PDA

View Full Version : Roadrunner United



°°°ooo000Reaper000ooo°°°
21 januari 2007, 17:17
Is hier iemand die Roadrunner United kent??? Zo ja, wat is je favo nummer?

Jeroen_TRC
21 januari 2007, 17:20
Ja ik ken ze. :stop:

DarknessAwaits
21 januari 2007, 18:12
Is dat in samenwerking met Wile E. Coyote Inc?

AntY
21 januari 2007, 18:27
roadrunner zuigt...

°°°ooo000Reaper000ooo°°°
21 januari 2007, 19:59
roadrunner zuigt...

NOT! Die hebben heerlijke nummers ... Roadrunner United is niet echt een groep, het is meer een ... euh hoe noem je zoiets ... Elk nummer heeft andere artiesten

hoofd
21 januari 2007, 20:36
Hey, misschien is 't een idee een andere nickname te nemen? Ik bedoel, de nickname die je nu hebt is nogal.. Irritant lang..


En verder, geef 's wat informatie over Roadrunner United dan, wat is 't?

DarknessAwaits
21 januari 2007, 21:21
Je zal niet de eerste noch de laatste zijn die 'm op z'n nick aanspreekt, het lijkt me ook bijzonder onhandig bij het inloggen.

'ontopic':
Roadrunner United was a project organised by the heavy metal record label Roadrunner Records to celebrate its 25th anniversary. It culminated in the release of the album Roadrunner United: The All Star Sessions on October 11, 2005 (October 10 in the UK) (http://en.wikipedia.org/wiki/Roadrunner_United )

hoofd
21 januari 2007, 22:26
Je zal niet de eerste noch de laatste zijn die 'm op z'n nick aanspreekt

Waarom doet 'ie er dan niks aan.. Blijkbaar storen meer mensen zich er dus aan, beetje asociaal om dan stug vol te blijven houden.


Ontopic: metal dus.. Klinkt wel als een grappig project, al ben ik niet meer zo van de snoeiharde metal. Ik zal 't 's uitchecken, ooit.

Vonk
21 januari 2007, 22:59
NOT! Die hebben heerlijke nummers ... Roadrunner United is niet echt een groep, het is meer een ... euh hoe noem je zoiets ... Elk nummer heeft andere artiesten

Zeg eh... volgens mij ben je de eerste ooit hier met zo'n lange naam... is dat nou nodig? Dit was handiger geweest: ~Reaper~

AntY
21 januari 2007, 23:34
Ontopic: metal dus.. Klinkt wel als een grappig project, al ben ik niet meer zo van de snoeiharde metal. Ik zal 't 's uitchecken, ooit.

roadrunner heeft slipknot. vette snoeiharde metal man.... :roll:

en ze hebben opeth. heb ik gvd toen ie vorig jaar uitkwam meteen de cd gekocht, krijg ik nu opeens een jaar later NOG dezelfde cd voor mn kiezen met een bonus dvd en extra plaatjes, en hij ligt in dezelfde zaak voor een euro minder, de gewone ligt er nog steeds naast. dat kan echt niet, stelletje geldwolven. roadrunner staat er om bekend dat truukje toe te passen en fans uit te melken met re-releases die steeds NET weer wat meer bieden. en roadrunner is er ook de reden van dat de portal demo nooit op cd is uitgebracht omdat ze er zelf geen brood in zagen, maar het tegelijkertijd niet goed vonden dat het ergens anders werd uitgebracht :(

nu hebben ze vooral Metalcore (snap ook niet dat ze opeth en porcupine tree tekenden vorig jaar). vroeger had roadrunner betere bands. Cynic, Obituary, Death, Gorguts, Merciful Fate, Pestilence, Solitude Aeternus, Suffocation....

Vooral CYNIC is echt een van de meeste innovatieve metal bands ooit. echt jongens, ga het luisteren!!! :D (http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=1073 ) en hopelijk kunnen we ze deze zomer live zien :hippie: reunies zijn tof!

hoofd
22 januari 2007, 00:54
Roadrunner is sowieso niet mijn label.. Doe mij maar Epiptaph, Hellcat & Anti :cooler:
Maar dat is volgens mij sowieso een grote familie van rare alto's..

AntY
22 januari 2007, 10:08
ik vind The End een goed label. behalve dat ze een onwijs goede mailorder hebben, hebben ze ook bands getekend als Agalloch, Novembers Doom, Ulver, Sculptured, Green Carnation, Voivod, Winds, Subterranean Masquerade, Nightingale, Peccatum, Arcturus.... etc etc.

Een label met veel avant-garde bands, hier komt nieuwe muziek vandaan :)

Gitaro
22 januari 2007, 12:18
Roadrunner... een diep triest label, met nog triestere muzikanten. En mietjes dat het zijn! En inderdaad: m'n Opeth, wat doen ze?!

Maargoed, de meeste mensen hebben toch gateway-bands nodig. Mallcore wordt wat numetal vroeger/nu was/is. Over een paar jaar zit ook onze vriend 00o0o0o0Reaper0o0o0o0o zich dood te schamen als hij die oude stoffige Roadrunner-cd weer eens op zet ;)

Hey AntY, jij kent Winds? Winds heerst! Trouwens, al die bands op dat label heersen. Alleen Voivod vind ik niks.

--

Samenvatting: Roadrunner zuugt! Snoeizacht gesmolten 'metaal'! En gesponsord door MTV!

°°°ooo000Reaper000ooo°°°
22 januari 2007, 12:40
NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!! Mijn naam is de beste die er bestaat en niemand die daar iets aan kan doen (ikzelf ook niet denk ik, tenzij je die kan veranderen? :D)

hoofd
22 januari 2007, 12:43
NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!! Mijn naam is de beste die er bestaat en niemand die daar iets aan kan doen (ikzelf ook niet denk ik, tenzij je die kan veranderen? :D)

Om je nick te veranderen kan je een bericht naar Gitaarnet sturen met 't vriendelijke verzoek, of je maakt een nieuwe account aan en laat deze een zachte dood sterven. En anders is er ook altijd nog de mogelijkheid dat je huidige account geband wordt. Zie, mogelijkheden zat :)

Reel Big Fish
22 januari 2007, 15:12
Staan wel goeie nummers op die cd. The End, In the Fire, Roads enz zijn goed. Ik kan me trouwens herinneren dat hier al een topic van was...

AntY
22 januari 2007, 15:54
Roadrunner... een diep triest label, met nog triestere muzikanten. En mietjes dat het zijn! En inderdaad: m'n Opeth, wat doen ze?!

Maargoed, de meeste mensen hebben toch gateway-bands nodig. Mallcore wordt wat numetal vroeger/nu was/is. Over een paar jaar zit ook onze vriend 00o0o0o0Reaper0o0o0o0o zich dood te schamen als hij die oude stoffige Roadrunner-cd weer eens op zet ;)

Hey AntY, jij kent Winds? Winds heerst! Trouwens, al die bands op dat label heersen. Alleen Voivod vind ik niks.

--

Samenvatting: Roadrunner zuugt! Snoeizacht gesmolten 'metaal'! En gesponsord door MTV!


Tja Opeth neem ik niets kwalijk, Akerfeldt leefde ervoor ergens te komen met die band, en nu liggen ze tenminste WEL overal ter wereld in de platenzaak. Dat was bij een kleiner label niet gelukt. En gvd door Roadrunner komt ook de Bloodbath DVD niet uit :( En een Steel-re-release :(

Stiekem ken ik winds niet, maar als de nieuwe uitkomt ga ik die wel even checken, als onze muzikale Midas Dan Swano erop grunt moet het wel spontaan in goud veranderen :D

edit: net even op Metal Observer gekeken, vet man die gast van Arcturus, en Hellhammer zitten er ook in! Dan moet ik ze helemaal checken!

°°°ooo000Reaper000ooo°°°
22 januari 2007, 19:58
Weet je ... Ik zal mij nooit schamen voor iets waar ik van hou :D

pinchaholic
24 januari 2007, 16:42
Ik trek die Roadrunner United CD best goed.

Toppers zijn:

The Dagger –met Rob Flynn op rythm guitar en een vette Jeff Waters solo.(Annihilator)

Constitution Down / (Dat riff op 4:00)... Rossen!!!

check it out!

Tessel
7 maart 2007, 20:09
"Ooohhh help me!"
"No. You're gonna die."
"Ooohh help me!"
"No. Just say goodbye."

Toch?

wietse
7 maart 2007, 20:23
wat is er triest aan roadrunner?
was altijd HET metal label, alle groten zaten er bij, voor het wat obscuurdere werk had je altijd nog mausoleum.
maar goed ze hebben nu natuurlijk veel concurentie maar is nog steeds een begrip imo, één van de eerste labels die het aandurfde zich helemaal op metal te richten destijds, iets van het roadrunner label dan was het goed en hard tenminste in de 90's.

De Beer
7 maart 2007, 23:33
Wat Wietse zegt!

Ik ben dat "oh ze worden (te)groot, we gaan op zoek naar een nog obscuurdere band" verhaal een beetje zat.

Die united CD is tof en die gasten die eraan hebben meegewerkt hebben zich prima vermaakt...bekijk de DVD maar.

Straks allemaal de nieuwe Machine Head kopen en toegeven dan Rob Flynn the master is. Halo!

mijn excusses dat ik wat cynisch ben, daar heb ik zo mijn redenen voor.

Negative K3 fan
7 maart 2007, 23:49
Vooral CYNIC is echt een van de meeste innovatieve metal bands ooit. echt jongens, ga het luisteren!!! :D (http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=1073 ) en hopelijk kunnen we ze deze zomer live zien :hippie: reunies zijn tof!

ja vandaag weer eens goed beluisterd, erg goede shit, alleen heel jammer dat ze het bij maar 1 album hebben gehouden...

verder heb ik niets tegen roadrunner, al mijn enige favoriete metal bands zitten daar ook, maar wat doet porcupine tree ertussen??

ik ga dit album eens downloaden, ben benieuwd wat er allemaal op staat.

Fatal Fairytale
8 maart 2007, 00:18
inderdaad een vette cd, staat ook vaak zat aan hierzo.
Om de een of andere reden vind ik vooral dat nummer met Glen Benton van Deicide tof, Annihilation by the hands of god ofzo?
Heerlijk ritme tijdens de coupletten.
En daarnaast, niks mis met Roadrunner, wees blij dat er zulke labels zijn, maakt het toch wat makkelijker om een metal-cd aan te schaffen, in plaats van via mailorders van obscure labels(die in mijn ogen redelijk vaak de 2e garnituur aan bands hebben).
En daarnaast, stel je speelt metal, en je krijgt een aanbieding van Roadrunner en een van een underground label, dan ben je toch ook gestoord als je naar dat underground label gaat?
Noem mij de kapitalist, maar als je een aardig zakcentje kan verdienen met je muziek ben je toch gek als je dat niet doet?

Gitaro
8 maart 2007, 02:35
Mja, vroeger had Roadrunner wel fatsoenlijke metal, nu is het voornamelijk van die mallcore zooi.

Maare, don't get me wrong, ik zou binnen 5 seconden het contract tekenen!

Duff
8 maart 2007, 22:28
Ik vindt het een geweldige cd/dvd.
Het is weer eens wat anders dan een standaard compilatie. De verschillende stijlen van alle meewerkende artiesten geven net dat randje

john5
20 maart 2007, 09:38
ik heb hem al een tijdje thuis liggen. er staan leuke nummers op. vind zelf the end, the dagger, i don't wanna be a superhero wel leuk. vint die met die mafketel van cradle of filth toch minder. dat is juist het minpunt van de cd. er staan goeie maar ook slechte nummers op. je slaat dus gauw de helft van de cd over.