PDA

View Full Version : Bod op versterker



armageddon
18 januari 2007, 16:53
Maar ik weet niet wat ik ermee aan moet :)
Ik heb een Vetta 2 set online staan en ik krijg een bod op alleen de HD en het FBV van 1250 en dan een "Fender 50s reissue MM", maar geen idee of dat een goede gitaar is, danwel een puik deal....

Iemand tips?

Fumi SG
18 januari 2007, 17:43
Of de deal goed is durf ik niet te zeggen. Wel heb ik vorige week een MM 60's reissue getest, samen met drie Amerikanen en een Blade. Ik moet zeggen, doe mij die MM maar! Ik ben begonnen met de Blade (Tele, dat wel) maar die bleef maar niet gestemd en speelde ook niet echt lekker, waarschijnlijk exemplarisch want Blade is normaal toch erg goed. Toen die Amerikanen, stuk voor stuk erg lekker bespeelbaar met een goede sound. Maar daarna, als laatste de Mexicaan. Ik vond hem veel lekkerder spelen en geloof het of niet, hij klonk mijns inziens ook lekkerder. Dat ie lekkerder speelt en klinkt is natuurlijk subjectief, feit is wel dat de hals van de MM gelakt is en daardoor lekker 'glijdt'. Dat ben ik gewend, dan is een stroeve hals toch heel anders.

Ik denk zelf dat je het beste die hele set kunt verkopen. Een Line6 cab apart verkoopt denk ik niet goed. Natuurlijk moet je dat ook treffen, als er iemand net op zoek naar zo'n ding ben je hem kwijt. Maar ik denk dat je met de hele set meer kans maakt.;)

armageddon
18 januari 2007, 17:44
Wat is een MM dan?
Mexican?

Fumi SG
18 januari 2007, 17:44
Made in Mexico, wordt ook wel afgekort tot MiM. Ik heb m'n post ook nog ff ge-edit trouwens!;)

armageddon
18 januari 2007, 17:56
Ah, bedankt voor de tips.
Zo'n Line6 cab is wel redelijk te verkopen denk ik overigens :)

jplm
18 januari 2007, 19:40
Wat is een MM dan?
Mexican?

Inderdaad, MM betekent dat het om een Fender gitaar gaat die door Mexicanen is gebouwd in Mexico, als het een Amerikaanse Fender betreft wil dat zeggen dat hij door Mexicanen in Amerika is gebouwd :-).

Groet, Jan.

armageddon
18 januari 2007, 20:18
Inderdaad, MM betekent dat het om een Fender gitaar gaat die door Mexicanen is gebouwd in Mexico, als het een Amerikaanse Fender betreft wil dat zeggen dat hij door Mexicanen in Amerika is gebouwd :-).
Groet, Jan.

:D Das wel een hele leuke.

jplm
18 januari 2007, 22:26
:D Das wel een hele leuke.

Ik moet helaas wel toegeven dat ie niet van mezelf is. Ik kwam hem een keer tegen op internet. Schijnt trouwens nog een beetje waar te zijn ook.

Groet, Jan.

Erikt
18 januari 2007, 23:29
Ik moet helaas wel toegeven dat ie niet van mezelf is. Ik kwam hem een keer tegen op internet. Schijnt trouwens nog een beetje waar te zijn ook.

Groet, Jan.

Nu vind ik em niet meer leuk :stop: