÒÒM!!!!!!! :cheerup:


Foto's posten doe je door het forum in WYSIWYG mode te zetten en dan in jouw bericht op het gele icoontje te klikken, waarna je de url van jouw plaatje zet.

Als je je EIGEN foto's wilt laten zien, dan moet je zien dat je ergens een stuk webspace krijgt waar je je foto's neer kan kwakken. Ga maar eens naar http://www.photobucket.com , daar kun je gratis lid van worden en al je plaatjes op kwakken.

En kom ook eens op Off Topic om te ouwehoeren (hoewel het lijkt alsof vandaag iedereen op mysterieuze wijze ergens in de Bermuda driehoek is verdwenen).