PDA

View Full Version : marijke stelt zich voor



mariposa
19 januari 2007, 23:25
Hallo allemaal
Ik ben een beginnend gitarist.
Ik houd van flamenco, klassiek, blues, etc.
Verschillende muziekinstrumenten heb ik bespeeld zoals saxofoon, viool en piano. het laatste nog niet verleerd. Sinds kort heb ik mij de gitaar "toegeëigend", ik zing graag als ik de snaren beroer, zeker ook cantas.
Ik ben op deze site om ervaringen/ideeën uit te wisselen en wat te leren van diegene die al wat meer ervaring hebben met gitaar.
Groetjes
Marijke :cheerup:

davidof
19 januari 2007, 23:35
Hey, welkom Marijke :D (mijn moeder noemt ook zo)

freekick
20 januari 2007, 12:09
Hallo allemaal
Ik ben een beginnend gitarist.
Ik houd van flamenco, klassiek, blues, etc.
Verschillende muziekinstrumenten heb ik bespeeld zoals saxofoon, viool en piano. het laatste nog niet verleerd. Sinds kort heb ik mij de gitaar "toegeëigend", ik zing graag als ik de snaren beroer, zeker ook cantas.
Ik ben op deze site om ervaringen/ideeën uit te wisselen en wat te leren van diegene die al wat meer ervaring hebben met gitaar.
Groetjes
Marijke :cheerup:

Dan ben aan het eind van je omzwervingen. Blazend en strijkend via het klavier terechtgekomen waar je hoort. welkom thuis Marijke.

hendrix_appendix
20 januari 2007, 20:46
Hey, welkom Marijke :D (mijn moeder noemt ook zo)

Foei foei wat een taalgebruik!

LP_CL
20 januari 2007, 20:49
PICTURES!!! :cooler:

GunMetalBlue
20 januari 2007, 22:22
Dan ben aan het eind van je omzwervingen. Blazend en strijkend via het klavier terechtgekomen waar je hoort. welkom thuis Marijke.
Hé, wat lief :p

Hai marijke! Veel plezier hier ;)

hendrix_appendix
21 januari 2007, 15:43
Dan ben aan het eind van je omzwervingen. Blazend en strijkend via het klavier terechtgekomen waar je hoort. welkom thuis Marijke.

Toe maar Vondel...

mariposa
21 januari 2007, 22:18
Hai, aardige muzie kale jonge mannen
dank voor dit warme vriendelijke welkom
yeh..Davidof, zet jij voor mama de vuilnis even buiten???
't is zondagavohond..
fotootje...moet ik even mn best voor doen :hippie: