PDA

View Full Version : Wat vinden jullie hier van?



VinnieTheEdge
16 januari 2007, 14:37
Heey

We hebben met de band een site gemaakt:

http://www.art-musicnet.tk/

Ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. Wat er nog beter moet of wat we vergeten zijn.

Dat zou ik echt heeel fijn vinden.

Groetjes

Vincent Timmermans

Trocar
16 januari 2007, 15:15
Ik heb even rondgeklikt en mij viel op dat wanneer je op 'bio' klikt het logo boven in beeld verdwenen is. Misschien is dat de bedoeling, maar het geeft mij het gevoel alsof ik op een deel van de site ben gekomen dat er niet echt bij hoort - ziet er ook een beetje leeg/simpel uit; mij lijkt het mooier om daar dezelfde lay-out te gebruiken voor het gevoel van het 'geheel'.
En in plaats van 'merchandizing' zou ik 'merchandise', of als je hip bent 'merch' ;) , gebruiken.
De letters 'art logo shirts' vind ik wat schreeuwerig en niet passen bij de rest (zo zijn ook de letters van de teksten onder 'home' en 'news' verschillend qua dikte). Ik vind persoonlijk netter staan wanneer alle lettertypen over de hele site gelijk zijn, net als de lay-out, voor het 'geheel-gevoel'.
Ik kan ook niet vinden waar ik de shirts kan bestellen en wat ze kosten en zo.
De grootte van de letters in de bio's kloppen niet voor jouw stuk en Kevin (ergens onderaan zijn de letters groter dan daarboven in beide stukken). En er staan een paar kleine foutjes in de teksten; nog een keer goed overlezen denk ik.
De bio's zijn erg uitvoerig - ik vond ze wel leuk om te lezen, maar zou zelf wat bondiger zijn. (En een drummer die 'Trommelen' heet vind ik erg leuk :) )
Oh... en je kunt er misschien nu al rekening mee gaan houden dat het 'media' gedeelte (hopelijk) uitgebreid gaat worden met muziek, foto's van optredens, recensies e.d., zodat je alvast bedenkt hoe je daar sub-menutjes voor gaat maken (ookal is dat nu nog niet echt nodig).
Het zijn eigenlijk maar een paar kleine dingen en verder lijkt het me wel okay!