PDA

View Full Version : Gitaarwinkels in düsseldorf



Wouter!
21 januari 2007, 12:49
Ik had morgen stage lopen in het Kaufhof in Düseldorf, Nu hebben we 's avonds vrij en in het weekend ook. Dan heb ik tijd om gitaren uit te proberen etc. Maar ik weet nergens een winkel in düsseldorf. Weten jullie er nog waar ik echt moet zijn geweest of waar ze wat gitaren hebben staan??

mvg Wouter

Tristan
21 januari 2007, 14:40
De Europese afdeling van de Fender Custom Shop zit in Dusseldorf!!! :D

djgitarist
4 maart 2007, 13:18
Zit die fender custom shop niet in Keulen bij de music store?

Wizz
4 maart 2007, 13:26
De Fender Custom Shop lounge heeft niets met die gasten in Keulen te maken. Zit inderdaad in Düsseldorf. Jammer genoeg kun je er als partikulier niet zonder meer terecht... je mag alleen onder de hoede van een winkelier naar binnen.

Wizz

Wouter!
4 maart 2007, 13:39
De Fender Custom Shop lounge heeft niets met die gasten in Keulen te maken. Zit inderdaad in Düsseldorf. Jammer genoeg kun je er als partikulier niet zonder meer terecht... je mag alleen onder de hoede van een winkelier naar binnen.

Wizz

Ik had het er al met mijn begeleider erover gehad, hij wilde een afspraak maken (vanuit kaufhof) maar hij was net te laat

Tristan
4 maart 2007, 14:05
Balen voor je man!
Ik wil er ook nog een keer heen, als ik geld heb om een '51 NoCaster Relic te kopen, maar dat zal dus nog wel een tijdje duren... :D