PDA

View Full Version : Brothers in arm



benwave
18 januari 2007, 21:52
Hallo
Ik heb een cover gemaakt van Brothers in arms van Mark Knopfler
Is niet waar ik normaal zo mee bezig ben , maar dit is toch wel een favoriet nummer van mij.

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=239829&songID=4894315


sje vergeten

CowGuitar
18 januari 2007, 22:03
Klinkt goed! Ik zou alleen de zang iets minder uitsmeren over de muziek. Voor de rest vind ik het een mooie versie.

Azrael
18 januari 2007, 22:17
Het is "Brothers in Arms". Het nummer zal ik later even luisteren. 't Is normaal een heel mooi lied.

Pais
18 januari 2007, 23:03
Moet je lid zijn van die meuk om het te kunnen luisteren?

Azrael
18 januari 2007, 23:25
Moet je lid zijn van die meuk om het te kunnen luisteren?

Nee, gewoon op Hi-Fi klikken

benwave
19 januari 2007, 23:18
Hoi Cowguitar

Bedankt voor je reaktie.

En Azarel ik dacht ook dat je alleen maar op hi hoefde te drukken.


groeten Ben

Azrael
19 januari 2007, 23:26
'k Heb hem even geluisterd. Vond het om eerlijk te zijn niet zo speciaal maar ook zeker niet slecht. Je zang vind ik vaak vals en niet echt mooi maar het ging waarschijnlijk je vooral om de gitaar. De gitaarstukken gaan wel....ik mis de feeling eigenlijk die juist bij dit nummer zo belangrijk is. Ik zou dus wat meer gaan werken aan je expressie en frasering. Mark Knopfler speelt dit nummer met heel veel gevoel en houdt een hoop noten express heel erg kort aan.
Al met al vind ik het helemaal niet slecht maar er is ruimte voor verbetering.

LaurentB
23 januari 2007, 19:39
Mooi gedaan!

Ibanez RuleZ
24 januari 2007, 00:08
dit is wat mij betreft qua feel een van de moeilijkste nummers om te spelen of om qua touch of feel goed te benaderen.

sommige stukken doe je dat goed, soms is dat ietsje minder. vind eigenlijk voornamelijk qua stem dat er zeker potentie in zit :-). heb meerdere gitaarnetters horen zingen hiero en dit steekt er wat mij betreft ver boven uit... gave stem!

harrald

meul
24 januari 2007, 15:39
Heej Ben,

Ik ben niet bekend met het origineel. mooi nummertje.
in tegenstelling tot iemand anders hier heb ik geen problemen met de zang en vind het juist wel lekker (kwetsbaar).

goed gedaan!