PDA

View Full Version : Koopadvies OLP



stratlover
17 januari 2007, 16:17
Hey, ik heb een Olp Steve Lukather gekocht, maar zijn dat nou égt goeie gitaartjes voor je geld? :chicken:

Noid
17 januari 2007, 22:36
Hey, ik heb een Olp Steve Lukather gekocht, maar zijn dat nou égt goeie gitaartjes voor je geld? :chicken:
Ja. maar had je dat niet beter kunnenvragen voordat je hem kocht?...

Rude Perception
17 januari 2007, 22:41
Hey, ik heb een Olp Steve Lukather gekocht, maar zijn dat nou égt goeie gitaartjes voor je geld? :chicken:

Nee, maar omdat ik zo ontzettend goed ben voor deze wereld bied ik 25 euro:satisfie:

iwamoto
17 januari 2007, 23:22
je kan hem idd het beste aan rude perception verkopen, die gitaar, nee, dat word niets...

Nickname
17 januari 2007, 23:28
Hoe vind je hem zelf spelen? haha! Ik heb zelf naast mn RG een goedkope ibanez uit de gio serie (GSA-60, oude model) en die speelt als de brandweer, ook al is het een goedkoop ding.


Maare.. waar bijven de pics? :sssh:

iwamoto
17 januari 2007, 23:42
neehee, het ding is gewoon niet goed, het is een vreselijke gitaar, en hij moet hem gewoon aan RP verkopen, punt!

jorrit
18 januari 2007, 12:47
verkopen die hap, zeker als je van strats houd!

stratlover
18 januari 2007, 18:04
k vind 'm wel 'n lekkere sound hebben :soul:.

stratlover
18 januari 2007, 18:10
om de één of andere reden heeft ie met mijn instelling op me versterker égt dat stratocaster geluid :)

zeppo
18 januari 2007, 22:29
om de één of andere reden heeft ie met mijn instelling op me versterker égt dat stratocaster geluid :)
Hoe klinkt een stratocaster dan?

Luke-wannabe
19 januari 2007, 15:17
om de één of andere reden heeft ie met mijn instelling op me versterker égt dat stratocaster geluid :)
Nou ja... Jouw versterker. :p
Ooh ja Bro, die gasten hier lopen altijd te fokken met nieuwe members. Dus maak je niet druk ze nemen je alleen in de zeik..

Edit nummer 37348:
Een gitaar met single coils gaat al gauw op een strat lijken qua klank :)

guitartub
19 januari 2007, 17:57
Jah, laat je niet opnaaien, en ja, die sigs van OLLUP ZIJN goeie gitaartjes voor het geld. Heb er zelf een sig basje van, niks mis mee.

stratlover
20 januari 2007, 13:19
:lp: hehe, k zal er op lette :satisfie:, op me SW35 basversterker klinkt ie ook aardig tof (met een paar pedaaltjes) :lp:

Luke-wannabe
20 januari 2007, 18:31
Kijk das nou rock n roll. Gewoon spelen!! :p

stratlover
24 januari 2007, 11:35
Yeah, je weet toch :cooler:. hij heeft ook lekkere v-hals, eerst ff wenne, maar als je 'm gewend bent, wil je (bijna) niks anders (vind ik) :hippie:. In de gitarist van December 2005 staat ook 'n hele test over de Luke:

bespeelbaarheid: 5 sterren
constructie: 3,5 sterren
geluid: 3,5 sterren
prijs/kwaliteit: 4 sterren

We vonden goed: Topklasse bespeelbaarheid, dure 'vibe'
We vonden niet goed: Kleineslordigheidjes in de afwerking, hoge E snaar te dicht bij rand van toets.

Netjes toch??? 8)