PDA

View Full Version : steavens poundcake (twee zelfs !)



pol
17 januari 2007, 15:20
Sinds zondag ben ik eigenaar van een 2de Steavens Poundcake (www.steavens.com) , ik heb nl die overgekocht van Def van Prejudice.

Waarom 2 dezelfde amps zou je zeggen ?
Wel, ze klinken totaal niet hetzelfde, Ik had al een MKII versie, en die had niet de superstrakke feel van die ouwere bakken, alhoewel het ook een hele vette amp is, maar het voelt allemaal wat losser in het laag en minder direct, ze hebben wel beiden hun charmes, de ene is lekker vet en log, de andere enorm direct qua respons.

Voor diegenen die deze amps niet kennen, zeker eens uitchecken, ik speel er nu al een aantal jaar op en ben nog niks beter tegengekomen, en nu heb ik er 2, ha !

tot zover deze korte review.

prsguy
17 januari 2007, 15:34
PROFICIAT !

Het zijn killer amps, maar hou het wel een beetje stil ! :cooler:

Sidesmile
17 januari 2007, 18:40
en wat heeft def dan in de plaats? want die was immer zo lovend over die poundcake.

vette bakken idd. en ze worden -- naar ik heb vernomen -- getweakt naar de wensen van de klant?

gorgasm
17 januari 2007, 18:53
laboga fullstack ;-)
Pol Ulrix ( Viggen - Belgium)
je staat al bij de users Pol?

pol
17 januari 2007, 19:09
ja, ik sta bij die users sinds ik mijn poundcake mkII heb, da's al een paar jaar ondertussen.
De amps worden idd getweaked naar de wensen van de klant, helaas is Mr. Steavens nogal moeilijk te stekken, ik heb em al een mailtje gestuurt voor wat aanpassingen aan de amp die ik van Def heb gekocht, het Meat & Heat kanaal mogen nog wat vetter, ik hoop dat em snel reageert, dan wordt het binnenkort een tripje naar Keulen.

Jeroenvanhulsteijn
21 mei 2007, 13:24
@Pol, zou je via mail contact op willen nemen met me. Je gitaarnet msgbox zit vol.

pol
21 mei 2007, 13:29
nu niet meer !

bluegate
21 mei 2007, 18:20
Gefeliciteerd, zijn mooie versterkers.

pol
21 mei 2007, 18:29
dankuwel, is al een oud topic eigenlijk, er is al een inmiddels een jcm800 bijgekomen :)
Een beetje afwisseling is altijd tof