PDA

View Full Version : Nieuwe gitaren van Fender.



Wouter J
19 januari 2007, 13:06
Ja met de Namm 2007 die er aan komt is ook bij Fender een drukte van jawelste. En ze hebben een hele hoop klaar staan.

zoals deze electro accoustische Jazzmaster
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/JZMDeluxe.jpg

En een nieuw John5 Tele model.
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/J5TripleTele.jpg

Een Modeling stratocaster. Ja, Fender vecht terug tegen Line6, de gitaar heeft allerhande fender geluiden zoals Tele, Jaguar, Bass VI, Jazzmaster en natuurlijk een strat ingebouwd met open tunings klaar bij de draai aan een knop en in tegen stelling to the Line6 Variax series kan je hem ook normaal gebruiken.
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/VG_Stratocaster_01.jpg
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/VG_Stratocaster_02.jpg

Wordt vervolgd...

PimRocks
19 januari 2007, 13:10
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/J5TripleTele.jpg

heeft die nou ook die lelijke headstock, of de 70's fender?
verder een supergave gitaar!! (GAS)

Chris Winsemius
19 januari 2007, 13:13
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/J5TripleTele.jpg

heeft die nou ook die lelijke headstock, of de 70's fender?
verder een supergave gitaar!! (GAS)

70s kop, zie ook hier (http://www.fender.com/products/search.php?partno=0130050306)

Wouter J
19 januari 2007, 13:16
Okee.

Ook nieuw is de Fender G.E. Smith telecaster met afgezaagde brug.
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/GE_Smith_Telecaster.jpg

Fender let goed op wat hun spelers fijn vinden en de Vintage Hot Rod series komen standaard met DiMarzio elementen.
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/57_Strat.jpg

Wat ook standaard met DiMarzio elementen komt is de vernieuwde Yngwie Malmsteen stratocaster, een beter hals profiel en een verbeterde trussrod en Yngwie's nieuwe Signature DiMarzio pickups maken de verandering uit.
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/YngwieMalmsteen_Stratocaster.jpg

Verder nieuws komt van Squier die met hun vintage modified series een weer wat nieuwe modellen hebben.
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/VintageModifiedSeries.jpg

almarvk
19 januari 2007, 13:23
Jammer van de lelijke (IMHO) headstocks van de witte Squier Tele en de John5 tele.

De body van John5 is wel erg gaaf met 3 humbuckers! :)

up-guitarman
19 januari 2007, 13:49
http://frontlinelive.fender.com/blog/images//WinterNAMM2007/JZMDeluxe.jpg


Prachtig !!! Ik kan me voorstellen dat vele mensen dit een lelijk ding gaan vinden, de stratacoustic vind ik zelf ook lelijk, telecoustic valt goed mee, maar deze jazzacoustic vind ik echt mooi !!!

De John5 Tele vind ik ook best geslaagd. De modeling strat etc. ben ik minder voor te vinden...

Kim Wilson
19 januari 2007, 13:51
Ja, ik hou ook niet van die grote kop. Maar idd, wel een vreselijk vette gitaar! De John5 dus...

Die elektro-akoestische Jazzmaster vind ik ook wel mooi hoor. Net als de stratacoustic en telecoustic. Mooie gitaartjes.

Die modelling gitaar ben ik wel heel benieuwd naar. Ik vind alleen de layout van de pots een beetje druk worden zo...

Chris Winsemius
19 januari 2007, 13:54
Die modelling gitaar ben ik wel heel benieuwd naar. Ik vind alleen de layout van de pots een beetje druk worden zo...

Als je op de Jaguar-modelling-knop drukt wordt de hals gelijk 3,81 cm korter...
























:D

Kim Wilson
19 januari 2007, 13:56
Haha! :seriousf:

Billy the Kid
19 januari 2007, 13:57
Oemphhffff, dat wordt weer wat centjes opzij leggen!!

jimihattricks
19 januari 2007, 15:20
hoewel ik dit bepaald geen slechte ontwikkelingen vind, betreur ik het wel dat ook fender nu in het modellingbootje stapt..


gitaarfabrikanten, onderscheidt u, en doet waar gij goed in bent!


verder zijn dit allemaal variaties op klassieke designs die wat mij betreft niet zoveel meer toevoegen..

wil ik een strat met dimarzio's? dan koop ik wel een 2ehands strat en zet ik ze zelf erin.. wil ik een tele met afgezaagde brug en brugpickup in t hout geschroefd? geef me een zaag en een schroevendraaier en ik fix t..

Luke-wannabe
19 januari 2007, 15:22
Valt me tegen.. Maar ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Squiers!

G.G.
19 januari 2007, 17:51
Valt me tegen.. Maar ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Squiers!

Precies wat ik dacht, lekker een hoop ervan uittesten, zit altijd, een per ongeluk, perfect gemaakt exemplaar tussen.

Luke-wannabe
19 januari 2007, 17:56
Squier rockt!!

Chris Winsemius
19 januari 2007, 18:53
Die middelste HB lijkt er voor de kat z'n k*t op te zitten:

3-Position Toggle:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Neck Pickups
Position 3. Neck Pickup

Master Volume, Master Tone

Geen verdere vermeldingen bij de specs om die middelste HB aan te zetten of bij te mixen...

MizZoo
19 januari 2007, 19:04
Wow, je kunt bij die modelling strat ook met een knopje verschillende tunings uitkiezen, zoals drop D, open G, Baritone, etc, toch wel mooi gevonden vind ik.

heavy-metal-thunder
19 januari 2007, 19:12
hoewel ik dit bepaald geen slechte ontwikkelingen vind, betreur ik het wel dat ook fender nu in het modellingbootje stapt..


gitaarfabrikanten, onderscheidt u, en doet waar gij goed in bent!


verder zijn dit allemaal variaties op klassieke designs die wat mij betreft niet zoveel meer toevoegen..

wil ik een strat met dimarzio's? dan koop ik wel een 2ehands strat en zet ik ze zelf erin.. wil ik een tele met afgezaagde brug en brugpickup in t hout geschroefd? geef me een zaag en een schroevendraaier en ik fix t..


ach, wie weet wordt die ganse modelling toestand niet zoiets als met digitale fototoestellen?? 15 jaar geleden waren die duur en van slechte kwaliteit. Nu zijn ze goedkoop en leveren goede foto's af. Voor mij hoeft het niet persé allemaal zoals 10 of 40 jaar terug te zijn. Maar voorlopig, hou ik het wel bij ouwe getrouwe toestanden omdat die nog de beste klank leveren.

En voor de rest: ik vind ze niet mooi.

FruscianteFan
19 januari 2007, 19:38
Die middelste HB lijkt er voor de kat z'n k*t op te zitten:

3-Position Toggle:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Neck Pickups
Position 3. Neck Pickup

Master Volume, Master Tone

Geen verdere vermeldingen bij de specs om die middelste HB aan te zetten of bij te mixen...
Als ik me niet vergis, is Fender (of Squier) wel vaker slordig met de specs. Zie bijvoorbeeld de Jagmaster van Squier.

stefke_m
19 januari 2007, 19:40
Wow, je kunt bij die modelling strat ook met een knopje verschillende tunings uitkiezen, zoals drop D, open G, Baritone, etc, toch wel mooi gevonden vind ik.

Bweek (10)

Hector_Tsolodimos
20 januari 2007, 01:54
ik weet niet wat ik er van moet vinden..
die modeling.. smille zet
en ook leuk dat ze alleen de bekende Fender modellen er in stoppen
en wat daar ook leuk aan is:
ik denk bij die Variax gitaren altijd:
hoe kun je daar nou een échte LP geluid uit krijgen? En als je dat kunt, dan kun je natuurlijk nooit een echte Strat geluid krijgen
(toch schijnen ze het toch best leuk te doen)
ik bedoel: de soort nek, het hout van de nek en de body.. alleen deze 2 dingen maken een wereld van verschil, en volgens mij ook een beperking in sound
daarom denk ik ook dat die Fender Strat modeling het misschien nog best aardig zal doen, aangezien die Fender modellen (als ik me niet vergis) qua opbouw en materiaal in de zelfde categorie behoren..
maarja.. dan weer het volgende:
Wat nou Jag geluid uit een Strat? zou een Jag fan zeggen
dat kan nooit! (zelfs de groote van de kop schijnt invloed tehebben op de sound..)
en ja.. het IS een strat, en het boost een Jag of een Tele of wat dan ook na..
ik denk dat het van binnen gewoon bij de ene stand wat meer mid doe en wat meer bass
dan bij de andere stand, minder mid en veel hoog en ga zo maar door
net een EQ pedaaltje ofzo..
maargoed..kan ook dat ik maar wa tuit mijn nek zit te lullen, maar mij ga je niet wijsmaken dat zo´n modeling geval net zo goed is als het echte werk
en zo is dat ook met de modeling amps..die hebben ook zogenaamd alle bekende amps aan boord.. nou.. als je dat geluid van die en die wilt krijgen, dan moet je dat niet proberen te krijgen dmv zo´n line 6 geval, nee, je zou dan toch eens moeten gaan sparen voor een bijv. Bassman van Fender (die heeft zo´n Line 6 ook aan boord)

ooh ja, ik ben ook niet zo dol op de kleurcombinatie: Zwarte body-rosewood fretboard, ik hoop echt dat ze in meerdere kleuren verkrijgbaar zullen zijn!
wél vind ik de 4-knobs met zo´n gek element geval bij de brug er wel leuk uitzien, ook al ben ik eigenlijk 100% voor de klassieke look..

maar goed.. om een lang verhaal kort te maken: weg met die mod-shit! (als het aan mij ligt)
tegenvaller van Fender, wel begrijpelijk (commercie)

en over die andere gitaren
tja, meer van het zelfde hé
ooh ja, en die J5 ziet er bruut uit, als ik dat zo mag verwoorden! Alleen jammer dat het een Sig gitaar is, en geen standaard Custom model van Fender, ik ben namelijk niet zo dol op Sig guitars.. (bah, iemand anders z´n naam op je gitaar.. maar toch zou ik de Jimmy Vaughan strat eens willen testten :P)

Ik vindt de Squier serie trouwens steeds leuker worden qua looks(van de afgelopen jaren bedoel ik dan hé, iedereen weet dat de JV Squiers uit de 80´s het coolst waren), maar ze zijn in de jaren ook slechter geworden, daar mag ook wat aan gedaan worden vind ik! (en dan heb ik het nu niet over de afgelopen, pakweg 5 jaar, maar over de afgelopen 25 jaar)

Het pickup verhaal van Fender vind ik trouwens wel interessant, ook al weet ik niet zo veel van pickups! Het lijkt er op alsof ze zijn gaan luisteren naar de muziekanten..

en verder, tja
dit was even een veeeeel te lange reactie van een groot Fender-fan
barst maar los:)

Hector_Tsolodimos
20 januari 2007, 02:00
aah..ook leuk aan die VG Stratocaster.. je kan em anders stemmen, zonder aan de stemmechanieken de pielen, als ik me niet vergis..
voor mensen die er meer over willen weten:
http://www.fender.com/vgstrat/home.html
(ik ben nu aan het kijken en lezen)

RS-Rik
20 januari 2007, 03:45
Vette site man!

Azrael
20 januari 2007, 04:16
Rolands kennende gaat die Strat waarschijnlijk erg goed klinken. Die hebben flink wat ervaring in guitar synths en al dat soort ongein. Ook slim dat Roland geen piezo gebruikt zoals line6 maar een echte aparte pickup. De line6 heeft namelijk last van palm muting probleempjes bij een hoop mensen. Met zo'n pickup ben je van dat probleem af.
Ik ben erg benieuwt! 'k Weet zeker dat ik hem een keer ga testen.

catmanx28
20 januari 2007, 09:47
Wat is die ( op de eerste pagina ) akoustische ..toch het top punt
van een absoluut lelijke gitaar ..tering zeg .

Luke-wannabe
20 januari 2007, 13:05
@ Hector: Nee t werkt niet zoals jij denkt. In princpe zet dat modeling systeem alles om in electronische signaaltjes (ofzo). Dus hebben hout en bouw etc geen enkele invloed op de klank.

Hector_Tsolodimos
20 januari 2007, 13:27
@ Hector: Nee t werkt niet zoals jij denkt. In princpe zet dat modeling systeem alles om in electronische signaaltjes (ofzo). Dus hebben hout en bouw etc geen enkele invloed op de klank.
uiteraard
maar dan komt het toch alnog neer op ´fake´, nep dus
dan is het toch alsnog niet meer dan een EQ die je sound veranderd?
nja, ik heb het niet zo met die digitale shizzle

Azrael
20 januari 2007, 15:19
uiteraard
maar dan komt het toch alnog neer op ´fake´, nep dus
dan is het toch alsnog niet meer dan een EQ die je sound veranderd?
nja, ik heb het niet zo met die digitale shizzle

Nee , dat werkt echt niet als een EQ , zo simpel is het niet. Als dat zo was dan kon het met mijn gitaar en pickups ook. Het is een GK pickup. Eentje die Roland ook voor hun gitaarsynthesisers gebruikt. Ik vind persoonlijk dat je het maar eens moet testen voordat je met fake roepen begint want je hebt er niet veel verstand van. Het is al helemaal stom om alles wat digitaal is op een hoop te gooien.

Axelll
20 januari 2007, 15:39
Hoeveel gaan die Vintage Hot rods tele's kosten. GAAASS!

Hector_Tsolodimos
20 januari 2007, 15:47
Hoeveel gaan die Vintage Hot rods tele's kosten. GAAASS!
ik schat rond de.. 1500 euro..

Hector_Tsolodimos
20 januari 2007, 16:00
Nee , dat werkt echt niet als een EQ , zo simpel is het niet. Als dat zo was dan kon het met mijn gitaar en pickups ook. Het is een GK pickup. Eentje die Roland ook voor hun gitaarsynthesisers gebruikt. Ik vind persoonlijk dat je het maar eens moet testen voordat je met fake roepen begint want je hebt er niet veel verstand van. Het is al helemaal stom om alles wat digitaal is op een hoop te gooien.
ik heb wel eens wat modeling dingen getest
ze kunnen idd leuk klinkken, maar toch ben ik er geen voorstander van

Azrael
20 januari 2007, 16:29
ik heb wel eens wat modeling dingen getest
ze kunnen idd leuk klinkken, maar toch ben ik er geen voorstander van

Ja , maar nogmaals. Je weet niet eens hoe dit systeem werkt en hoe het klinkt en je noemt het al bij voorbaat slecht. Er bestaat niet zoiets als "modelling". Het is allemaal computer techniek die even snel vooruit gaat als computers dat hebben gedaan de laatste jaren. Het is een kwestie van tijd voordat het grootste gedeelte van de gitaristen met moddeling en digitale effecten werkt. De techniek wordt steeds beter.

Axelll
20 januari 2007, 18:00
ik schat rond de.. 1500 euro..

Kut ik las net ook dat het een soort van 52 reisue dingest was alleen dan met een humbucker in de hals?

Micro-e
20 januari 2007, 18:13
De vintage HotRods zijn eigelijk gewoon een uitbreiding van American Vintage-serie.

cardinal
20 januari 2007, 19:07
70s kop, zie ook hier (http://www.fender.com/products/search.php?partno=0130050306)

Ajjjjj, dat gaat weer geld kosten, fuck wat een cool ding. Hoe much is hij ongeveer?

mdb
20 januari 2007, 19:17
Ik had ook iets gehoord over een telecaster signature van Deryck Whibley (sum41). Die zie ik er niet bij staan. Weet iemand hier iets van?

vulvasonic
22 januari 2007, 00:22
Heeft iemand de nieuwe Candy Cola finish al gezien? Schijnt een nieuwe standaard kleur te zijn bij de American Series Fenders.

ben beniewd, klinkt best als iets moois.....

Hector_Tsolodimos
22 januari 2007, 09:35
Heeft iemand de nieuwe Candy Cola finish al gezien? Schijnt een nieuwe standaard kleur te zijn bij de American Series Fenders.

ben beniewd, klinkt best als iets moois.....
denk een soort mix van midnight wine en candy red..
allebei héle mooie kleuren, dan zal die Candy Cola ook cool zijn!

Hector_Tsolodimos
22 januari 2007, 09:38
De vintage HotRods zijn eigelijk gewoon een uitbreiding van American Vintage-serie.
ja..
ik vind alleen dat de strat look een beetje vervaagd wanneer je in JUIST een Vintage look gitaar, zo´n gestreept elementmgebruikt..
je hebt ook hums die er wél als een single coil uitzien, die heb ik 10x zo graag dan

JimiDylan
22 januari 2007, 09:48
Ik vind die Jazzacoustic wel heel erg tof eigenlijk, hoe duur issie en komt ie ook in andere kleurcombi's? :hippie:

vettavillenl
22 januari 2007, 18:00
Rolands kennende gaat die Strat waarschijnlijk erg goed klinken. Die hebben flink wat ervaring in guitar synths en al dat soort ongein. Ook slim dat Roland geen piezo gebruikt zoals line6 maar een echte aparte pickup. De line6 heeft namelijk last van palm muting probleempjes bij een hoop mensen. Met zo'n pickup ben je van dat probleem af.
Ik ben erg benieuwt! 'k Weet zeker dat ik hem een keer ga testen.

Wordt pas leverbaar in April

vettavillenl
22 januari 2007, 18:52
@ Hector: Nee t werkt niet zoals jij denkt. In princpe zet dat modeling systeem alles om in electronische signaaltjes (ofzo). Dus hebben hout en bouw etc geen enkele invloed op de klank.

Hout en bouw hebben wel invloed (althans bij Line 6) op de klank / sustain

vettavillenl
22 januari 2007, 19:00
hoewel ik dit bepaald geen slechte ontwikkelingen vind, betreur ik het wel dat ook fender nu in het modellingbootje stapt..


gitaarfabrikanten, onderscheidt u, en doet waar gij goed in bent!


verder zijn dit allemaal variaties op klassieke designs die wat mij betreft niet zoveel meer toevoegen..

wil ik een strat met dimarzio's? dan koop ik wel een 2ehands strat en zet ik ze zelf erin.. wil ik een tele met afgezaagde brug en brugpickup in t hout geschroefd? geef me een zaag en een schroevendraaier en ik fix t..


De technologie is niet van Fender, maar van Roland / Boss. Is een kleinschalige / aangepaste VG 88, die niet aan te passen is.

Je opmerking is echter juist. Ze doen beiden waar ze goed in zijn (alhowel jij het hier andersom bedoelt). Fender in gitaren bouwen en Roland in techniek / klankcreatie.

Luke-wannabe
23 januari 2007, 00:09
Hout en bouw hebben wel invloed (althans bij Line 6) op de klank / sustain
Kan het me haast niet voorstellen..

Azrael
23 januari 2007, 01:32
Kan het me haast niet voorstellen..

Toch heeft hij gelijk wat sustain betreft. Het zijn namelijk gewoon je snaren bij line6 die je hoort alleen worden ze "vermond" in andere gitaar klanken. Maar of je nu echt veel invloed hebt wat hout betreft , nee , dat lijkt me stug. Tuurlijk zal het iets anders worden maar het is piezo dus PLUS nog extra vermomming dus dat zal erg meevallen. Denk eerlijk gezegd niet dat je dat gaat merken.

Wouter J
23 januari 2007, 02:56
Ajjjjj, dat gaat weer geld kosten, fuck wat een cool ding. Hoe much is hij ongeveer?

Aangezien dat het geen amerikaan is (anders had er wel USA bij gestaan) kunnen we aannemen dat het of een japanner of een Mexikaan is dus zal de prijs wel reuze meevallen. (Hij staat inderdaad bij de normale signature telecaster modellen dus is het geen Custom shop instrument zoals die Bigsby tele die John Lowery's naam draagt)

Ben ik even blij dat die nieuwe tele niet de vreselijke kop van die oude tele heeft...

http://www.fender.com/products/prod_images/guitars/addtl_images/0139000306v2_axl.jpg

vulvasonic
23 januari 2007, 10:05
blabla......
Ben ik even blij dat die nieuwe tele niet de vreselijke kop van die oude tele heeft...


Jij spoort niet. De originele telecaster kop is de meest sexy kop onder alle koppen. Vrouwelijk, sierlijk......

En dan durf jij zo'n afgerolde condoom te posten als voorbeeld van goede smaak!
Pfffffff...... :stop:

Luke-wannabe
23 januari 2007, 10:09
Toch heeft hij gelijk wat sustain betreft. Het zijn namelijk gewoon je snaren bij line6 die je hoort alleen worden ze "vermond" in andere gitaar klanken. Maar of je nu echt veel invloed hebt wat hout betreft , nee , dat lijkt me stug. Tuurlijk zal het iets anders worden maar het is piezo dus PLUS nog extra vermomming dus dat zal erg meevallen. Denk eerlijk gezegd niet dat je dat gaat merken.
Ja qua sustain kaan wel, maar qua hout ééééééécht niet!

Orpheo
23 januari 2007, 12:45
Jij spoort niet. De originele telecaster kop is de meest sexy kop onder alle koppen. Vrouwelijk, sierlijk......

En dan durf jij zo'n afgerolde condoom te posten als voorbeeld van goede smaak!
Pfffffff...... :stop:

hij bedoeld de head van de ouwe john5 sig. ik vind de echte tele-head ook supergaaf. maar op die john5 sig, dat grote vierkante ding, das gewoon LELIJK. dan is die stratkop nog beter.

vettavillenl
23 januari 2007, 13:53
Fender VG strat MSRP 2499 dollar (bruto advies)

Straatprijs ca.1299 - 1499 Am. Dollar

Hector_Tsolodimos
23 januari 2007, 15:34
Het is nu enkel een kwestie van tijd voor Gibson zich ook gaat richtten op modeling..

Squier4ever
23 januari 2007, 15:45
nou ik zou er geen kopen....
vind het een beetje onzin, handig voor een coverband enz.
vraag me af hoezeer 7ender kan concurrreren met deze shit tov variax.
die modeling amp van ze (cybertwin oid) is volgens mij ook een grote flop.

Wouter J
23 januari 2007, 18:11
Jij spoort niet. De originele telecaster kop is de meest sexy kop onder alle koppen. Vrouwelijk, sierlijk......

En dan durf jij zo'n afgerolde condoom te posten als voorbeeld van goede smaak!
Pfffffff...... :stop:

Nee Sukkel, ik bedoelde de kop van dat andere John5 telecaster model. Dat is de kop die ik juist lelijk vind en ik ben dus blij dat zijn nieuwe model een normale fender kop heeft.

hanzeman
23 januari 2007, 22:55
Die John5 kop doet me steeds denken aan een roeispaan. Volledig uit proportie.

Azrael
23 januari 2007, 23:08
Die John5 kop doet me steeds denken aan een roeispaan. Volledig uit proportie.


Hehe , ik zie me al zitten met twee van zulke gitaren in een roeiboot! :D Dan maak je wel de blits!

Orpheo
23 januari 2007, 23:52
Het is nu enkel een kwestie van tijd voor Gibson zich ook gaat richtten op modeling..

doet 't allang. heb ik trouwens 2 jaar geleden al gepost hier.

Chris Winsemius
24 januari 2007, 00:00
Die John5 kop doet me steeds denken aan een roeispaan. Volledig uit proportie.

Na de (Esquire,) Broadcaster, NoCaster en Telecaster zou dat gewoon de NoNoCaster moeten heten :D LOL

Hector_Tsolodimos
24 januari 2007, 00:18
doet 't allang. heb ik trouwens 2 jaar geleden al gepost hier.
wel ja?
wist ik niet
zal vast wel een flop zijn, anders had ik er vast wel ooit een gezien

vulvasonic
24 januari 2007, 00:22
Die John5 kop doet me steeds denken aan een roeispaan. Volledig uit proportie.

Dat was ook een van de veel gehoorde reacties van concurenten toen Leo Fender met de Telecaster op de proppen kwam. Het zou op een roeispaan lijken, of een broodplank, of een wc-bril met snaren........

En allemaal snel aan de slag om zelf een eigen versie te maken.... :D

DarknessAwaits
24 januari 2007, 00:24
Ik stel me John5 voor als een doorgegroeide puber, die enkel dingen doet die in teken staan van zich af te zetten tegen de maatschappij. Met deze achterliggende gedacht moet hij de eerste gitaarkop hebben gekozen. "Ik vind dat echt het allerlelijkste ontwerp, laat ik dat maar uitkiezen en mijn rebellie zal zegevieren".

Kijk dan toch:
http://www.livemusicindiana.com/concert%20pics/pictures/2005/John5/imgs/john%205%204.jpg

http://www.unity.i8i.co.uk/forum/images/smiley_vomit.gif

Orpheo
24 januari 2007, 00:28
wel ja?
wist ik niet
zal vast wel een flop zijn, anders had ik er vast wel ooit een gezien

hij is pas sinds dit jaar in massale productie, en die plank moet tegen de 4000 euro kosten. beetje zinloos vind ik. ik vind deze plank van fender veel toffer.

Azrael
24 januari 2007, 01:13
@Darknessawaits

Hij zat nu eenmaal in Marilyn Manson he............

John5 is een fantastisch gitarist met een schitterende feel en techniek. Je verwacht het niet als je hem zo ziet. Hij speelt onwijs goed country/bluegrass en hij heeft "metalshred" nummers die qua compositie en productie erg apart zijn. Verre van een duizend in een dozijn gitarist.




plus hij is getrouwt met Aria Giovanni ;)

DarknessAwaits
24 januari 2007, 01:33
plus hij is getrouwt met Aria Giovanni ;)

Ik neem alles terug, eerlijk waar... de man heeft SMAAK. :rockon:

Maar goed, ik ken 'm verder ook helemaal niet... maar die headstock blijf ik een raar ding vinden.

Toch een beetje bizar om dit te zien:
http://www.john-5.com/images/aria/2-johnandaria.jpg

Nou ja, weer een bewijs dat er kans is voor alle lelijke mannen zolang ze maar muzikant zijn :D.

Azrael
24 januari 2007, 03:13
John5 heeft gewoon een image vergeet dat niet. Zijn imago vind ik maar debiel (komt door Manson) maar het is een geweldig muzikant.......Aria Giovanni is ook verre van een domme pornoster.

hanzeman
24 januari 2007, 08:41
Toch een beetje bizar om dit te zien:
http://www.john-5.com/images/aria/2-johnandaria.jpg

Nou ja, weer een bewijs dat er kans is voor alle lelijke mannen zolang ze maar muzikant zijn :D.

Eh, er is hoop voor alle lelijke mannen zolang ze maar geld hebben...

Wouter J
24 januari 2007, 09:18
Eh, er is hoop voor alle lelijke mannen zolang ze maar geld hebben...

Nou ik denk eerder dat het zijn personaliteit is die de door slag geeft, bovendien verdient zij met haar films ook de nodige poen dus geloof ik echt niet dat ze achter zijn poen aan zat.

FruscianteFan
24 januari 2007, 10:35
Tussen twee spreekwoordelijke haakjes, ik vind ze allebei niet bepaald knap.

Davidian
24 januari 2007, 11:49
Tussen twee spreekwoordelijke haakjes, ik vind ze allebei niet bepaald knap.

Mooi lichaam heeft ze wel haha(En die kan je van alle kanten bekijken op "bepaalde" sites")

Maare het blijft maar een raar idee die 2 samen. En niet geheel onverwacht heeft fender mij dit jaar ook niet overwonnen.

vettavillenl
24 januari 2007, 12:49
Het is nu enkel een kwestie van tijd voor Gibson zich ook gaat richtten op modeling..

Gibson kondigt al drie jaar lang de MaGIC Gibson aan. Is echter nog steeds niet verkrijgbaar.

Nogmaals Fender heeft geen eigen modeling techniek maar gebruikt een aangepaste versie van de Roland VG