PDA

View Full Version : Rocktron voodu valve



B.Nettekoven
20 januari 2007, 01:15
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van de Rocktron Voodu Valve. Ik weet gewoon dat met dat apparaat eindeloos goede bruikbare sounds te maken zijn. Maar aangezien dat apparaat best wil ingewikkeld in elkaar zit en dus wat moeilijk te programmeren is, heb ik jullie hulp nodig om goede sounds er in te pompen. WIE HELPT MIJ s.v.p.?

Gr.Boeke

Fenndangoband
22 januari 2007, 17:52
Er is echter één probleem hé... ik heb deze pedal niet in mijn bezit :satisfie:

Wat voor jou een goede sound is kan voor gelijk iemand anders een kutsound zijn... het begrip "een goede sound" is zeer persoonlijk.

Verder moet je gewoon veel bezig zijn met je nieuw speelgoed (proficiat met de aankoop trouwens) en alles gewoon uitproberen en vooral zoeken naar hetgene wat jij denkt dat een goede sound is.

Ik weet het is nogal vaag en niet echt hulp maar het is het enige goede antwoord denk ik... tenzij er hier ook eigenaars zijn van dezefde pedaal... die moeten je zeker kunnen helpen.

Succes met het zoeken

telecastermaster
23 januari 2007, 15:04
Ik weet het is nogal vaag en niet echt hulp maar het is het enige goede antwoord denk ik... tenzij er hier ook eigenaars zijn van dezefde pedaal...

Niet helemaal het goede antwoord.'t is geen pedaal, maar een 19" inch apparaat.

@Nettekoven: er zijn hier denk ik niet zoveel bezitters van een voodoo valve. Ik denk dat je op engels sites bent aangewezen. Heeft Rocktron geen eigen forum?

henkr
23 januari 2007, 15:24
Mocht je niet in 't bezit zijn van een manual kijk dan op de rocktron pages; ze staan daar on-line.

Kaboemba
23 januari 2007, 19:29
Volgens mij is er zelfs ergens op internet een editor voor op je pc, zoek gewoon is op vooduvalve en editor.

Midikabel er in en testen maar.

Btw het is een 19 inch ding dus onder rackgear heb je meer kans.