PDA

View Full Version : gitaar les hasselt



celticpainter
20 januari 2007, 11:59
ik woon in hasselt en zoek er in de buurt gitaarles
maar geraak in het muziekodroom niet binnen , en is me te duur.
een half uur aan 11 euro is te veel .
ik zoek iemand die ofwel prive te werk gaat in gitaarles of iemand die het doet in een hele kleine groep , van een maximum van 5 personen en waar je na een paar weken iets deftig kunt spelen.
of gewoon iemand die zecht daar wil ik wel tijd in steken.
laat maar iets weten

The_syphon
31 januari 2007, 20:00
Een vriend van me geeft gitaarles. Hij is woonachtig in Hamont. Is dit te ver weg? Kosten €25 per maand. Half uur les per week.

Wat voor muziek wil je gaan spelen?

pieter-jan1
12 april 2007, 12:05
ik zit met hetzelfde probleem, muziekodroom te duur en ik vind niemand anders ... :)

pieter-jan1
12 april 2007, 12:06
ik wil vooral rock, grunge, punk, metal, ... spelen :)

BB-G
12 april 2007, 21:39
Hasselt is inderdaad een redelijke ramp; ik heb er 4 jaar op kot gezeten, door de voorgenoemde reden ook nooit begonnen met gitaar spelen. (kom nog wel praktisch wekelijks in hasselt)

Als jullie nu eens zeiden dat je klassiek wou leren, dan wilde 'k me nog inzetten, maar de opgenoemde muziekstijlen zijn me NOG niet deftig genoeg bekend.

En het zou dan nog een beginner zijn die een beginner verderhelpt om een klankje uit zijn gitaar te halen. (hier kom je wel al een eind mee, 't is gewoon 't begin dat je eigenlijk deftig te pakken moet krijgen, alleen kan je redelijk veel aanleren, 't gaat gewoon sneller als iemand die de knepen van 't vak kent je op weg zet en af en toe bijstuurd)

vincentvdakker
18 april 2007, 16:15
Ik woon zelf ook vlakbij hasselt en in ben met je eens dat er maar weinig aanbod is qua lessen. Ik speel zelf nu een jaar of 8 redelijk gitaar en ik ben ook gaan lessen bij iemand thuis die dat doet, want qua professionele lessen is het maar weinig hoor.
Ik weet niet wat voor een niveau je hebt (helemaal beginner of toch al wat ervaring) en wat je precies speelt, maar stuur anders eens een mailtje misschien kan ik je wel wat verder helpen. Zoals ik zei ik speel nog niet helemaal super, maar ben ik misschien toch weer net wat verder dan jou.
Ik speel ook veel rock, metal enzo...

Kijk maar. Je kunt me mailen op: vincentvdakker@hotmail.com

Greetz Vincent

gerre
24 mei 2007, 11:28
als je vervoer hebt, of je kan met de bus in genk geraken kan ik je wel iemand aanraden. De man speelt zelf al meer als 20 jaar en speelt meer dan behoorlijk :gitarist:

mail me als je interesse hebt op info at destroy-rock.be

greetz
G.

Roebbeke
4 juni 2007, 19:08
Ik heb zelf les in Hasselt. Ik kon al na een paar weken al iets deftig spelen (ik was een beginner) en ik mag nu zelf liedjes kiezen als ik wil (mijn leraar zoekt ze dan uit en het klinkt ongeveer net als het echte). En als ik er geen weet kiest mn leraar ze. 13 euro per 50 minuten en je bent er alleen, niet in groep.

Of je kan in die ene muziekwinkel (JNR music center denk ik dat het heet) gaan vragen. Zo heb ik een leraar gevonden.