PDA

View Full Version : gt-8 wah



davidof
17 januari 2007, 22:50
Hey, op de gt-8 zit en wah effect. Maar ik vroeg me af of deze wel goed genoeg is, of is het best van nog een aparte wah te kopen .?

David!

Azrael
17 januari 2007, 23:23
Hey, op de gt-8 zit en wah effect. Maar ik vroeg me af of deze wel goed genoeg is, of is het best van nog een aparte wah te kopen .?

David!

Als je het mij vraagt zijn ze super en heb ik geen andere wah nodig. Je kunt verschillende soorten wah-wahs kiezen. Ikzelf vind de Vox het lekkerst.

sugarfish
18 januari 2007, 11:37
daarnaast kun je op de gt8 de wah helemaal naar eigen smaak tweaken. Je maakt dan een custom wah - setting.

Azrael
18 januari 2007, 11:52
daarnaast kun je op de gt8 de wah helemaal naar eigen smaak tweaken. Je maakt dan een custom wah - setting.

't Is geinig ja maar ikzelf gebruik het niet. De meeste mensen hebben aan de eerste wah mogelijkheden al zat en kiezen d'r gewoon eentje uit. Maar een prettige optie is het wel uiteraard.

sugarfish
18 januari 2007, 12:55
't Is geinig ja maar ikzelf gebruik het niet. De meeste mensen hebben aan de eerste wah mogelijkheden al zat en kiezen d'r gewoon eentje uit. Maar een prettige optie is het wel uiteraard.

Klopt! ik ben zelf ook tevreden met de wah's die reeds aanwezig zijn.
Verder heeft het natuurlijk ook te maken met de fx-chain (waar is de wah geplaatst) en pre-amp-settings om en wah lekker te laten klinken.

Hee Azrael (even offtopic) was je nou nog geslaagd met je comet?

Azrael
18 januari 2007, 14:40
Hee Azrael (even offtopic) was je nou nog geslaagd met je comet?

Yup , maar hij moest besteld worden. Hopelijk deze of volgende week binnen. 'k Bel zaterdag de winkel nog even op voor de zekerheid.

basje25
22 januari 2007, 11:35
De wah vind ik op clean vet KUT klinken, maar met een distortion erachter wordt het al weer anders.. dan klinkt ie echt SUPERVET:P

gr. bas

DarknessAwaits
22 januari 2007, 12:09
Clean vind ik de wah eigenlijk ook niet gek klinken, maar ik vind het jammer dat ik m'n boss in de loop heb hangen, zodoende kan ik geen effectief gebruik maken van de wah.

Hopelijk neem ik er nog eens een G-Major bij. Dan kan de Boss als midiswitch werken en pregainfx doen en de g-major als postgainfx. Ik heb de gt8 ook wel eens aangesloten met de 4-kabel methode maar dat klonk op de een of andere manier toch niet zo lekker.

Azrael
22 januari 2007, 12:26
Clean vind ik de wah eigenlijk ook niet gek klinken, maar ik vind het jammer dat ik m'n boss in de loop heb hangen, zodoende kan ik geen effectief gebruik maken van de wah.

Hopelijk neem ik er nog eens een G-Major bij. Dan kan de Boss als midiswitch werken en pregainfx doen en de g-major als postgainfx. Ik heb de gt8 ook wel eens aangesloten met de 4-kabel methode maar dat klonk op de een of andere manier toch niet zo lekker.

Ahja , ik vind die 4 kabel methode ook onprakties. Al die kabels...'k heb er al genoeg. Ik gebruik zelf de versterker sims van de Boss dus heb geen last van de effectchain omdat ik alles kan bepalen.