PDA

View Full Version : G&L 1984 Superhawk



Pagina's : 1 [2]

Harry
8 juni 2007, 16:51
knap gedaan!!!!

Valoosj
8 juni 2007, 16:52
dankuwel allemaal.

de decals is natuurlijk een kwestie van smaak. ik heb ze gedaan omdat het anders TE wit zou zijn, en ik vind het mooi met die verouderde look op dat dambordpatroon

Madcow
8 juni 2007, 16:59
Damn, het blijft een schitterende gitaar, Hoeveel koste het eigenlijk in totaal? Is het gewoon een superstrat? En Hoe is khaler ivm Floyd rose?
Als het IETS minder wit was geweest, was hij echt perfect, meer gebroken zegmaar.

GeofJackon
8 juni 2007, 17:14
prachtig. Zeker als je ziet waar je van vertrokken bent

ben vanhoof
8 juni 2007, 17:53
Het gat van je floyd rose valt wel hard op. Is het niet een beetje te groot gemaakt?

Malle Eppie
8 juni 2007, 17:58
Het gat van je floyd rose valt wel hard op. Is het niet een beetje te groot gemaakt?

Gat van een Floyd Rose? Als je goed kijkt is er een Kahler gemonteerd.

Orpheo
8 juni 2007, 18:02
Het gat van je floyd rose valt wel hard op. Is het niet een beetje te groot gemaakt?

zoals gezegd, dat is voor de kahlerbrug. hij past er precies in :)

AutoStatic
8 juni 2007, 19:30
http://i69.photobucket.com/albums/i45/Valoosj/DSC00929.jpg

Is mooi geworden Valoosj, maar... OPZOUTEN MET DIE COMIC SANS MS VERVUILING!!!!

;)

Valoosj
8 juni 2007, 19:48
het is een G&L Superhawk, en zoals je dus in de naam leest een Superstrat. Komt dan ook van Leo Fender zijn bedrijfje.

De brug is inderdaad een Kahler, en is nooit anders geweest, dus ik zie niet in over welk opvallend gat hier gesproken wordt :???:

Ik heb nog nooit met een FLoyd Rose gespeeld, dus ik kan daar niets over zeggen, behalve dat ik het lelijke dingen vind. Met de Kahler moet ik ook nog wat oefenen, want divebombs enz kan ik nog niet.

Ik heb gevraagd om m zo wit mogelijk te houde, ik wou geen gebroken wit.

De totale kost mag je rekenen op een 1250 euro ongeveer, en dat is dan nog omdat ik zelf veel werk op mn eige heb gedaan. Anders had ik Kristof nog een pak meer mogen betalen.

@ Autostatic: die comic sans ms vervuiling is een prachtig nummer! :)

Valoosj
1 september 2007, 23:52
nog een keer mooie foto's :D

als ik deze week eindelijk mn amp goed kan afstellen post ik wel soundclips/video's
http://i69.photobucket.com/albums/i45/Valoosj/GL1984Superhaxk3.jpg

Luke-wannabe
2 september 2007, 10:59
Is die miniswitch je pu selector?

Vorago
2 september 2007, 11:29
Ik vind het uiteindelijk wel netjes geworden, alleen spijtig van die tekst op de zijkant, daar gaat ge over 3 jaar spijt van hebben.

Valoosj
2 september 2007, 11:48
Is die miniswitch je pu selector?

klopt

@ Vorago: dat nummer is al jaren een van mn lievelingsnummers, en het is ook niet zo opvallend groot he. daarom staat het ook niet op de voorkant. dan zou ik er misschien ooit spijt van krijgen. Als ik het nu niet zo opvallend had gefotografeerd zou het velen niet opgevallen zijn.

B_2_the_a
2 september 2007, 13:23
Mooi foto's!
Hulp gekregen?

Valoosj
2 september 2007, 14:15
de foto's heb ik getrokken, de samenstelling heb ik aan Sarah (mn vriendin die Rob kent :D) doorgegeven, en zij heeft er dan iets mooi van gemaakt.

Btw, ik denk dat je me nu een biertje moet :D de overdrive werkt

B_2_the_a
2 september 2007, 14:26
maar niet in 1 x ;) dat was de afspraak!

Valoosj
2 september 2007, 15:10
hoezo in 1 keer, een werkende overdrive, dat was wat je zei. en je geloofde nooit dat het me zou lukken :soul:


ma goed, biertje? jouw thuis? effe jamme? :jam:

ponq
8 november 2007, 09:29
beetje laat...maar: Mooi gedaan! Super strak!

Waar zijn de filmpjes? Of kijk ik er over heen?

Valoosj
11 november 2007, 11:25
beter laat dan nooit :D

Filmpjes zijn er denk ik niet. Ik moet er inderdaad eens werk van maken.
Soon...

Mr.Fingers
11 november 2007, 12:47
Provinciegenoot, heb net heel je topic doorlezen! JEZUS! dat is echt goed gedaan, proficiat!

Valoosj
12 november 2007, 21:30
hehe bedankt :D

vermits ik niet naar de meeting in Nederland kan, en er velen tegenop zullen zien omdat het zover is vind ik dat we maar eens een meeting moeten doen met de Belgen, en de nederlanders die zover willen rijden. Dan kan je ze van dicht bewondere ;-)

hassent
12 november 2007, 22:06
Mee eens, ik was vorig jaar ook al voor een meeting in Belgie, maar ja, ben dan ook reserve belg :seriousf: .

Of ik nou 125km omhoog of omlaag rij maakt voor mij niet uit!

Valoosj
24 november 2007, 20:51
voor zij die het geduld hadden, hier is een video :)

gespeeld op de Superhawk natuurlijk, door een nijboertje en dan naar mn noisy cricket. als je je afvraagt waarom het geluid niet heerlijk is, de bogner staat in mn ander huis ;)

http://youtube.com/watch?v=VEYdjBSOOw8

marter544
24 november 2007, 20:54
Alice In Chains :rockon: Ben zwaar verslaafd aan die band. Vette gitaar hoor! Ik vind et gitaargeluid in deze video niet echt geniaal, maar dat zal zeker niet aan de gitaar liggen. Witte gitaren rulen (heb zelf een witte Schecter 8-) )

ponq
24 november 2007, 20:59
coole vid!

Valoosj
24 november 2007, 21:00
ben er ook enorm aan verslaafd. en zoals ik zei, t is op n noisy cricket gespeeld. versterker van 20 euro die je zelf maakt...
de gitaar is 1 keer tot zn recht gekomen qua klank, bij B 2 the A, op de brunetti xl r evo die er stond

zeiler
31 mei 2008, 09:24
heeeeeeeeeeeeeel geil :hippie:

wat een supergitaar zeg!
ben inderdaad benieuwd hoe die klinkt, maar met dat setje pickups moet 't geen moeite zijn :D

congrats!

B_2_the_a
31 mei 2008, 11:21
waarom is het tegenwoordig een rage om oude topics te bumpen?

nevyn292
31 mei 2008, 12:09
omdat ze allemaal posts willen scoren en daarom nutteloze posts maken :sneaky:

ponq
31 mei 2008, 12:11
waarom is het tegenwoordig een rage om oude topics te bumpen?

tis gewoon een divers forum, met veel verschillende dingen in verschillende secties. Ik kom (bijv) niet zo veel in Recording, maar als ik daar vaker zou komen weet ik zeker dat oude(re) topics voor mij super interessant zijn.

maar goed, dat had je zelf ook wel kunnen bedenkenk...

Valoosj
31 mei 2008, 12:52
Waarom zaagt iedereen er zo over als er eens een ouder topic gebumpt wordt?
Altijd dat gemekker. Kan die persoon er nu iets aan doen dat hij dit nu pas opmerkt. Als er dan een nieuw topic gemaakt wordt dan zaag je wel weer dat de search niet gebruikt werd. Stop gewoon met zeiken, want dat is pas posts scoren met nutteloze commentaar.

@ zeiler: bedankt. En ze klinkt inderdaad geweldig. Dat kan B 2 the A zeker beamen.

Valoosj
5 september 2008, 00:24
Alle foto's, zonder het gezever ertussen zijn hier (http://s297.photobucket.com/albums/mm227/ValoosjFX/GnL%20Superhawk/) te vinden.