PDA

View Full Version : stroom voor Jekyll&Hyde en Crybaby



mcannegieter
20 januari 2007, 16:57
Hoi iedereen,

ik heb al zitten zoeken naar antwoorden op mijn vraag maar ik kwam niet echt uit op bruikbare threads. Dus bij deze mijn probleem.
Ik heb sinds kort een Crybaby 535q. Mijn andere effectenpedaal, VS jekyll&hyde, voorzag ik van stroom via een universele adapter (output = DC 9V, 500 mA).

Nu ik mn tweede pedaaltje heb wil ik die ook via een adapter van stroom voorzien.
De Jekyll&Hyde vraagt een 9V DC adapter (mA onbekend) en de Crybaby ook (mA ook onbekend).
Zou ik nu via een daisychain (zo heet dat toch?) de adapter die ik nu heb kunnen gebruiken om beide pedaaltjes van stroom te voorzien? Of heb ik meer mA nodig dan 500 en moet ik dus op zoek naar bv een 1Spot adapter.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Maarten

peter_heijnen
20 januari 2007, 17:13
Zou ik nu via een daisychain (zo heet dat toch?) de adapter die ik nu heb kunnen gebruiken om beide pedaaltjes van stroom te voorzien? Of heb ik meer mA nodig dan 500 en moet ik dus op zoek naar bv een 1Spot adapter.
Met een losse daisy chain en 500 ma zou je die twee apparaten moeten kunnen voeden lijkt me, maar aan de andere kant, met de one spot koop je in enen een goede voeding, ook met het oog op ev uitbreidingen in de toekomst, plus de benodigde daisy chain.