PDA

View Full Version : The Pixies



Kitaarhiero
14 november 2001, 15:23
Kent iemand hier de pixies? best vette nummers, bv. "Where is My mind?"(Fight Club Soundtrack!), vet gitaarrif man!

is trouwens Frank Black niet Black Francis (van de Pixies), dat idee heb ik omdat hij, als support act van de RHCP "this monkey's gone to heaven" heeft gespeeld... de naam is ook ongeveer hetzelfde, maar hij ziet er uit als Sugar Lee Hooper met een tele...twijfels dus.

sleep_to_saturate
14 november 2001, 16:57
yep the same guy..
Ze zijn wel cool. Een van m'n favo-bands. Wel al behoorlijk oud nu. Maar de songs zijn tijdloos.

jaccoos
14 november 2001, 17:25
Bij de pixies zit ook een van die jongens van weezer. 't is toch ook een beetje die zelfde sound?

Yorrit
15 november 2001, 00:19
Frank Black voor de RHCP, dat was geen succes. ik vond et wel leuk, maar een paar andere gasten waarmee ik was die vonden et echt kut, zatgen onwijs die gasten te fucken. keek en vand die gasten zo hun richting op. vet hun middelvinger opsteken naar die gast. vond het wel lullig eigenlijk. ik vond et wel leuk, maar dat waren van die metal gasten die RHCP een van de weinige goeie niet metalbands vinden.

sleep_to_saturate
15 november 2001, 12:38
Op 2001-11-14 16:25, schreef jaccoos:
Bij de pixies zit ook een van die jongens van weezer. 't is toch ook een beetje die zelfde sound?


uUH nee niet echt.. Weezer heeft velouria een keer gecoverd en is zeker beïnvloed door de pixies.
Maar bijna elke pop-achtige band is wel beïnvloed door de pixies.

Zangeres van The breeders zat in de pixies.

Kitaarhiero
16 november 2001, 11:54
Op 2001-11-14 23:19, schreef Yorrit:
Frank Black voor de RHCP, dat was geen succes. ik vond et wel leuk, maar een paar andere gasten waarmee ik was die vonden et echt kut, zatgen onwijs die gasten te fucken. keek en vand die gasten zo hun richting op. vet hun middelvinger opsteken naar die gast. vond het wel lullig eigenlijk. ik vond et wel leuk, maar dat waren van die metal gasten die RHCP een van de weinige goeie niet metalbands vinden.


die bassist deed irritant bij "Old Black dawning", die feedback gonzde al m'n hersencellen los!

Hij is wel dik geworden hè? :wink:

jaccoos
19 november 2001, 19:46
Ik heb het gevonden. het was velouria op de cd Where is my mind? : A tribute to the pixies.

sleep_to_saturate
20 november 2001, 00:41
klopt ja die cd heb ik ook..