PDA

View Full Version : Rguitar stelt ff voor ;)



Rguitar
17 januari 2007, 16:52
:hippie: Hoii Ik ben nieuw hier ben Rachel ,Rguitar dus :) :hippie: Groetjes

Slevin
17 januari 2007, 17:01
moet ik het dan maar weer doen ? :hippie:

HOI !


:rockon:

flightcase
17 januari 2007, 17:04
Heb ook nog nooit hier gereageerd, bij deze dan: welkom Rachel :)

iwamoto
17 januari 2007, 18:55
hey rachel, welkom, vertel eens wat meer over jezelf, heb je al een vriend?


zo, het aas ligt er, kom maar tho, kom maar

sjoerd5
17 januari 2007, 19:30
hey rachel, welkom, vertel eens wat meer over jezelf, heb je al een vriend?


zo, het aas ligt er, kom maar tho, kom maar

Ok ik ga er ff goed voor zitten.
Wachtent op Tho.

(Welkom Rachel!)

Rguitar
17 januari 2007, 21:00
Tja , wat meer over mezelf: mm...ik heb blond haar, donkerbruine ogen. vraag maar als je iets meer wil weten of kijk op mijn site (staat op mn profiel) en nee ik heb nog geen vriend. Groetjes :) :hippie:

Rguitar
17 januari 2007, 21:02
en zoals ik al zij ik speel spaanse gitaar en elektrische heb ik pas vorige week zaterdag gekocht... speelt fijn hoor :cooler: :gitarist: ik speel dus ong.2,5 jaar; zelf ben ik 15 dussse...... kom maar met die vragen :D :hippie:

Rguitar
17 januari 2007, 21:24
op www.facebox.com/_chell_ staan een paar foto's van mij en een paar van gitaar ; dan kan je zien welke ik heb. :lp: je mag dan ook iets in men gastenboek schrijven hoor :) ff een vraagje nog: weet iemand de juiste akkoorden van limp bizkit : behind blue eyes?


Thanx :hippie:

davidof
17 januari 2007, 21:27
hii welkoooomm !!!!

Slevin
18 januari 2007, 01:12
op www.facebox.com/_chell_ staan een paar foto's van mij en een paar van gitaar ; dan kan je zien welke ik heb. je mag dan ook iets in men gastenboek schrijven hoor ff een vraagje nog: weet iemand de juiste akkoorden van limp bizkit : behind blue eyes?


Thanx :hippie:

Je hippie icoontjes maken me stoned :hippie:

Behind Blauwe Ogen, goede smaak ! De akkoorden staan hierrrr (http://www.ultimate-guitar.com/tabs/l/limp_bizkit/behind_blue_eyes_tab.htm) Zou je na 2.5 jaar toch geen problemen mee moeten hebben ? :p

Iwa moet je gewoon aan z'n haar trekken :rockon:

Rguitar
18 januari 2007, 18:44
hey slevin, :) sorry van die peace mannekes he :) :hippie: kzal er nie meer zoveel gebruiken goe? Weet ik dat da nie zo moeilijk is ma ik ben nu zelf een beetje aant experimenteren heb geen les of zo... soms is dat wel vervelend snap je. maja het lukt hoor. enne...bedankt vr de akkoorden

(heb je al op mn site gekeken?) Groetjes

Slevin
19 januari 2007, 12:18
Ik heb ze gezien, leuke foto's en geinige.. squier is 't ? de mooie kleur ! (sunburst)

Rguitar
19 januari 2007, 13:27
hey, okeej :) leuk dat je ze mooi vind.ik zit nu op school we hebbe ff pauze. Vertel jij es wat meer over jou.

ik zien dat je on bent dus.

Slevin
19 januari 2007, 17:09
http://diiv.hyves.nl/#

Leef je uit ;)

Verder heb ik een Ibanez GSZ120

http://www.keepersmusic.com/images/GSZ120_BKN.jpg

En over 2/3 weken :

http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_image/product/c839ce212b7fce25484c66150f7a9278.jpg

// dat ik als Online sta wil trouwens niet zeggen dat ik actief aan het lezen ben :D

iwamoto
19 januari 2007, 20:32
tja, baas boven baas slevin ;)

http://img70.imageshack.us/img70/5117/1408061201as1.jpg
een klootstrat om op te experimenteren, een Ibanez RG570 Flamed Maple, en een door hans stegers gebouwde PRS met kahler usa trem, en lekker SD's :)

en ik ben iwamoto.hyves.nl

en het is trouwens "black friday rules" aangezien het een band is, en dat meevouw moet zijn :p

Rguitar
19 januari 2007, 21:04
oké leuk hoor :) chice foto's (gitaren) nee, das waar hoor dat as ge on zijd maja .ikke e... :) :rockon:

Slevin
19 januari 2007, 23:47
tja, baas boven baas slevin ;)
een klootstrat om op te experimenteren, een Ibanez RG570 Flamed Maple, en een door hans stegers gebouwde PRS met kahler usa trem, en lekker SD's

en ik ben iwamoto.hyves.nl

jaahaaa, ik ben arm vakkenvullende student die net 3.5 maand speelt klootviool :D



en het is trouwens "black friday rules" aangezien het een band is, en dat meevouw moet zijn :p

Flogging Molly - Black Friday Rule ;)

Slevin
19 januari 2007, 23:48
oké leuk hoor :) chice foto's (gitaren) nee, das waar hoor dat as ge on zijd maja .ikke e... :) :rockon:

Ik heb het werkelijk tig keer gelezen maar ik snap die zin niet, ik kom niet uit friet land ;)

Rguitar
22 januari 2007, 09:09
hey, snap ge mijn zin nie of wa? :)
zeg het maar, ik zal het anders wel opnieuw schrijve :B

;)

Slevin
22 januari 2007, 14:45
Eerste gedeelte ja, daarna snap ik er niets meer van :D

Jeroen_TRC
22 januari 2007, 14:51
"oké leuk hoor chice foto's (gitaren) nee, das waar hoor dat as ge on zijd maja .ikke e... "

Okč, leuk hoor. Chique foto's van je gitaren.
Nee, dat is waar hoor dat als je 'on' bent."

En daarna enkele losse letters die ik ook niet helemaal snap! :D

Anyway, welkom!!!

Slevin
22 januari 2007, 16:27
Aber ja, dat van on zijn volgde ik niet. Kan ge niet plat nederlands typen ? :p

Tho
22 januari 2007, 16:27
hey, snap ge mijn zin nie of wa? :)
zeg het maar, ik zal het anders wel opnieuw schrijve :B

;)

Rachel.....?

Rguitar
22 januari 2007, 17:37
wat bedoel je met : Rachel...? (tho). Of ik Rachel heet of zo? Ja ik heet Rachel :) .. ik zei dus dat dat mooie gitaren zijn van iwamoto.....en zo. En dat als ge online zijd niet actief aant lezen zijd , dat is ook waar. IK hoop dat jullie het nu snappen. :B :satisfie: bye

Slevin
22 januari 2007, 18:43
Ich verstehe dich

Tho
22 januari 2007, 18:45
wat bedoel je met : Rachel...? (tho). Of ik Rachel heet of zo? Ja ik heet Rachel :) .. ik zei dus dat dat mooie gitaren zijn van iwamoto.....en zo. En dat als ge online zijd niet actief aant lezen zijd , dat is ook waar. IK hoop dat jullie het nu snappen. :B :satisfie: bye

Aah. Ik dacht dat je een vent was en dat je de naam van je vriendin in je sig had staan. Wat ik redelijk kansloos had gevonden :D Maar welkom Rachel! Het is een klein wondertje dat er nog niet naar een foto is gevraagd en of je een vriend hebt.

Slevin
22 januari 2007, 18:48
Aah. Ik dacht dat je een vent was en dat je de naam van je vriendin in je sig had staan. Wat ik redelijk kansloos had gevonden :D Maar welkom Rachel! Het is een klein wondertje dat er nog niet naar een foto is gevraagd en of je een vriend hebt.

Iwa op block staan ? :p

Tho
22 januari 2007, 18:52
Iwa op block staan ? :p

Nee tuurlijk niet, ik zou zijn uitspraken en commentaar voor geen goud willen missen :D maar ik was te lui om terug te lezen. Mede omdat mijn videokaart deze site al niet trekt (na het crashen van mijn windows)

Slevin
22 januari 2007, 19:05
Ah, suckt :satisfie:

Rguitar
22 januari 2007, 20:40
hey tho nee ik ben geen vent! :stop: maar ze hebben wel al gevraagd of ik een vriend heb , maar dat heb ik niet . maar kijk es op mijn site...daar vind je fotos ,en je vind de site op men profiel www.facebox.com/_chell_ daar sta ik en een van men gitaar op .. je kijkt maar.

Goed slevin dat je het nu snapt :satisfie: :B dat was wel duidelijk genoeg he;...

Rguitar
22 januari 2007, 20:43
hey tho nee ik ben geen vent! :stop: maar ze hebben wel al gevraagd of ik een vriend heb , maar dat heb ik niet . maar kijk es op mijn site...daar vind je fotos ,en je vind de site op men profiel www.facebox.com/_chell_ daar sta ik en een van men gitaar op .. je kijkt maar.

Goed slevin dat je het nu snapt :satisfie: :B dat was wel duidelijk genoeg he;...



ach ja en laat ook maar iets achter in men gastenboek hoor :satisfie:

Bassbitch
22 januari 2007, 20:43
I love techno? :stop:

iwamoto
22 januari 2007, 22:01
tja, met al dat vlaams gepraat kom je hier nergens op het forum! :p

Slevin
22 januari 2007, 22:38
I love techno? :stop:

I cried :(

Rguitar
23 januari 2007, 19:15
nee, da was ff vr te teste .kijk maar es opnieuw......MUCH BETTER!!! :satisfie: :)

Tho
23 januari 2007, 19:19
nee, da was ff vr te teste .kijk maar es opnieuw......MUCH BETTER!!! :satisfie: :)

Haha, nog steeds een klein beetje pimpish.. Ik had ook zo'n Facebox ding aangemaakt uit verveling..
Ik had ook een paar foto's geupload.. damn wat een totaal geflipte reacties kreeg ik daar op, van totaal onbekende (bijzonder lelijke) mokkels.

Slevin
23 januari 2007, 21:35
Das toch met al die meuk, ben ook kapot gespamt met die uitnodigingen voor hyves. Jaartje volgehouden, laatst aan toe gegeven :sneaky:

Tho
24 januari 2007, 16:48
Das toch met al die meuk, ben ook kapot gespamt met die uitnodigingen voor hyves. Jaartje volgehouden, laatst aan toe gegeven :sneaky:

Tsja.. ik had toen ook maar een hyves aangemaakt, om vervolgens geen enkele krabbel meer te beantwoorden, en 'vriendjes' te negeren