PDA

View Full Version : Hoe kan ik dat doen?



dePerik
16 januari 2007, 00:01
Heya,
Heb ik een 412 cab; is ie érg stoffig en zit er geen doek voor, maar een rooster. Dus conissen ook stoffig, vooral omdat het een slant is. Hoe kan ik dat het beste en veiligste schoon en stofvrij maken?

Punt
16 januari 2007, 00:07
euh, stofzuiger?

dePerik
16 januari 2007, 00:11
Sommige dingen zijn gewoon té makkelijk om zelf te bedenken.
Zachte penseel, stofzuiger er bij (niet te dicht er op) en rustig aan borstelen maar.
Ach was alles maar zo eenvoudig als een Miele...

Fumi SG
16 januari 2007, 00:13
Sommige dingen zijn gewoon té makkelijk om zelf te bedenken.
Zachte penseel, stofzuiger er bij (niet te dicht er op) en rustig aan borstelen maar.
Ach was alles maar zo eenvoudig als een Miele...

Leuk dat je antwoord geeft op je eigen vraag! ;)

vulvasonic
16 januari 2007, 00:14
Ik ben nog veel eenvoudiger dan een Miele. Iedere dag een keer gepepen en mij hoor je niet klagen. Ook niet over een laagje stof. Die blaas je er vanzelf wel uit als je 'm op tien laat wapperen! :D

dePerik
16 januari 2007, 00:20
Luister, we wonen hier in een nieuwbouwwijk. Die huizen hier moeten nog zeker tachtig jaar mee. Het zou sneu zijn voor die mensen als heel Lent in een tentenkamp moest veranderen omdat ik zo nodig even het stof ging afschudden door het zognaamde 'wapperen der speakers'.
Dat dóe je gewoon niet...

vulvasonic
16 januari 2007, 00:31
Hier in de Aldenhof wel hoor! :D

ColourofFire
16 januari 2007, 02:03
Luister, we wonen hier in een nieuwbouwwijk. Die huizen hier moeten nog zeker tachtig jaar mee. Het zou sneu zijn voor die mensen als heel Lent in een tentenkamp moest veranderen omdat ik zo nodig even het stof ging afschudden door het zognaamde 'wapperen der speakers'.
Dat dóe je gewoon niet...


Woon dan ook gewoon niet in een nieuwbouwwijk :p

k kan hier in de binnenstad vrij hard zonder gezeur

Debaser
16 januari 2007, 02:06
misschien een busje perslucht van MYCOM, paradigit,computerland...?

Rinze
16 januari 2007, 10:30
Denkt er dan niemand aan de SWIFFER?:cheerup:

MarkS
16 januari 2007, 21:23
Hier in de Aldenhof wel hoor! :D
En mijn ouders zich maar afvragen waarom de leefbaarheid in de wijk zo achteruit is gegaan.
Het komt dus niet door die raarpratende flatbewoners met satellietontvangers, maar door dat langharig muziekmakend tuig dat iedere 10 jaar in een andere straat van de wijk een woning betrekt...
:D

dePerik
16 januari 2007, 23:25
Ik heb m afgestoft. Manneman wat zat er een stof op. Teveel gewoon, en de buitenste rand van een speaker is altijd wat plakkerig (zit een soort lak op of zo), ik kreeg het er niet af zonder toch een heel licht bevochtigd doekje te gebruiken. Maar het resultaat is er dan ook naar.

Dat wil zeggen goed. Dus niet dat ik nu nieuwe Celestions kan gaan kopen hè.
En nu nog een hoes....heeft er iemand nog ééntje in de aanbieding?