PDA

View Full Version : Footswitch LC



ben vanhoof
21 januari 2007, 18:38
Ik ben in het bezit van een LC bulldog, maar wacht al een half jaar op de footswitch die niet blijkt te komen... Nu zou ik er zelf graag ééntje maken of laten maken. Hij moet 4 schakelaars hebben en per 2 schakelaars 1 jack, 2 jacks in totaal dus. Ook per schakelaar een led. Hoeveel zou dit ongeveer kosten aan materiaal?

almarvk
22 januari 2007, 08:47
Een half jaar wachten? Schop die zaak harder of bel anders direct met JIC.

Guitarik
26 januari 2007, 13:06
Ik heb ook een LC zonder footswitch. Destijds ook besteld en nu een jaar later is-ie binnen. Ik heb 'm al die tijd niet echt gemist of zo dus het was niet zo'n probleem, maar wel irritant dat je zo lang moet wachten. Maar goed, hij is er nu wel. Moet 'm nog ophalen alleen.

LCH
26 januari 2007, 15:11
Ik heb ook een LC zonder footswitch. Destijds ook besteld en nu een jaar later is-ie binnen. Ik heb 'm al die tijd niet echt gemist of zo dus het was niet zo'n probleem, maar wel irritant dat je zo lang moet wachten. Maar goed, hij is er nu wel. Moet 'm nog ophalen alleen.
Ik zou ook een jaar wachten voordat je 'm ophaalt.

Zij vervelend? Jij ook vervelend. :D

Kim Wilson
26 januari 2007, 15:16
(offtopic:

LCH, ik weet niet of je de automatische popup voor PM's aan hebt staan (ik denk van niet, dus vandaar), maar je hebt PM :) )

ben vanhoof
27 januari 2007, 12:18
Ik heb ook een LC zonder footswitch. Destijds ook besteld en nu een jaar later is-ie binnen. Ik heb 'm al die tijd niet echt gemist of zo dus het was niet zo'n probleem, maar wel irritant dat je zo lang moet wachten. Maar goed, hij is er nu wel. Moet 'm nog ophalen alleen.

Ik mis m nu ook niet zo hard, maar onze sologitarist heeftem ook en voor hem zou het toch makkelijk zijn om van distortion te wisselen voor bv een lichte distortion voor bij cleane tokkels, en een zware voor de overdrive stukjes.

Ik heb een mail gestuurd naar jic, maar na n week heeft ie me nog steeds niet teruggestuurd...

Chris Winsemius
27 januari 2007, 12:45
Hoi Ben

Geef ze anders ff 'n belletje, werkte bij mij meestal wat sneller.

Succes!

ben vanhoof
28 januari 2007, 20:58
Dan eerst nog het nummer vinden van jic. Staat niet op de site.. Achja, als ze er niet zijn kan ik er nog dagen om zagen maar komen zullen ze niet.

Chris Winsemius
28 januari 2007, 21:09
Heb het hier niet bij de hand maar 't is via telefoongids.nl te vinden