PDA

View Full Version : gezocht: gitaar max. 300€



m@rijn
21 januari 2007, 19:38
Ik weet niet of ik dat hier mag vragen... hopelijk mag het wel.

Hallo,

Ik ben op zoek naar een tweedehandsgitaar van maximum €300.
Liefst geen brol :satisfie:.

Stuur me een PM aub of post het hier :)

dank u

StaceySonic
21 januari 2007, 19:51
Marktplaats of gitaarmarkt zijn hiervoor gemaakt.

Wimvdb
21 januari 2007, 19:51
muziekgenre ?

Elixir
21 januari 2007, 19:59
Marktplaats of gitaarmarkt zijn hiervoor gemaakt.

advies vragen kan toch nooit kwaad?

Johannes
21 januari 2007, 20:08
Misschien kun je aangeven wat voor soort gitaar je in gedachten had. Of in ieder gval waar je m voor wil gaan gebruiken.

m@rijn
21 januari 2007, 20:19
kzocht meer een beetje een allround gitaar, genre RHCP of Iron Maiden. Ik dacht bv aan een Yamaha pacifica

Spitfire
21 januari 2007, 20:23
Ik dacht bv aan een Yamaha pacifica

Nou, briljant idee toch?

stefke_m
21 januari 2007, 20:24
kzocht meer een beetje een allround gitaar, genre RHCP of Iron Maiden. Ik dacht bv aan een Yamaha pacifica

Met Yamaha Pacifica zit je al goed... Pak dan wel eentje met Humbucker in de brug. Maar RHCP en Iron Maiden liggen qua genre, een compromis ertussen is moeilijk te vinden...

Neals
21 januari 2007, 20:50
Zoals Iron Maiden als RHCP gebruiken een strat.

Neem een Mex Strat en knutsel daarin een SC-sized humbucker!

Lijkt het ook nog qua looks ;)

robert-gitarist
21 januari 2007, 20:56
Zoals Iron Maiden als RHCP gebruiken een strat.

Neem een Mex Strat en knutsel daarin een SC-sized humbucker!

Lijkt het ook nog qua looks ;)

+1
Of koop een Mex strat met humbucker in de brug en zet er een push-pull potmeter in zodat je de humbucker kan splitten ;)
Kun je de humbucker zelf gebruiken voor Iron Maiden etc en voor RHCP kun je de humbucker splitten.

Spitfire
21 januari 2007, 21:02
Of koop een Mex strat met humbucker in de brug en zet er een push-pull potmeter in zodat je de humbucker kan splitten ;)
Kun je de humbucker zelf gebruiken voor Iron Maiden etc en voor RHCP kun je de humbucker splitten.
Dat +100

10 karakters

Jay75
21 januari 2007, 21:11
Haha, als ik net zou beginnen met spelen en ik zou bovenstaand lezen, zou je net zo goed chinees advies kunnen geven:)

Het is wel goed advies btw! ;)


Vraag iemand in je omgeving die er wat verstand van heeft om eens mee te zoeken!

robert-gitarist
21 januari 2007, 21:14
Haha, als ik net zou beginnen met spelen en ik zou bovenstaand lezen, zou je net zo goed chinees advies kunnen geven:)

Het is wel goed advies btw! ;)


Vraag iemand in je omgeving die er wat verstand van heeft om eens mee te zoeken!

Inderdaad,echt duidelijke taal is het niet voor den beginner maarrrrr,als men de zoekfunctie van het forum gebruikt,kan ie over zeer korte tijd prima over mee praten ;)
Maar goed wat ik zei,kun je ook wel doen met een Squier stratocaster.Ligt maar net aan je budget.

Reigor
21 januari 2007, 21:58
London City Comet of Spitfire!

Samder
22 januari 2007, 07:22
M@rijn.. Ben jij toevallig Marijn Boer ?!

stefke_m
22 januari 2007, 07:54
Haha, iedereen stelt hier voor aan een beginnend gitarist om een gitaar te kopen en hem al direct te modden... Great! 8-)

Hector_Tsolodimos
22 januari 2007, 09:40
Zoals Iron Maiden als RHCP gebruiken een strat.

Neem een Mex Strat en knutsel daarin een SC-sized humbucker!

Lijkt het ook nog qua looks ;)
+2
doen! Dat is ook wat ik altijd zeg

FruscianteFan
22 januari 2007, 10:43
Haha, iedereen stelt hier voor aan een beginnend gitarist om een gitaar te kopen en hem al direct te modden... Great! 8-)Inderdaad. Ik denk ook niet dat je als beginner veel baat hebt bij het direct modden van een gitaar.

Kijk eens voor een Squier Strat of een Mexicaanse Fender Strat, en een modelling versterker. Moet kunnen voor €300, en dan klinkt het al snel richting RHCP of Iron Maiden, hoewel ik minder verstand heb van Maiden ;)

(edit: hier stond dus eerst een nutteloze '+1')

almarvk
22 januari 2007, 11:00
Wel een beetje lief blijven voor de nieuwkomers! Hij stelt een normale vraag, dus een normaal antwoord is gewenst ipv nutteloze bedragen zoals '1+' en gezeur.

mvg
Uw mod...

Vragen? -> PM!

ijzerbroot1
22 januari 2007, 11:05
Zoals al werd geroepen, een Yamaha Pacifica uit de iets duurdere series kun je wel scoren voor rond de 300, daar kun je wel een tijdje mee vooruit. Is geen "brol". Heb zelf nog een Dean ML staan maar daar moet je van houden qua vormgeving.

up-guitarman
22 januari 2007, 11:28
Ik ben met de zus van mijn vriendin vorig jaar gaan gitaarshoppen voor haar eerste gitaar.
Wel, na enkele mexicaanse fenders en epiphones vastgehad te hebben is het een yamaha pacifica geworden. Ideale gitaar om mee te beginnen !!! Of idd zo'n london city !!!

m@rijn
22 januari 2007, 16:49
:s en ik ben jullie ook heel dankbaar voor de vele antwoorden, ik zoek dan even op wat al dit Chinees wil zeggen, zo leer ik bij en weet ik wat het beste voor me is.

bert k
22 januari 2007, 17:48
Topic opgeschoond. Doe effe normaal, mensen.